proffesioneel beginnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

proffesioneel beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 16:46

Zoals sommigen misschien wel weten geef ik al 5 jaar les op mijn eigen pony s en bij mensen thuis. Heb en klanten bestand van ong 50 kinderen maar wil dit dus gan uitbreiden naar meer zodat ik misschien wel kan stoppen met werken wat ik nog 20 uur in de week doe.

in september komt er een open dag en in het telefoon boek komt ook een vermelding maar zijn er mensen die nog meer tips kunnen geven om mijn klantenbestand uit tekunnen breiden

en waar moet je allemaal op gaan letten bij zoiets ( ben nu wel al verzekerd voor ongelukken enzo en ben zelf gediplomeerd instructrice en heb ook een ehbo diploma)
ik hoop dat er mensen zijn die mij wat tips kunnen geven

groeten alja

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:48

KVK?

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 21:27

bump

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 08:06

Vertel ook tegen je vaste klanten dat je uit gaat breiden en zorg zo voor mond op mond beademing. Wellicht ben je in de gelegenheid om een eigen website te maken en hier op bokt een link naar die site te vermelden.
Zorg er ook tevens voor dat je veiligheid hoog in het vaandel stelt, dus altijd cap gebruiken en misschien is het handig als je zelf een paar caps in huis hebt die door je klanten geleend kunnen worden.
Succes met de uitbreidingsplannen.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 08:06

Pfff! wat zeg ik nou!!! Mond op mond beademing moet natuurlijk zijn; mond op mond reclame ha ha ha!!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:15

Beademing klinkt toch veel leuker? Ik dacht dat je dat express gedaan had... Tong uitsteken