Gedver, verkrachter op de hei bij H'sum

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Gedver, verkrachter op de hei bij H'sum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 14:13

Hoorde net op het nieuws dat ze vermoeden dat het om een serieverkrachter gaat.

http://spitsnet.nl//gezocht/448953.shtml

"Op een uitzondering na, hadden de misdrijven plaats tussen 18.00 en 18.30 uur. Het is dan ook goed mogelijk dat deze man regelmatig rondhangt in dat gebied, met name in de buurt van het Gebed zonder End, een druk bereden fietspad tussen Bussum en Hilversum."

Laat ik nou regelmatig rond die tijd te paard op het Gebed zonder End zijn, is ook een fijn ruiterpad namelijk....
Laatst een zeer vervelende ervaring gehad met een nogal agressieve man, ook al bij het Gebed zonder End in de buurt.
Ik ga voortaan wel ergens anders heen...

Nulla tenaci invia est via


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:13

Gisteren stond er een compositiefoto van die kerel in de Sp!ts, tegen een achtergrond van het betreffende stuk bos.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 14:15


Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 14:21

Oh gedver het wordt steeds beroerder:

Een 30-jarige vrouw fietst, rond 18.15 uur, vanuit Bussum naar Hilversum. Zij is in de buurt van restaurant La Place op de Westerheide, als zij door een jongen van haar fiets wordt geramd, waardoor ze komt te vallen. De jongen heeft een mes, eist geld en dwingt haar de bosjes in. Daar pakt hij haar portemonnee met pinpas en vraagt haar pincode. Daarna bindt hij haar vast en vertrekt.


La Place is dus naast de stal waar paard staat....

Nulla tenaci invia est via

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:30

Jaah echt eng!! Ik rij daar ook regelmatig (manege ligt aan die hei)!
Maar t allerengste is dat ik daar iedere dag fiets.. Hmm voortaan toch maar even de omweg nemen!

*geen onderschrift*

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:40

Gatver, Naziri staat aan de rijksweg-west. Dat is aan de andere kant van de A1.

Ik hoop wel dat ze hem snel vinden en oppakken. Voorlopig maar niet meer alleen het bos in.

Het enige geluk is dat Naz niet meer te houden is als hij door heeft dat we naar het gebed zonder end gaan. Als ik hem dan de sporen geef zijn we in 2 minuten aan de andere kant van het gebed. Een knape jongen als hij ons dan nog bij houd.

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:43

mammasan"]
Gatver, Naziri staat aan de rijksweg-west. Dat is aan de andere kant van de A1.

Ik hoop wel dat ze hem snel vinden en oppakken. Voorlopig maar niet meer alleen het bos in.

Het enige geluk is dat Naz niet meer te houden is als hij door heeft dat we naar het gebed zonder end gaan. Als ik hem dan de sporen geef zijn we in 2 minuten aan de andere kant van het gebed. Een knape jongen als hij ons dan nog bij houd.
[/quote]

Waar staat jouw paard dan? Want mijn manege en waar de paarden staan waar ik rij zit ook aan de Rijksweg west. Op die straat richting crailo.
Op t gebed zonder end zal ie me te paard inderdaad niet te pakken krijgen, want ik hoef mn been dr maar aan te leggen en zoefff weg zijn we Haha!
Ik zat net even die filmpjes te kijken, echt eng, op al die stukken hei en bos die je ziet rij ik heel vaak! En ik ga ook altijd daar bij La Place de hei op met mn fiets....

[quote="Margreet schreef:
Laatst een zeer vervelende ervaring gehad met een nogal agressieve man, ook al bij het Gebed zonder End in de buurt.


Jah ik ook! Een man die stenen naar mn paard ging gooien!
Laatst bijgewerkt door LMsWinnetou op 27-05-03 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

*geen onderschrift*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:51

Goed dat je dit topic geopend hebt, ik wilde je nl. al een pb-tje sturen.
Een tijdje geleden vertelde je al dat je zon engerd tegengekomen was en ik hoorde het nieuws net op de radio , en bedacht dat dit bij jou in de buurt moet zijn.
Bah, lekker hoor Boos!
Pas maar goed op jezelf ! Ach gut

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:53

Aan de overkant van de snelweg heet het ook rijksweg-west. Wij zitten dus aan de ventweg die aan de overkant van de snelweg loopt. Aan het begin van die ventweg (bij afslag laren, h'sum) staat een groot groen hek. (pas nog voorzien van een lelijke grafiti) Daar achter zijn onze paardjes verstopt.

