eerste Ghana foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

eerste Ghana foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 17:53

hierbij drie foto's van de vakantie zoals beloofd:

Antoine (vriendje) bij de Land Rover waarin hij net heeft rond gescheurd, samen met de gids van het park (let op het geweer) <br>
Afbeelding<br>

Ikke in een stroompje<br>
Afbeelding<br>

Ikke met mijn vroegere paardje (Let op de bitten die ze daar gebruiken!)<br>
Afbeelding<br>
Laatst bijgewerkt door Lielle op 12-11-02 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 18:03

jech dat bit! hadden ze geen andere en die 2de foto is heel stoer hoor.
maarre vroegere paardje? heb je em op vakantie daaro gelaten ofzo he

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 18:10

Nee, ze rijden daar altijd met die bitten. Toen ik daar woonde (vandaar dus vroegere paardje) had ik mijn eigen spullen en dus een normaal bit. Dit vraagt dus een heel stille hand.
Overigens heb ik daar een strandrit gemaakt met een paard dat zelfs met een dergelijk bit niet te stoppen was! Uiteindelijk heb ik hem met mijn volle gewicht op een volte getrokken en dat hielp.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 18:24

stoere foto's maarre dat bit Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 19:49

mooie foto's!!!!

Als je je teugels aan de bovenste ring doet (waar de bakstukken dus aan zitten) heb je geen hefboomwerking, en is ie dus niet zo scherp.
Beetje pelham idee geloof ik?

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 19:52

Dank je Stef. Ik kon de teugels niet verplaatsen, gespen gingen nl niet los, want ik had idd ook al bedacht. Het is wat scherper dan een Pelham, mn omdat de scharen erg lang zijn en het mondstuk vrij dun. Toch valt er mee te rijden (als je niets anders hebt) maar dat vraagt een heel stille en zachte hand, waar het daar (niet alleen daar trouwens) vaak aan ontbreekt.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 23:09

Mooie foto's!!
Tja... die bitten zijn een beetje eng om mee te rijden.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 23:23

Inderdaad hele gave foto's. Het was daar vast en zeker erg tof.


wheee ik wil ook met vakantie......

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:05

Jeetje die 2e foto is echt zooo stoer Cool Cool je kan zo uit een of ander outdoor-magazine zijn weggelopen Haha! Haha!
Echt wel leuke foto's zeg... ik zou ook wel eens zo'n avontuurlijke vakantie willen hebben Tong uitsteken

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:09

ikke wil ook wel daarheen... lijkt me een heel mooi land! En dan allemaal 'gewone' bitten meenemen en daar uitdelen Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:01

Ohhh,mooie foto's zeg Lovers Party!!

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 23:08

Ik had me Ghana veel droger voorgesteld ( Afrika hè). Maar het ziet er prachtig uit waar jij geweest bent. Ik ken een stel mensen die een gehandicapt meisje uit Ghana geadopteerd hebben, die zit bij mij op paardrijden. Die man gaat nog steeds naar Ghana toe om daar te helpen en spullen mee te nemen voor het dorpje waar zij geboren is. Daar zijn ze nogal arm, hij had een keer foto's van zijn dochter mee en toen dachten ze dat ze hier minstens koningin moest zijn omdat ze paardreed...
Verder over die bitten, de manege waar ik begonnen ben gebruikte ook vaak stangenbitten voor de paarden die te druk waren, niet zo fraai. Toen ik Crocus kocht is dat stangenbit er direct uitgegaan en ben ik overgegaan op een gebroken bustrens. Ze was niet zo makkelijk te rijden, maar op dat stangenbit had ze toch ook al truckjes. Dat stangenbit heb ik wel bewaard als relikwie, dat ligt nu op zolder. Als ze nog vervelend waren, ging de teugel aan de onderste ring, dan ging het weer een tijdje..... Nu praat ik wel over zo'n 25 jaar terug en iemand die totaal geen ervaring had met lesgeven e.d. Toch hebben we altijd veel lol gehad daar, maar die bitten... Crocus heb ik twaalf jaar gehad, een heerlijk paard aan gehad verder, ondanks haar eigenwijzigheid. Ben benieuwd naar meer foto's van jou in Ghana.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 29 bezoekers