Wat te doen met vriend die overal aan moet zitten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Wat te doen met vriend die overal aan moet zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 13:38

Ja zoals de titel al zegt, niet handtastelijk bij mensen hoor !
Mijn vriend heeft iets waardoor hij overal aan moet zitten in winkels. 8 van de 10 keer sloopt ie het ook nog !
Laatst waren we in de apotheek ik moet bij voorbaat al zeggen 'nergens aanzitten' 'doe je handen in je zak' !
Laatst waren we in de ruitersportzaak, er hing een mooie fronriem een kettinkje zeg maar, nou Niels moest er aan zitten, ging er vervolgens aan trekken en dat ding dus doormidden ! Hij wilde kijken hoe stevig het was Haha! uhh niet dus !
Wat moet ik hier nou mee?
Ik lijk net zo'n politieagent met 'doe je handen in je zakken'
Mijn vriend is trouwens 26 Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:40

Doe hem een tuigje om Tong uitsteken

Als hij dan ergens naar wil grijpen dan geef je een ruk aan het touwtje *LOL*

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:40

Heel vreemd..en zeker heel irritant! Heeft hij een vorm van hyperactiviteit of zo?? Vind hij het zelf ook lastig? Zo ja..dan zou ik hem eens laten praten met een deskundige. Als hij er zelf geen last van heeft denk ik ook niet dat je hem kunt veranderen. Succes!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 13:41

Nique schreef:
Heel vreemd..en zeker heel irritant! Heeft hij een vorm van hyperactiviteit of zo?? Vind hij het zelf ook lastig? Zo ja..dan zou ik hem eens laten praten met een deskundige. Als hij er zelf geen last van heeft denk ik ook niet dat je hem kunt veranderen. Succes!


Zo'n probleem is het ook weer niet hoor Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:43

Haha ik zie het al helemaal voor me in de ruitersport... Euh doe hem ovenwanten aan, dan kan hij niets vastpakken en niets kapottikken Tong uitsteken

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:48

Of een jas met touwtjes aan de onderkant van zn mouwen. Voordat je een winkel ingaat stop je zn handen in zn mouwen en trek je die touwtjes strak Haha!.

Ik ken ook zo'n exemplaar. Die is in staat om doodleuk met zn schroevendraaier dingen uit elkaar te halen om te kijken hoe het werkt Boos!.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:49

Sypheron schreef:
Euh doe hem ovenwanten aan, dan kan hij niets vastpakken en niets kapottikken Tong uitsteken


Tenzij het een soort olifant in een porcelijnkast is Tong uitsteken Haha! Dan gooit hij alles gewoon om, zelfs met wantjes aan *LOL*

Of je koopt een vliegenmepper en mept hem daar bij alles wat hij vast wil pakken op de vingers Tong uitsteken

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 13:50

Sypheron schreef:
Haha ik zie het al helemaal voor me in de ruitersport... Euh doe hem ovenwanten aan, dan kan hij niets vastpakken en niets kapottikken Tong uitsteken


En het was geen goedkoop ding !
Hij is dus ook het type die in een supermarkt zo'n piramide van blikjes 'per ongeluk' zou omgooien !

Gisteren was het weer raak ! We waren naar de sportschool en na het sporten waren we onder de zinnenbank geweest, hij draaide aan een knopje en hield vervolgens dat knopje in zijn hand ! Lag ik daar onder dat ding ! Hij had dat knopje in zijn hand, je had zijn kop moeten zien Schijnheilig
ik kreeg het spaansbenauwd joh Haha! Ik kan er nu wel om lachen hoor Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 13:51

Apple schreef:
Of een jas met touwtjes aan de onderkant van zn mouwen. Voordat je een winkel ingaat stop je zn handen in zn mouwen en trek je die touwtjes strak Haha!.

Ik ken ook zo'n exemplaar. Die is in staat om doodleuk met zn schroevendraaier dingen uit elkaar te halen om te kijken hoe het werkt Boos!.

Om vervolgens dat ding weer niet goed in elkaar te krijgen Haha!
Ja die ken ik !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:52

Haha ik zit hier ook te bescheuren van het lachen Haha!


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:53

Niet streng genoeg opgevoed qua "Kijken doe je met je ogen, niet met je handen" waarschijnlijk *LOL*

Nulla tenaci invia est via

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 13:59

Margreet schreef:
Niet streng genoeg opgevoed qua "Kijken doe je met je ogen, niet met je handen" waarschijnlijk *LOL*


Vroeger was hij ook zo erg ! Zijn moeder heeft hem weleens een knal gegeven, dat vertelde hij gewoon zelf hoor !

Hij is niet onhandig ofzo gewoon een beetje makkelijk denk ik !
Ik hoef ook geen duur servies te kopen want ik denk dat dat niet zo lang compleet is !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:00

Apple schreef:
Ik ken ook zo'n exemplaar. Die is in staat om doodleuk met zn schroevendraaier dingen uit elkaar te halen om te kijken hoe het werkt Boos!.


Mijn vader Haha!:D:D:D:D:D *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:03

Hmm, tiewrapje om z'n duimpjes achter z'n rug bij elkaar te binden? Dan ben je echt een politieagent aan het spelen...
Ik moet trouwens ook overal aanzitten, maar ik maak dus niets kapot, heel handig, kan dingen ook precies op de rand van de tafel zetten dat mijn moeder al helemaal in de stress schiet, mooi dat t niet omvalt! Het is wel zo dat ik alles gelijk moet uitproberen, altijd al gehad. Deur van een rijdende auto openen dus, paps een hartverzakking bezorgd zowat...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:13

Oke t enigste wat hierbij nog helpt..
Handjes eraf hakken..
maar goed dat zal vast de bedoeling niet zijn...