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 15:00

LMsWinnetou"]
[quote="Margreet schreef:
Laatst een zeer vervelende ervaring gehad met een nogal agressieve man, ook al bij het Gebed zonder End in de buurt.


Jah ik ook! Een man die stenen naar mn paard ging gooien!
[/quote]

Bij mij dus ook, en de taal die er uit kwam zal ik maar niet herhalen.
Ik weet precies wie je bedoelt!
Die kerel is echt niet goed bij z'n hoofd...

Hij beweerde tegen mij dat hij bij het Goois Natuurrservaat werkt. Ik natuurlijk het GNR opgebeld. En -goh hoe verbazend- ze kennen daar niemand die aan dat signalement voldeed, maar ze zouden er, voor zover mogelijk, op letten.

Hij beweerde dat ik met m'n paard de paden kapot maak. Euhm.... Meneer dit is een ruiterpad... Dat hoort zo te zijn... Het fietspad is daar.
Helemaal maf

Nulla tenaci invia est via

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:09

Margreet"]
[quote="LMsWinnetou"][quote="Margreet schreef:
Laatst een zeer vervelende ervaring gehad met een nogal agressieve man, ook al bij het Gebed zonder End in de buurt.


Jah ik ook! Een man die stenen naar mn paard ging gooien!
[/quote]

Bij mij dus ook, en de taal die er uit kwam zal ik maar niet herhalen.
Ik weet precies wie je bedoelt!
Die kerel is echt niet goed bij z'n hoofd...

Hij beweerde tegen mij dat hij bij het Goois Natuurrservaat werkt. Ik natuurlijk het GNR opgebeld. En -goh hoe verbazend- ze kennen daar niemand die aan dat signalement voldeed, maar ze zouden er, voor zover mogelijk, op letten.


Hij beweerde dat ik met m'n paard de paden kapot maak.
Euhm.... Meneer dit is een ruiterpad... Dat hoort zo te zijn... Het fietspad is daar.
Helemaal maf
[/quote]

Jah dat beweerde hij mij ook!! En hij begon me helemaal verrot te schelden. Terwijl ik gewoon netjes op het ruiterpad reed.
Wat goed dat je het GNR hebt opgebeld, fijn dat ze er op zouden letten. Maarja.. of dat zoveel zin heeft?!
Ik hoop dat ie snel gepakt wordt, want het is niet meer prettig rijden zo.

*geen onderschrift*

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:11

Ik hoop maar dat ze hem alsnog te pakken krijgen. Ik neem aan dat hij zich nu wel even rustig zal houden met al die publiciteit.

Ik las dat het waarschijnlijk een jonge man is. Wat zal er door zijn ouders heen gaan als ze zijn compositie tekening op opsporing verzocht zien staan. (er vanuit gaande dat hij ze heeft en ze hier in de buurt wonen)

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:13

illh Scheve mond
ik rij daar gelukkig alleen met buitenritten op mn manege en verder niet!
ik hoop dat ze die mafkees snel pakken!!!!!!!!!!!11

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 15:16

Die griezel die met stenen gooit voldoet overigens niet aan het signalement van die verkrachter, dat was het eerste dat door me heen schoot, maar die kerel is ouder.
Het wordt er niet leuker op met al die griezels op de hei. Weet niet of ik het nog wel zo fijn vindt om 's avonds alleen nog even een ritje te maken...

Nulla tenaci invia est via

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:18

Margreet schreef:
Die griezel die met stenen gooit voldoet overigens niet aan het signalement van die verkrachter, dat was het eerste dat door me heen schoot, maar die kerel is ouder.
Het wordt er niet leuker op met al die griezels op de hei. Weet niet of ik het nog wel zo fijn vindt om 's avonds alleen nog even een ritje te maken...


