DORINE MENNEN? MISSELIJK HOOFDPIJN ENZ.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

DORINE MENNEN? MISSELIJK HOOFDPIJN ENZ.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 11:03

niet te geloven gewoon...
Al een dag of vier heb ik nauwelijks gegeten, gedronken enz.
Mijn lichaam was al zwak, maar werd nog zwakker.
Ik had sterke hoofdpijn, dagenlang, en de medicijnen die ik hiertegen kreeg hadden ook nog bijwerkingen

Ik was misselijk en had geen honger-dorst, wat juist erg slecht was voor mij omdat ik zo weinig at. Boos!
Vreselijk overgeven....

Gelukkig is het nu stukken beter, maar perfect is het nog niet.
Pijn in mijn benen omdat ik zo zwak ben, wat wel logisch is natuurlijk want ik heb nauwelijks kracht in mijn lichaam.

Vanacht Verward
Vanacht ja... heb ik voor het eerst gemend met een paard... een groninger.
Ik droomde over Nimber enz., dus een dat was zeker een groninger!
En ook Jantina kwam er in voor, en een vos... zou het HAAR paard geweest zijn Verward *LOL*

Ik had echter nog nooit eerder gemend dus ik heb ook nog eens een grote blunder gemaakt tijdens het mennen.
Van tevoren werd mij verteld dat Lodewijk (ja die was het in mijn droom! *LOL* ) voor de galop altijd een 10 in de proef kreeg, maar doordat ik te laat op de bok sprong, fout van mij dus, en de teugels tijdelijk kwijt was, kreeg ik 'maar' een 9,5 bij allebei de keren dat we in galop moesten.

Vanmorgen zei mijn schoonmoeder tegen mij toen ik wakker werd:
"Volgens mij hou je me voor de gek, je zit me gewoon uit te lachen.."

Maar wie zou er niet lachen die niet zou dromen over Lodewijk?
Ja toch? Tong uitsteken


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:10

Ik droom ook altijd van zulke maffe dingen hoor. En vaak begrijp ik ze pas een beetje als ik wakker ben 'oh, dan was dat die, en dan was dat die' of ik snap er juist helemaal niks meer van Knipoog
Maar rot dat het niet zo lekker met je gaat, misselijk zijn is iets heel vervelends (beroerds wou ik zeggen ). Je wordt al slapper en krijgt daardoor steeds minder zin om te eten, terwijl je er eigenlijk even 'doorheen' moet.
Hè vervelend joh, beterschap!!!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:36

Hoi Dorine,

Vervelend weer voor je. Ik hoop dat het gauw nog weer wat beter gaat. Krijg je van dat mennen echt niet een beetje trek?

Liefs,
Judith

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:43

Hey Dorine, jammer dat je nu lichamelijk weer wat minder bent, maar sterkte ermee he! En die rare dromen Verward nou ja, beleef je in ieder geval nog eens iets Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 13:53

Is dat nu van de medicijnen dat je je zo ziek voelt? kunnen ze niet iets geven tegen misselijkheid en overgeven? sja, als je overdags te ziek bent om met paarden bezig te zijn, droom je er 's nachts maar van. Heb je toch nog iets he.

De hond is de betere mens

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:20

sterkte hoor meid, hopen dat je je snel wat beter zult voelen!!!


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:32

Je had die boktmeeting ook kunnen laten eindigen in een lekker-eet-cafe!
Dan had je Lodewijk weliswaar buiten moeten laten, maar Kim en Jantine zijn vast ook goede eters, die waren vast met je meegegaan voor een heerlijke steak met pepersaus, gebakken aardappeltjes, met kaas gegratineerde witlof, en na afloop een appel-caramel-ijs toe....
Als je dàt gedroomd had, was je likkebaardend opgestaan!

HEb je al honger Dorine?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 17:16

Inderdaad van zoveel actie moet je wel trek krijgen toch? Lekkere pasta met zalm en pestomarinade, salade erbij..........en aardbeien met slagroom toe!!!!!

Nog steeds geen trek Dorine?>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 17:40

Hihihi, wat een leuke droom Haha!

Wel balen dat je je niet zo goed voelt, ik duim voor je dat het snel beter gaat

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:55

al voelt je lichaam nog zo rot, je geest gaat gewoon door hoor!!! hou je haaks en ga er voor, ik ken je helemaal niet maar ik denk regelmatig aan je!! groetjes, Saskia

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:02

Pipo schreef:
Inderdaad van zoveel actie moet je wel trek krijgen toch? Lekkere pasta met zalm en pestomarinade, salade erbij..........en aardbeien met slagroom toe!!!!!

Nog steeds geen trek Dorine?>


Ik iig wel! Haha! Vingers aflikken

"What we call human nature, is actually human habit.."

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:19

Aaaaah bah! Droom je zo leuk, ben je er zo ziek bij...

Heel veel beterschap Dorine, hoop dat je eet- en drinklust snel een beetje terugkomt. Want je moet wel wat binnenhouden om aan te sterken. En ondertussen gewoon lekker dit soort dromen blijven hebben! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 06:51

hehe Lodewijk voor een wagentje Haha! zelf zou hij volgens mij geen eens zo erg vinden Haha!

hopelijk knap je snel weer wat op!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:03

Hmm...j e zag mij met een vos voor de wagen?? Dat is vast een voorspellende droom geweest
Ik hoop ook dat je je snel weer een beetje beter voelt, dat je iig niet meer zo misselijk bent en wat aansterkt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Blue_flower, Galeo, laura22, micksage, NorwayFjord, Sanet, schumiegirl, tjee en 147 bezoekers