Damn t lijkt me echt irri om zo'n vriend te hebben.. ik zit nou nooit ergens aan Haha! hahahaha

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:14

tja als het in de winkel al kapot gaat gaat het dat thuis ook dus ff uitproberen kan geen kwaad Knipoog en iets uit elkaar halen om te zien hoe het werkt is ook een goed idee omdat je dan meteen weet hoe je het de volgende keer moet repareren (wat meestal meteen daarna is) Lachen
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo Tong uitsteken

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 14:16

DunnitsMystery schreef:
tja als het in de winkel al kapot gaat gaat het dat thuis ook dus ff uitproberen kan geen kwaad Knipoog en iets uit elkaar halen om te zien hoe het werkt is ook een goed idee omdat je dan meteen weet hoe je het de volgende keer moet repareren (wat meestal meteen daarna is) Lachen
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo Tong uitsteken


Wil je hem een weekje lenen ? Dan snap je het probleem meteen ! Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:18

kojack schreef:
Wil je hem een weekje lenen ? Dan snap je het probleem meteen ! Haha!


Kweet niet .. denk niet dat er bij mij veel te slopen valt wat ik al zelf al niet gesloopt heb.. egh.. repareren bedoel ik natuurlijk.. Schijnheilig

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:19

Laui! schreef:
Hmm, tiewrapje om z'n duimpjes achter z'n rug bij elkaar te binden? Dan ben je echt een politieagent aan het spelen...


Dat lijkt me wel een goed idee... Of je neemt hem gewoon niet meer mee, maar ja, da's ook niet gezellig.

* To Belg, or not to Belg *

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:21

DunnitsMystery"]
[quote="kojack schreef:
Wil je hem een weekje lenen ? Dan snap je het probleem meteen ! Haha!


Kweet niet .. denk niet dat er bij mij veel te slopen valt wat ik al zelf al niet gesloopt heb.. egh.. repareren bedoel ik natuurlijk.. Schijnheilig
[/quote]

Mannen!! Haha!

ff Off topic.. wat heeft dat paard van jou onwijs lange manen zeg!! Haha! Kwijl

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:23

Tallie1979 schreef:
ff Off topic.. wat heeft dat paard van jou onwijs lange manen zeg!! Haha! Kwijl


Over welk paard gaat dit tal Haha!?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:31

hahahahhaahhahahahaha,bind zijn handen op zijn rug vast hahahahhaa,of idd een tuigje!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 14:33

kojack"]
[quote="Sypheron schreef:
Haha ik zie het al helemaal voor me in de ruitersport... Euh doe hem ovenwanten aan, dan kan hij niets vastpakken en niets kapottikken Tong uitsteken


En het was geen goedkoop ding !
Hij is dus ook het type die in een supermarkt zo'n piramide van blikjes 'per ongeluk' zou omgooien !

Gisteren was het weer raak ! We waren naar de sportschool en na het sporten waren we onder de zinnenbank geweest, hij draaide aan een knopje en hield vervolgens dat knopje in zijn hand ! Lag ik daar onder dat ding ! Hij had dat knopje in zijn hand, je had zijn kop moeten zien Schijnheilig
ik kreeg het spaansbenauwd joh Haha! Ik kan er nu wel om lachen hoor Haha!
[/quote]


Het was zo komische joh ! Ik lag in dat ding is dus net zo'n oester maar aan de kant van je voeten zit een kleine opening. Ik hoorde 'oh k*t' en zag ineens zijn kop daar in die kleine opening, hij had die knop in zijn hand en trok er zo'n onschuldige kop bij ! Haha!
Ik lig nu in een deuk, maar toen had ik het echt benauwd !
Laatst bijgewerkt door kojack op 28-05-03 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:33

Tallie1979 schreef:
Mannen!! Haha!

ff Off topic.. wat heeft dat paard van jou onwijs lange manen zeg!! Haha! Kwijl


Mannen?? nou zeg.. nou hebben wij het gedaan Schijnheilig weet je waar het nou door komt, en ik wil jullie niet allemaal over 1 kam scheren maar het komt gewoon door vrouwen Haha! . Het komt omdat jullie nooit de handleiding van apparaten lezen en het komt door pure bezorgdheid van onze kant.. Neem nou een video recorder, geen enkele vrouw snapt hoe dat ding werkt en dan ga je hem als man zijnde verbeteren (lees vrouw vriendelijk maken ) zodat alleen de [play] en [record] knoppen nog maar werken en dan heb je hem kapot gemaakt..
Of het voorbeeld wat Kojack gaf met dat frontriempje, dat was niet onbedacht dat was bezorgdheid stel dat je hem had willen kopen dan was ie tijdens het rijden misschien kapot gegaan met alle gevolgen vandien .. nu weet je dat je die niet moet kopen Lachen
Echt jullie vrouwen zijn zo ondankbaar.. Haha!

offtopic thx.. Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:40

waarom willen vrouwen mannen toch altijd weer onder de duim houden. laat je vriend lekker zijn gang gaan. als hij wat sloopt hoef jij toch ook niet voor hem te dokken? als je mijn vriendinnetje was had ik je toch wel even duidelijk gemaakt dat dat niet wenselijk is hoor Knipoog

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Bloemetje75, Cowgirl, CupCakes_, Facebook, Finesse, Geerten, girlyggirl, Jacksie, jokari, Knollboll, lovelady1, maj0, Michelle_96, Nieknollie, OmgiliBot, spookyskippy, Tucktuck, xPabloBokt, xYaartje, Zick_Zack, zuperzmoker en 183 bezoekers