vandaag weer naar huis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

vandaag weer naar huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 10:09

vandaag ga ik, na een verblijf van 3 weken op stal lageveld, weer richting huis. ik heb het goed naar mijn zin gehad en vond het heerlijk tussen de paardjes. als alles thuis ook goed blijft gaan de komende tijd mag gerrit , het welshje waar ik hier zo gek op ben, over een tijdje bij ons komen wonen. dan ga ik hem beleren voor de kar en leuke ritjes maken. maar eerst zorgen dat ik het thuis weer goed kan redden. ik krijg gelukkig goede zorg via het ziekenhuis die me kunnen begeleiden thuis zodat ik er niet alleen voor sta. ik mis mijn kinderen enorm en kijk er naar uit om ze straks weer te zien. ik ga gerrit (de welsh) wel enorm missen want hij is echt mijn maatje geworden hier, maar ik hoop dat hij snel naar ons kan komen als het thuis ook goed gaat met me.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 10:11

Lonneke weet zeker dat je het aan kan. als er iets is en je wil met iemand praten weet je me te bereiken al is het midden in de nacht.

Geniet vanmiddag van Raimond, Nick en Mick. Geef ze dikke knuffel van mij

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 10:26

gaaf voor je!!! En het komt goed!! Ik kom snel langs!! Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:24

Gaaf Lon, heel erg fijn dat je naar huis mag.
Wel heel gaaf dat Gerrit evt bij je mag komen, lijkt me echt heel leuk voor je Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:51

Wat een goed nieuws Lon! Ik weet zeker dat jehet gaat redden! Ik ben trots op je

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 12:21

ik heb er ook wel vertrouwen in, maar t blijft spannend. t is zo vaak misgegaan het laatste jaar dat ik toch wel wat twijfel voel. maar ik ben wel blij om weer op mijn eigen stekkie terug te kunnen keren met mijn lieve kindertjes en straks misschie eventueel gerrit erbij. met hulp van t ziekenhuis en steun van bokt moet ik er zeker komen

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 02:21

Niet twijfelen Lon .. je kunt het, dat weet ik zeker. Was nog wel even lachen vanmiddag met Kilini die heerlijk lag te rollen in de modder met z'n mooie dekentje om.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:21

Lon, je kunt het! Ook ik weet dat zeker en Gerrit is in goede handen, hoor! Elke keer als ik mijn telefoon aanzet word ik er immers aan herinnerd hem even een extra knuffel te geven! Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:55

Huh ik zat toevallig gisteren aan je te denken, Fijn zeg dat het goed gaat. Fijn dat je naar huis kan en natuurlijk zullen wij er zijn...........

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:01

Lonneke, blij te horen dat het beter gaat met je! In ieder geval het beste en ik hoop nog veel van je te horen hier op bokt Lachen