even mijn gal spuien!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

even mijn gal spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 09:50

Ben in januari voor een schoonmaakbedrijf in Den Helder gaan werken, eerst 2 ochtenden in de week via het uitzendburo.
Vorig jaar heb ik voor hetzelfde bedrijf, dus voor dezelfde baas een half jaar op de vestiging in Haarlem gewerkt, ik viel in voor een zwanger geval. De regiomanager wilde me graag terug hebben en heeft me in Den Helder geplaatst, plotsing mocht ik nog maar 1 ochtend in de week werken maar goed ik had werk dus ik blij. Al is het hier nou niet heel erg gezellig met al die roddeltantes en ik word er vanaf het begin al een beetje buitengesloten maar probeer me daar niks van aan te trekken.

Nu wist ik dat ze op zoek waren naar een fulltimer, maar ik ben niet op zoek naar fulltime werk. Mijn baas heeft wel gevraagd of ik wilde solliciteren maar helaas ik had geen interesse in een fulltime baan. De vestigingsmanager is een gigantische muts en ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk tegen haar te blijven maar ondertussen kon ik haar wel
Nu kom ik vanochtend op het werk zegt ze: Zo goeiemorgen Barbara (lekker denigrerend) je laatste dagje voor vandaag! Dus ik zo: huh? Verward waar heb je het over??
Is het dus nu mijn laatste werkochtend alleen zijn ze het me vergeten te vertellen Boos! Ik pissig en heb gezegd dat ik het geen stijl vind!!

Oke ik werk voor een uitzendburo en ze kunnen me elk moment ontslaan dat weet ik ook wel maar ik vind het niet netjes want dit wist ze 3 weken geleden ook wel. Ze dacht dat ik het wel wist en had er verder niet bij stil gestaan Verward

Zo ik heb mijn hart even gelucht en nu ga ik over 2,5 uur vakantie houden voorlopig Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:59

Tja, dit is natuurlijk geen manier. Dit slaat echt nergens op. Sterkte met de komende 2,5 uur Knipoog .

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:07

Nou ja!!! Dit kan toch echt niet!! Ik zou als ik jou was NU maar direct vakantie gaan houden. En dan zeg je gewoon: ik dacht dat u dat wel wist.. tegen je baas)

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 10:09

die heks is nu even weg dus daar heb ik geen last van.

Het eerste wat ik tegen haar zei was: als ik dat had geweten had ik vandaag ook niet gekomen. Zei ik eigenlijk eerder uit kwaadheid, maar goed! De regiomanager is niet aanwezig die is op vakantie dus daar kan ik nu ook niet terecht.

Maar ja de zon schijnt ik ga mijn dag niet laten verpesten, het was hier toch al niet gezellig Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:33

Ik zou wel later nog (via het uitzendbureau) mijn verhaal doen, al was het alleen maar om haar duidelijk te maken dat je zo niet met mensen hoeft om te gaan!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:44

Ik zou hier zeker melding van maken bij het uitzendbureau... Dit zijn geen manieren!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:11

Nou ben ik plotseling heel benieuwt naar namen Haha! misschien ken ik ze wel. Al ken ik voor zover ik weet niemand die bij een schoonmaakbedrijf werkt hier.

En euh, je werkte in Den-Helder en je bent nooit even komen kijken naar Flair Geen stijl hoor Barb.

Verder moet je blij wezen dat je daar weg bent, je komt vast wel weer ergens anders aan de bak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 13:35

Waardeloos zeg!
Daar ben je mooi klaar mee! Na ja, je hoeft iig dat heksenhoofd niet meer te zien straks!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:05

Wat een rotstreek zeg! Slaat echt helemaal nergens op. Maar goed, je moet maar zo denken, slechter kun je het in ieder geval niet meer treffen!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:30

Barb moet altijd na haar werk snel naar huis voor de honden Kim *LOL*

Ik vind het geen stijl...Frusty Pb me even waar je ook alweer werkte, dan weten wij waar we geen zaken meer mee hoeven te doen Knipoog
Hopelijk heb je snel een nieuwe job

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:03

Lekker is dat zeg

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:00

Idd lekker bijdehand en dit wisten ze echt wel eerder hoor...Ik zou even met je uitzendburo gaan praten,heb t zelfde meegemaakt nl. Ook zo n lage streek ,nou dat hebben ze geweten *LOL*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:08

Balen Barb, dit is idd niet netjes !
Wél wens ik je iig een fijne vakantie Haha! ! (het mooie weer is er /komt er aan, dus dát zit iig wél goed Knipoog !)