Europees Kampioenschap Quarters te Kreuth

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 10:46

Gaat er iemand van Bokt nog naar het EK Kreuth om te kijken of mee te doen? (24 aug. t/m 2 september)

Wij gaan erheen vanaf 29 augustus en komen op 2 september terug. Zijn er nog mensen die geinteresseerd zijn hoe de Nederlanders het doen? Als dat zo is, wil ik het, voor de liefhebbers, wel bijhouden. Dan kan ik dat bij terugkomst op Bokt zetten.

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 10:49

Ik ben idd wel benieuwd hoe de Nederlanders het doen!!! Ben sowieso al benieuwd welke Nederlanders er zijn...Ik heb een hele tijd bij Dennis op stal gestaan dus daarom ben ik iig benieuwd hoe hij het doet Gisela... Haha! Iig vast veel plezier in Kreuth! (Duurt weliswaar nog wel even voor je er heen gaat, maar ja...)

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 11:06

Voor zover ik weet zijn er altijd wel een aantal Nederlanders die daar naar toe gaan, zowel Open, Amateur als Jeugdruiters. Een aantal namen zijn altijd terugkerend (soms starten ze een jaar niet) zoals: Dennis Roemer, Walter Bouwmeester, Rieky Young, Yvonne Kneijber, Karin van Bekkum, Marjolijn Spaans, 'Paultje' (zoals zij op Bokt! bekend is), Minou Geurts, Babs en Marleen Coppens, etc. (Ik zal er wel een paar vergeten zijn maar dit zijn diegenen die ik meestal wel tegen het lijf loop.)

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 11:55

Hoi Gisela, bij Dennis Roemer heb ik dus 2,5 jaar op stal gestaan, ik ben echter verhuisd omdat hij geen voorzieningen had Huilen (geen stromen water, geen verlichting, bak was niet ideaal), erg verlaten als je 's avonds alleen was...Nu staat ik op een super plekje, maar ik vind het natuurlijk nog wel leuk om Dennis'prestaties in de sport te volgen...Van Yvonne vind ik het ook wel leuk om te weten...Escala is van Brigitte Kneijber geweest (nicht van Yvonne), of beter gezegd, van haar ex-man. Met Brigitte heb ik regelmatig contact over het wel en wee van Escala Haha! Brigitte mist haar nl nog steeds wil...ze heeft dan ook gezegd dat mocht ik Escala ooit verkopen... Haha! Sorry Brigitte, dat zie ik niet gebeuren, maar anders alleen aan Brigitte hoor... Knipoog Maar goed, Kreuth lijkt me wel heel leuk om naar toe te gaan (voor mij allen niet te doen helaas), niveau ligt daar natuurlijk een stuk hoger! Oh, wat is dan eigenlijk de echte naam van "Paultje"...ik ben nieuwsgierig... Schijnheilig
Groetjes!!!

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 12:38

Wat leuk om die achtergrond bij Escala te horen! Yvonne ken ik aardig goed ook al wonen wij een eind bij haar vandaan. Vaak gezellig bij elkaar op bezoek geweest.

En over Paultje, tsja, ik weet niet of ik dat hardop mag zeggen. Geen idee of 'Paultje' dat zelf wil en aangezien Paultje volgens mij nog op vakantie is......
Kan je wel dit zeggen, het is iemand die heel leuk (wat heet... wou dat ik dat kon) presteert in de western sport.

Dus Paultje, als je dit leest, er worden mensen nieuwsgierig naar je!

Vikke, ik denk dat je even op bericht van Paultje moet wachten.

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 13:38

ik vind het ook wel leuk om te horen hoe de nederlanders het daar gedaan hebben dus als je het op bokt wil zetten heel graag,dat zou ik leuk vinden

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 15:25

Ik wacht geduldig... Schijnheilig En ik ben druk aan het duimen dat Paultje haar identiteit (in pb Knipoog ) prijs wil geven...Hihihi...ik heb iig vast alle mannen uitgesloten...maar logisch dat jij het niet verklapt hoor Gisela! Party!!

misstexas

Berichten: 282
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:06

He,Jasja hoe gaat het nou Party!! ik denk laat ik ook maar eens gaan kijken,kan je mij een beetje uitleggen hoe alles een beetje werkt ? Verward Groetjes Conny Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers