lijnen=hopeloos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

lijnen=hopeloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:44

Bah, ik probeer het steeds weer omdat ik voor de zomer toch een beetje normaal er uit wil zien. Maar alles wat ik doe en probeer, here's mister vreetbui Frusty grrr... kan het maar niet volhouden.. Hoe doen jullie dat nou??


Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:48

Mijn buikje mag wel een beetje dunner, ben hard aan bezig.. het enige voordeel is als k ongesteld ben dat ik dan helemaal géén honger heb.. Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:52

Hahaha, ik moest zo lachen om: 'here's mister vreetbui' *LOL*

Ga maar eens flink stressen, daar val je van af Knipoog Grapje hoor.
Maar ik ben nu klaar met mijn examens, maar in die tijd en in de tijd tijdens het leren, ben ik 3.5 kilo afgevallen.

Eng gewoon, want ik vrat me klem Haha!

Het leven is een gebakje!

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:53

banketstaaf... haha

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:54

Oww heb ik ook last van hoor vreetbuien.

Alleen hebben we meestal niet zoveel in huis, gelukkig Knipoog
Maar het is niet goed om op je 16e te gaan afvallen hoor Lachen

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:57

En dat zeg jij Avanti?
Als er iemand is die altijd zeurt over dat ze te dik is en moet afvallen omdat ze anders niet meer op die pony kan ben jij het wel Haha! Verward

Het leven is een gebakje!

Nicky_too

Berichten: 2
Geregistreerd: 27-05-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:02

Sizzy schreef:
Ga maar eens flink stressen, daar val je van af Knipoog Grapje hoor.
Maar ik ben nu klaar met mijn examens, maar in die tijd en in de tijd tijdens het leren, ben ik 3.5 kilo afgevallen.

Eng gewoon, want ik vrat me klem Haha!


Grapje of niet, het scheelt per persoon. Ik heb ook last van stress en dan kom ik me een partij bij! Boos!

Enne, hoe je 'dat' nou doet: niet diëten. Echt waar!
Je kunt beter zorgen dat je je eetgewoonten goed voor elkaar hebt. Ten eerste hoef je dan niet chagrijnig te worden (zoals ik, ik kan niet tegen diëten) en ten tweede voorkom je het overbekende jo-jo-effect.

Geloof me, ik kan het weten. Weeg over de 100, maar door mijn eetpatroon aan te passen en wat meer te bewegen ben ik toch aan het afvallen.

groeten,
Nicky

YOU ARE A TOY!!!! - Woody

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:05

Sizzy schreef:
En dat zeg jij Avanti?
Als er iemand is die altijd zeurt over dat ze te dik is en moet afvallen omdat ze anders niet meer op die pony kan ben jij het wel Haha! Verward


Ik hoef toch niet alles te laten waarvan ik weet dat het slecht is zelfde als zeggen tegen iemand dat bijv. roken slecht is als je het zelf doet. Een slecht advies is het daardoor niet. maarja erg offtopic Knipoog

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:09

Ben zelf niet echt zo'n lijner, maar een paar kleine tips:

- Ontbijt altijd, dat verbetert je stofwisseling en voorkomt ook dat je tijdens de dag allemaal kleine snacks eet.
- Drink veel; heel veel mensen zijn chronisch uitgedroogd en verwarren een gevoel van dorst met honger. (Geen frisdrank natuurlijk)
- Zorg ervoor dat je voldoende eet; als je niet eet gaat je lichaam heel zuinig om met alle voedingstoffen. Op het moment dat jij dan weer eet gaat je lichaam alles super goed verteren en opslaan zodat je dus juist aankomt!
- Niet / weinig snacken; dus matig de hoeveelheden chocolade, chips, cola, pizza, patat, junk food, etc.
- Vervang ongezonde dingen die je vaak eet met fruit (maar niet te veel bananen) en groente (vooral selderij en tomaten).
- Zorg ervoor dat je voldoende bewegen krijgt. Het is misschien niet leuk, maar wel de beste manier om gewicht kwijt te raken.

Maar natuurlijk wel eerst goed nadenken of je echt moet lijnen. Zeker als je niet goed lijnt loop je het kans dat je het jojo-effect krijgt; danval je een beetje af, maar kom je veel meer aan. Als je echt veel overgewicht heb zou ik je aanraden met een diëtiste te overleggen, want in dat geval kan je er beter jong van afkomen. Anders zou ik zeggen niet aan beginnen! Hoogst waarschijnlijk is gewoon wat "puppy vet" ... dat raak je voor een groot deel van zelf kwijt. Succes! Lachen

Kerstmuts

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:15

Goeie tips! Bij mij wil het ook maar niet lukken. Ben ik ff bezig en dan zie ik iets lekkers liggen en denk ik: Ach 1 ding kan geen kwaad.
Als ik zit hangen de vetrollen erover heen

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:36

Guinevere schreef:
Ben zelf niet echt zo'n lijner, maar een paar kleine tips:

- Ontbijt altijd, dat verbetert je stofwisseling en voorkomt ook dat je tijdens de dag allemaal kleine snacks eet.
- Drink veel; heel veel mensen zijn chronisch uitgedroogd en verwarren een gevoel van dorst met honger. (Geen frisdrank natuurlijk)
- Zorg ervoor dat je voldoende eet; als je niet eet gaat je lichaam heel zuinig om met alle voedingstoffen. Op het moment dat jij dan weer eet gaat je lichaam alles super goed verteren en opslaan zodat je dus juist aankomt!
- Niet / weinig snacken; dus matig de hoeveelheden chocolade, chips, cola, pizza, patat, junk food, etc.
- Vervang ongezonde dingen die je vaak eet met fruit (maar niet te veel bananen) en groente (vooral selderij en tomaten).
- Zorg ervoor dat je voldoende bewegen krijgt. Het is misschien niet leuk, maar wel de beste manier om gewicht kwijt te raken.

