etage laten plaatsen best duur!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

etage laten plaatsen best duur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 20:16

Ons huis is niet al te groot. Nu hebben we een aangebouwde bijkeuken en schuur, en had ik bedacht dat we er wel een stukkie op konden laten bouwen. Hebben we een extra ruimte van 7 bij 3. Niet mis. Vanavond kwam de aannemer kijken. De prijs is helaas ook niet mis...
Voor die prijs kan ik 6 stallen plaatsen . Helaas hebben we nog niet eens een vergunning voor 1 stal Verdrietig . Wedden dat we als we voor de bovenverdieping ook zouden aanvragen, we ook eindigen in de rechtbank???

Lang leve de buren, een noodzakelijk kwaad?!?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:20

wij wouden eerst een zolder erop en buren vonden het volgens mij niet eens erg maar wat zeiden die gemeente mensen: nee, mag niet, dan is het uitzicht van de overburen verpest Boos!
zoiets...echt dom Boos!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 21:08

Het zit bij ons op de achterkant, en wij hebben dus geen achterburen.... dus dat is geen probleem. de portemonnee vormt nu het groootste probleem....
Bovendien komt de opbouw dan niet hoger als het gewone dak (even hoog)

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 23:13

Zelfwerkzaamhied noemen ze zoiets ook wel eens.
We hebben het halve huis al zo'n beetje gesloopt, elektriciteit zit er ook al niet veel meer in, maar ik heb nog niemand op het erf gehad, we kunnen het voorlopig allemaal zelf. Ook de garage zullen we voor een groot deel zelf doen. Casco laten zetten, de rest kan ik zelf wel.