Rozen, sluiting: zaterdag 15.00 uur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Rozen, sluiting: zaterdag 15.00 uur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 11:26

Ik had bedacht, dat iedereen misschien geld voor 1 mooie roos voor Dorine zou willen doneren en dan een gigantisch grote bos rozen laten bezorgen. Zo kunnen we op die manier laten zien, dat we allemaal heel erg betrokken bij haar zijn en hoe rot het ook klinkt Verdrietig : Als ze de rozen nú krijgt, heeft zij daar meer aan dan tzt een bos op haar graf Verdrietig !

Edit Laui: Er is inmiddels een rekeningnummer beschikbaar gesteld voor de rozen door Esther voor de Nederlandse bokkers en door Jola voor de Belgische bokkers

Citaat:
35.91.85.711
t.n.v. E. van Gogh in Terborg
Vermeld asjeblieft dat het voor de rozen voor Dorine is.

We gaan voor de lange rozen (1 euro/stuk) omdat deze direct leverbaar zijn.

Lijkt me overigens het handigste dat als je geld overgemaakt hebt, je ook even een pb-tje stuurt, zodat we de rozen kunnen halen, ook als je geld dan nog niet binnen is.

Citaat:
Als jullie je bijdrage overmaken op: 220 099 26 16 51
T.n.v. Jolanda van Noort
O.v.v. Rozen voor Dorine


Heb je geld overgemaakt? Dan is het handig als je even een pb naar Esther waarin je vermeldt dat je geld hebt overgemaakt. Dit geldt voor álle bokkers! Vragen kunnen verder gewoon in dit topic gesteld worden, deze info is even ter verduidelijking, dat niemand eroverheen leest!

Bij voorbaat dank!

edit2: Om het geheel te kunnen regelen is er een sluitingsdatum ingesteld. Graag vóór zaterdag 1500 uur laten weten aan Esther of je meedoet!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:28

Ja hoor. Doe ik ook aan mee!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:32

Ik denk dat dit al heel snel te realiseren is. En ik denk dat het haar goed zou doen om al snel steun te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:35

Leuk idee, alvast als steuntje!
Bij deze mijn steun!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:38

Goed idee, dit moet op korte termijn te realiseren zijn, heeft ze alvast een steuntje in dr rug!
Kunnen wij ondertussen verder broeden op een groots plan.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:41

Goed idee. Ik doe mee!!!!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:42

Maar hoe doneren we die roos?

Voor jou misschien wat moeilijk te regelen vanuit Duitsland of niet? Ik vind het wel een geweldig idee!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:45

Ik doe ook mee! Ben niet zo rijk (lees: blut..) dus de andere ideeën kan ik helaas niets aan doneren, maar misschien wel helpen?
Maar hiervoor kan ik nog wel wat kwijt.
Als we allemaal geld overmaken aan 1 persoon, dan kan diegene een hele grote bos rozen kopen en het laten bezorgen?

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:45

Als iemand informeert naar de kosten van een roos, en iedere bokker die meer wil doen, gewoon t geld van 1 roos bij iemand doneert, dan komen we zo ook op de grote van de bos. Dit kunnen we in feite binnen een week oid doen, zodat ze op de korte termijn ook merkt dat we aan haar denken! Hartstikke leuk plan

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:46

Ik doe mee!!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:48

hey
ik wil hier ook wel aan mee werken. Ik woon wel in België misschien kan ik gewoon het geld voor een roos opsturen naar degene die ze gaat halen?
xxx

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:49

Wat zouden we zeggen van een bos van 50 rozen?
Door een bokker/ster te bezorgen of door Fleur op bloemenservice?
En dan dat het bedrag wordt gedeeld door het aantal personenen wat mee wil doen?

