Etentje bij Dorine thuis ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Etentje bij Dorine thuis ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 12:58

Is het misschien een goed idee om met een aantal mensen die goed kunnen koken een 5-gangen diner voor haar en Peter te maken ? Vork

We moeten er echt goed rekening mee houden dat ze veel dingen niet meer aankan, en dat we contact moeten zoeken met Peter om te voorkomen dat we Dorine helemaal uitputten....

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:41

Maudje schreef:
Is het misschien een goed idee om met een aantal mensen die goed kunnen koken een 5-gangen diner voor haar en Peter te maken ? Vork

Da's helemaal geen slecht idee, alleen... heb ik in een eerder topic van Dorine gelezen dat ze de laatste tijd absoluut geen trek heeft... Scheve mond Als haar eetlust weer een beetje terugkomt, is het misschien meer de moeite waard.

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:58

ik denk dat jullie beter een bos bloemen of iets leuks voor haar paard kunnen kopen daar heeft ze denk ik meer aan

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 01:38

Als ik denk aan de mensen om mij heen die chemo hebben gehad lijkt een etentje mij nou niet echt een goed plan. Doorgaans zal je met chemotherapie niet echt kunnen genieten van een lekker etentje, als je het al binnen kan houden.
Idd een beter plan om dan een bos bloemen o.i.d. te kopen.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:09

jullie hebben gelijk...had ik idd niet aan gedacht dat ze waarschijnlijk niet veel plezier aan eten heeft en niet veel goed smaakt ...