beloofde Ghana foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 18:56

De eerste Ghana foto's staan hier:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&0

Ik heb er nog veel meer, maar die moeten eerst nog wat verkleind worden, voordat ik ze kan uploaden (ruim 1 MB per foto is een beetje veel). Maar die houden jullie te goed inclusief wat verslagen ervan.

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 19:01

leuke foto's
die foto van jou bij die waterval(?) is wel mooi!
wat kijk je serieus als je te paard zit zeg Knipoog
lijkt me wel een mooi land, ghana Lachen
toedeledoki
gillian

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 19:04

gave foto's, leuk paardje en ik w8 et spanning op de rest *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 19:22


Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 00:50

Schitterend daar zeg, ik had het veel en veel droger verwacht. Ik ken een stel mensen die een gehandicapt kind uit Ghana hebben geadopteerd en hij ( die man dus) gaat nog regelmatig naar Ghana terug om spullen te brengen en daar mensen te helpen. Hij had een keer foto's van z'n dochter mee die hier op paardrijden zit en ze dachten minstens dat ze koningin was geworden omdat in dat dorp heel weinig geld was voor paarden en in hun ogen alleen heeeel rijke mensen paard konden rijden. Heel apart om daar foto's van te zien. Over dat bit trouwens, bij ons vroeger op de manege werd ook met stangebitten gereden, waren de paarden dan nog vervelend, ging de teugel in het onderste gat Verdrietig .Toen ik Crocus destijds kreeg van mijn ouders, reed ze ook met een stangebit, die heb ik bewaard als relikwie, ik ben gelijk op een gebroken bustrens overgegaan. Lachen Ze was soms slecht te houden daardoor, maar uiteindelijk waren we er allebei heel tevreden mee. Lovers