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:50

Ik denk dat het het handigste is als 1 iemand dit regelt en dus ook het geld inzamelt.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:52

Ik denk dat het handigst is als iemand die een beetje in de buurt woont het bezorgen en kopen van de rozen regelt. Dit ivm zo laag mogelijke bezorgkosten. We kunnen het denk ik het best laten doen door een bloemenwinkel / bezorgservice. Dit zal Dorine de minste overlast bezorgen (anders voelt ze zich misschien weer verplicht om de bokker uit te nodigen voor koffie ofzo, en dat is natuurlijk niet de bedoeling).
Ik wil het best regelen, maar er zijn vast mensen die dichter in de buurt wonen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:52

dit is iig iets waar ik heel makkelijk aan mee kan doen, dus ik doe mee natuurlijk.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:54

Ik doe ook mee !
Ik had nog wat meer ideetjes ook.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:55

Richtje schreef:
Ik denk dat het handigst is als iemand die een beetje in de buurt woont het bezorgen en kopen van de rozen regelt. Dit ivm zo laag mogelijke bezorgkosten. We kunnen het denk ik het best laten doen door een bloemenwinkel / bezorgservice. Dit zal Dorine de minste overlast bezorgen (anders voelt ze zich misschien weer verplicht om de bokker uit te nodigen voor koffie ofzo, en dat is natuurlijk niet de bedoeling).
Ik wil het best regelen, maar er zijn vast mensen die dichter in de buurt wonen.


je hoeft er niet voor in de buurt te wonen , je kan het gewoon online bestellen...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 11:58

Richtje"]
Ik denk dat het handigst is als iemand die een beetje in de buurt woont het bezorgen en kopen van de rozen regelt. Dit ivm zo laag mogelijke bezorgkosten. We kunnen het denk ik het best laten doen door een bloemenwinkel / bezorgservice. Dit zal Dorine de minste overlast bezorgen (anders voelt ze zich misschien weer verplicht om de bokker uit te nodigen voor koffie ofzo, en dat is natuurlijk niet de bedoeling).
Ik wil het best regelen, maar er zijn vast mensen die dichter in de buurt wonen.
[/quote]

Richtje, ik denk dat je helemaal gelijk hebt!
Is er iemand die zich bereid wil stellen als "penningmeester voor de bloemen" Lachen ??
Wij sturen dan het geld naar diegene op en hij/zij bestelt de bloemen dan óf via Fleurop, óf direkt bij een bloemenzaak daar in de buurt !

[quote="obsession schreef:
...je hoeft er niet voor in de buurt te wonen , je kan het gewoon online bestellen...


Aan Fleurop zijn altijd behoorlijk wat kosten verbonden Boos! , die je natuurlijk uitspaart als je het bij een bloemenzaak daar in de buurt besteld !!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 28-05-03 12:00, in het totaal 2 keer bewerkt

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:58

mooi gebaar en op korte termijn te realiseren.

ik doe ook mee Haha!

is er al bekend wie het gaat coordineren?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:58

ik doe mee, ik hoor wel waar ik mijn bijdrage naartoe moet storten!! Wie neemt hierin het voortouw??

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:01

ik doe zeker mee!
Vind dit een goed gebaar Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 12:02

Kleintje schreef:
Wat zouden we zeggen van een bos van 50 rozen?


Méér is natuurlijk nog beter Knipoog !! Ze moet er gewoon onder bedolven worden !!

Ik ga zo even op zoek wie er in Zevenaar woont, misschien is diegene wel bereid om de bloemen te bestellen!!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:04

ik doe mee!
hoe doen we het precies dat? maken we geld voor 1 roos over naar iemand en dat diegene dan een bos besteld? of sturen we allemaal appart een roos naar haar?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:05

Ik doe mee laat maar weten hoe of wat.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:07

He, dit is een goed, op korte termijn realiseerbaar idee.
Ik woon nu ook wel in België, maar ik wil hier zeker aan meedoen.

Is het niet het beste van het bedrag voor 1 roos op de rekening te storten van diegene die de bos bestelt? En dat die persoon met het totaalbedrag dan een hele ruiker bestelt die bij Dorine geleverd wordt?