Nee die man die met stenen gooit is idd veel ouder. Ts helemaal niet meer prettig zo Boos! ook savonds in het bos gewoon even stappen met mn paard zal ik niet meer zo snel doen.
Maar aan de andere kant... op je paard kan ie je niet zoveel maken, als je snel bent.

*geen onderschrift*

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:21

tis hier in de buurt wel vaker, een meisje fietste naar het station toe (waar ik 1 min vandaan woon) en is toen in een busje proberen te trekken (niet echt correct nl denk ik) hoe hier helemaal niet van!

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:21

Margreet schreef:
Weet niet of ik het nog wel zo fijn vindt om 's avonds alleen nog even een ritje te maken...


Ik had eerst het idee dat ik op mijn paard wel redelijk veilig voor hem zou zijn maar toen ik net het hele verhaal las zag ik dat hij een meisje met een mes heeft bewerkt. Stel je voor dat hij een mes in Naziri zijn billen steekt. Brrr.

Vooral zomers als het erg warm was ging ik rustig om een uurtje of tien nog even een ritje maken. Geen mens op de hei, fantiastisch vond ik dat. Maar als je dit zo leest ga je liever op een drukke zondag. Dan maar om de kinderwagens en mountainbikers heen....

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:40

Djeez wat eng!
Ik zou ook niet meer "rustig" op mijn paard zitten, denk ik...
Ik heb ietsje teveel meegemaakt wat "vieze" mannen betreft...
Pas goed op jezelf en probeer neit alleen de hei op te gaan... Lachen

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:04

Gisterenavond heb ik het gezien bij opsporing verzocht, en om eerlijk te zijn zag ik het la place restaurant, en moest ik toch even aan je denken Margreet, oeps als ze maar niet daar fiets dacht ik nog.

Een bekende van mij is door deze meneer aangerand, zij heeft gelukkig kunnen ontsnappen, zijn gezicht herkende ze gisterenavond direct. Maar volgens haar was hij tussen de 20 en de 30.

En toch komt zijn gezicht mij bekend voor, hij komt volgens mij uit Hilversum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:05

NiCoLiEnTjE schreef:
tis hier in de buurt wel vaker, een meisje fietste naar het station toe (waar ik 1 min vandaan woon) en is toen in een busje proberen te trekken (niet echt correct nl denk ik) hoe hier helemaal niet van!


Wit busje? Is dezelfde kerel namelijk!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:21

Pipo schreef:
Gisterenavond heb ik het gezien bij opsporing verzocht, en om eerlijk te zijn zag ik het la place restaurant, en moest ik toch even aan je denken Margreet, oeps als ze maar niet daar fiets dacht ik nog.



Ik fiets daar dus dagelijks, maar ben van plan nu maar een omweg te gaan nemen. Liever iets langer fietsen dan verkracht. Echt raar, altijd als ik daar fiets heb ik zoiets van: t zal wel meevallen, mij gebeurt vast niets. Maar nu komt t opeens wel heel dichtbij!

*geen onderschrift*

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:29

Pipo"]
[quote="NiCoLiEnTjE schreef:
tis hier in de buurt wel vaker, een meisje fietste naar het station toe (waar ik 1 min vandaan woon) en is toen in een busje proberen te trekken (niet echt correct nl denk ik) hoe hier helemaal niet van!


Wit busje? Is dezelfde kerel namelijk!
[/quote]

ooh dat wist ik helemaal niet! nou lekker dan dat ze dan ook echt heel erg in de buurt bezig zijn!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:44

Ik heb dat gisteren in Opsporing Verzocht gezien!
Echt eng moet dat zijn als het zo dicht in je buurt is!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 16:46

Gatverdamme, er lopen echt overal van die idioten rond lijkt het wel. Ik hoop iig dat ze hem snel te pakken hebben...

* To Belg, or not to Belg *

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 16:59

Ik neem voortaan als het even kan de auto wel! En anders hou ik de pepperspray onder handbereik!

Ik fiets/rij daar een aantal keren per week rond die tijd, in m'n eentje... Scheve mond

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, Diddykong, FrNo, GrapeshotBot, ImkeTarek, kaatje89, Karintich, puntje, reina en 14 bezoekers