Maar natuurlijk wel eerst goed nadenken of je echt moet lijnen. Zeker als je niet goed lijnt loop je het kans dat je het jojo-effect krijgt; danval je een beetje af, maar kom je veel meer aan. Als je echt veel overgewicht heb zou ik je aanraden met een diëtiste te overleggen, want in dat geval kan je er beter jong van afkomen. Anders zou ik zeggen niet aan beginnen! Hoogst waarschijnlijk is gewoon wat "puppy vet" ... dat raak je voor een groot deel van zelf kwijt. Succes! Lachen

haha puppyvet? sorry, kwam er leuk uit. En ja, ik weet dat het niet verstandig is om te lijnen en iedereen zegt dat ik moet ophouden en een goed figuur heb blablabla maarja.... zit een draadje los misschien? Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:39

Hoe groot ben je dan en hoeveel weeg je?

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:42

1.80 en ong 70 kilo Misselijk

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:43

en hoe oud............,misschien ga je nog groeien in de lengte? Haha!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:44

Lijnen hopeloos? Praat me er niet van! (Het is ook allemaal zo lekker he.. Vingers aflikken Sigaar

"What we call human nature, is actually human habit.."

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:44

klinkt mij niet gek in de oren,wou dat ik dat was!
Zeg bij die lengte is dat toch niet te zwaar?

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:46

twinkle1986 schreef:
1.80 en ong 70 kilo Misselijk


Dan mag je toch 80 kilo wegen ?
Lijkt me een goed gewicht hoor

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:49

Véél eten! Véél goede dingen eten, dan krijg je geen trek.. dus gewoon 8 boterhammen met komkommer eten ofzo Lachen Zo ben ik ook 9 kilo kwijtgeraakt. En door Montignaccen, maar dat is weer een ander verhaal Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:54

vertel,vertel Tong uitsteken Haha!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:07

Ik ben in een paar maanden van 75 naar nu 58 kilo gegaan. Maar dat laatste komt gewoon door vreselijke stress en nu hoop ik rond dit gewicht te blijven want mager vidn ik ook niet mooi en ik ben 1.64.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:46

Minder eten lukt maar 2 dagen, dus heb mn hoop maar gewoon gevestigd op meer beweging: hardlopen. Tis er ook aangekomen toen ik minder ging sporten (o.a. dan) dus hopelijk gaat het er zo ook weer af Lachen Al is het maar een paar kilootjes, zou het wel fijn vinden.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 01:25

twinkle1986 schreef:
haha puppyvet? sorry, kwam er leuk uit. En ja, ik weet dat het niet verstandig is om te lijnen en iedereen zegt dat ik moet ophouden en een goed figuur heb blablabla maarja.... zit een draadje los misschien? Haha!


Mag je best om lachen hoor Knipoog. Maar als je nog zo jong bent (86 geboren of niet?) dan is lijnen echt geen goed idee. Bovendien zit je voor jouw lengte op een mooi gewicht hoor!

Kerstmuts

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:31

sunshine"]
[quote="twinkle1986 schreef:
1.80 en ong 70 kilo Misselijk


Dan mag je toch 80 kilo wegen ?
Lijkt me een goed gewicht hoor
[/quote]

De quetelet index zegt niet zoveel over een gezond gewicht. Het geeft alleen aan of het gewicht bij de lengte past.

Het is belangrijker dat de verhouding tussen vetmassa en vetvrijemassa kloppend is.
Een vrouw mag tussen de 20 en 25 % van het totale lichaamsgewicht aan vet hebben.

En daarnaast als je idd nog jong bent is lijnen niet verstandig of onder goede begeleiding. Door te veel zelf te gaan rotzooien met voeding kan het op latere leeftijd wel problemen geven met afvallen (als dat nodig mocht zijn). En kan komen er verhalen in de wereld als 'ik word nog dik van lucht'.


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:39

1.80 en 70 kilo is niet té zwaar hoor...gewicht zegt bij lange na niet alles, qua gewicht scheel ik soms niet heel veel met mensen die een stuk magerder zijn dan ik ben...kijk naar je eigen bouw, en leef regelmatig, en een snoepje maakt echt niet dat je zoveel aankomt, alleen moet je het wel in je voedingspatroon inpassen. Vaak is bijv. 2 keer opscheppen bij het avondeten een gewoonte, de kunst van het lijnen is om bepaalde gewoontes af te leren en nieuwe aan te leren.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:45

marel schreef:
de kunst van het lijnen is om bepaalde gewoontes af te leren en nieuwe aan te leren.


maar doe dit wel onder begeleiding. Heel veel mensen leren zichzelf de goede gewoontes af en leren nog meer slechte gewoontes aan.

bijv. een maaltijd overslaan om minder te eten, maar vervolgens de hele dag doorsnaaien omdat je zo'n trek hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Forcalquier, GoogleAdsense en 126 bezoekers