felix al 9 jaar bij mij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

felix al 9 jaar bij mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 11:14

Op 28 mei 1994 liep ik het erf op van de stal waar ik een paard huurde.
Ik wist wel dat ze voor mij speciaal iets gingen zoeken en dus op die zaterdag kwam een stalgenootje naar me toe en vertelde me enthousiast dat er een haflinger voor me klaar stond Haha! .

Nou inderdaad, in dat smerige smalle standje stond een haflinger.
Zijn manen half afgeschuurd en een te groot leren halster met een knoop erin.
Ik ging ernaast staan en heb tegen het paard gezegd dat we er maar wat van moesten maken Haha! . Buiten werd me nog even duidelijk verteld dat ik het voorlopig met de haflinger moest doen(ze waren niet zo gecharmeerd van haflingers en fjorden).

Nou dat laatse heb ik in iedergeval wel opgevolgd zou ik zeggen Haha! .
Felix viert bijdeze ook zijn 12de verjaardag Party!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:38

Gefeliciteerd!
Altijd leuk zo'n mijlpaal, ik bedacht me nu ook gelijk dat ons eerste paard Aagje deze zomer 10 jaar bij ons is Party!!

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:39

Leuk voor je hoor!

prompter

Berichten: 11095
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:03

Mijn Danny is deze maand 17 geworden, en al vanaf dat ze 4 maanden oud was, is ze van mij. Van tevoren heb je geen idee hoelang zo'n "partnerschap" gaat duren, maar het is toch wel mooi als het een flinke tijd blijkt te worden. Nog veel plezier met je paard Cowgirl!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:07

Leuk he? Als je daar zo over na denkt. En de tijd gaat zo snel! Afgelopen maandag werd Udinde twee, terwijl ze eigelijk nog maar net geboren is Haha!
En dan denk ik hoe snel de tijd gaat, dat Isolda alweer 13 is, maar in mijn ogen eeuwig vier of vijf jaar blijft.
Want dan denk ik hoe snel de tijd ging en zal gaan en voor je het weet zijn ze oud..... Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:34

Gefeliciteerd allebei! Jij met hem en hij zeker met jou! Hopen dat je net zo lang of nog langer van Danno kunt genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:48

Heerljik is dat om een paard zo lang bij je te mogen houden. Ik hoop dat felix nog heel oud bij je wordt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:12

Wat fijn zeg, pas twaalf, net als die muts van mij, ze kunnen nog jaren mee (hoop ik dan!)... Ik heb Jur pas vier jaar, maar hoop dat dat er zeker nog een heel stel jaren meer zullen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:57

4 Juni is de dag dat Amanda bij mij gekomen is, ik vergeet het nooit meer, dat gevoel van zij is nou mijn eigen paard, t is alweer 4 jaar geleden dan. De tijd lijkt echt te vliegen, ik herinner me nog zo goed hoe het was met het wandelen, daarna het inrijden, vervolgens het bespannen en zo verder en verder, en nu is ze alweer 6 Lachen