Op een Percheron gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Op een Percheron gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 10:00

Gisteren heb ik op een echte Percheron gereden. Jee wat was dat vreemd ik ben wel een Tinker gewoon maar dit is toch nog wat anders. Iemand hier in de buurt heeft 2 Percherons en toen ik gisteren van een ritje met Sweety terug kwam stopte hij aan de wei en vroeg of ik niet mee wilde gaan rijden hij vind het zo zielig als er 1 moet achterblijven als hij gaat rijden. Nouja waarom niet lijkt me fijn. Opstappen was al erg moeilijk ik reed op zijn schimmelmerrie. En als je er 1 keer opzit is het zo breed niet normaal ik heb er vandaag echt spierpijn van Lachen Toen we van de wei afkwamen en de sraat op gingen krulde de merrie plots haar hals helemaal onderin en begon te snurken. Oei dacht ik eerst ze gaat toch niks doen. nee zei de eigenaar ze is gewoon een beetje nerveus. Maar na eventjes ontspande ze helemaal en hebben we een lekkere bosrit gemaakt. wat draven die beesten heerlijk je voelde bijna niet dat ze draafden. Dit gaan we zeker vaker doen ik vond het echt wel eens fijn om op zo een dikkerd te rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:17

Wat leuk dat hij dat zomaar vroeg.
Ik heb zelf een keer bij Graignethan op een Shire gereden, echt impossant zo´n reus van een paard.
Hoe hoog was die merrie?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:30

Je hebt toch wel foto's zeker Haha!? Da's vast gaaf om te doen!!!!!!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:51

Wauw... jaloers!!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 11:15

En spijtig genoeg heb ik geen foto's. Echt nie aan gedacht. ik was best wel zenuwachtig eerst en ben het helemaal vergeten. Ik zal proberen er aan te denken de volgende keer. Belooft Knipoog