Ik heb nu zelfs keuze tussen verzorgpony's!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Ik heb nu zelfs keuze tussen verzorgpony's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 09:57

Verward

Ik was de laatste tijd nogal op zoek naar een leuk pony'tje om bij te rijden en het wilde maar niet lukken! Ik werd helemaal gek, ik miste het zo erg!
Iedereen hier op bokt werd waarschijnlijk helemaal gek van me, haha. Maar het heeft succes gehad, Miss waterkippie van Bokt heeft gereageerd, en het is de bedoeling dat we, na haar examens, een afspraak maken om te kijken hoe het gaat. Echt super leuk. De pony lijkt me heel erg leuk, en Ingele is ook erg aardig, we msn'en soms samen en ze is heel gezellig, komt heel spontaan over.
Helaas staat de pony wel ruim 3 kwartier fietsen, heen en terug dus bijna 2 uur, dat is minder, maar heb ik er wel voor over. Ze vraagt een kleine bijdrage van 30 euro ofzo, dit maakt mij ook niet uit, ik kan het missen, en ze wil me ook zelf les geven, en ik leer altijd graag nieuwe dingen.

Vandaag heb ik nog een mailtje gekregen. Een mevrouw uit Velp, de plaats waar ik woon, op wiens Welsh ik mag rijden! Echt super allemaal, maar wie moet ik nou kiezen? Zij vraagt een bijdrage van 10 euro en woont hartstikke dichtbij.Ik denk dat ik gewoon bij beiden ga kijken om te zien welke ik het leukst vind! Wow, het zit me opeens weer mee! Haha!

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:14

GEFELICITEERD!! Erg fijn voor je. Waarom ga je ze niet beiden doen?? Of zijn ze beide voor 7 dagen per week, of heb jij geen tijd?? Wel fijn dat je keuze hebt.
Nu moet je wel ff je onderschift veranderen. Heel veel plezier met je verzorgpony('s)! Laat je even weten wat je gaat doen?

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 10:48

als het leuk is bij die pony bij jou in de buurt dan zou ik dat doen. Die ander is veel te ver weg. In het begin is dat misschien nog niet erg en als dat echt het enige is wat je kan vinden dan kan je dat ook nog doen. Maar als die bij jou in de buurt leuk is dan zou ik dat zeker doen! Kan je ook af en toe gewoon eens langs gaan en dan houd je het veel langer vol!

Ik kon ook niet kiezen, het helpt als je er gewoon heen gaat. Naar beide dus. Dan heb je snel genoeg een gevoel over wat je het leukst vindt en wat het beste klikt.

succes met je keuze!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:54

gefeliciteerd hoor. Ik zou idd gewoon bij beide gaan kijken. Kiezen kan altijd nog. En ik houd oren en ogen open voor je hoor Knipoog

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:50

wat leuk dat je eindelijk respons krijgt want je was echt op zoek..
en ik zal naar alletwee gaan kijken en dan beslissen welke het beste bij je past.. (pony en eigenaar)

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:59

Ik heb dat ook gehad en uiteindelijk voor een paard best ver weg gekozen,heb toen een brommer gekocht en nu valt het best mee(25 min)
De uitrijmogelijkheden zijn goed en de stal zo gezellig dat ik de reistijd er best voor over heb.
Als dat paard dichterbij net zo leuk is zou ik die kiezen als ik jou was,kun tussendoor ook nog eens even gaan kijken,een deken om of af doen,of een appel brengen. Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:13

heeej mar Haha!

Wat leuk zeg dat je nu ineens de keuze hebt Lachen Ik zal het heel leuk vinden als je Arti wilde doen maar ik snap ook wel dat het een stuk makkelijker is om die pony dicht bij jou te doen.... Anders kom je gewoon af en toe gaan we gezellig samen buiten rijden Haha! haha ik spreek je nog op msn!!!

kuzzziieee!!!!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 14:34

Heyz,

bedankt voor al jullie reacties! Haha!
Ik ga dus bij beiden kijken en ben erg benieuwd!

En Waterkippie, wie weet vind ik Arti (en jou) wel zo leuk dat ik gewoon jou kom helpen hoor, en anders lijkt het me erg leuk om af en toe samen te gaan rijden, en eventueel als je op vakantie gaat of zo bij te springen, ik ben namelijk toch bijna de hele vakantie thuis, maar we zien wel he!

Ik hoor het wel wanneer je tijd hebt, kusssssssssss Mar

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:42

haha ik ben heel leuk en arti ook Lachen we zien wel en we kunnne idd lekker meeten en ik ga ook nog op vakantie dit jaar dus dan zou je ook kunnen helpen of als ik druk ben...w e will see!!!! Haha!:D

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 14:46

Idd, we zullen het allemaal wel zien, lucky me, ik ben gewoon gewild! Haha.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:03

haha ja hoor Knipoog
we maken voor volgende week dan een keer een afspraak ok??? mjail je wel of spreek je wel ffkies op msn!

Doeiiii
*gaat nu scht leren*

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 17:17

Ah, spannend, ik heb er zin in hoor! En veel succes met ECHT leren, haha.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 18:24

Ik ben ook een tijd opzoek geweest en het lukte niet echt. Toen had ik het een beetje opgegeven ongeveer 1,5 maand geleden.
Nu 3 weken geleden vroeg de eigenaar van de manege of ik het pony'tje van haar dochtertje wil rijden voor ongeveer 1 keer in de week en het dan mee naar buiten wil nemen zodat zei er ook op naar buiten kan rijden. Dit is op zaterdag voor mijn eigen les. Het dochtertje beschouwd mij nu als de verzorgster van haar pony. Dat is 1 ookal is het niet voor altijd maar voor een paar maandjes misschien.

Nu kende ik iemand van de manege vroeger en die had mij toegevoegd op msn en heeft nu 2 eigen pony's daar mag ik nu ook wel eens komen en ze stelt me echt allemaal supergave dingen voor. Nu krijg ik de mogelijkheid om op haar pony western te leren rijden in een lesje van 3-4 mensen en voor een niet al te grote bijdragen. Echt helemaal gaaf!

Nu is het enige, ik ben nu op zaterdag al bezet en het is ongeveer 45 minuten fietsen. Dat is heel erg jammer want zo kan ik niet zo super vaak komen ooka l zou ik het wel mogen, maarja dan heb je later ook nog de zomervakantie Tong uitsteken

Ik ga het dus allebei doen, de eerste zolang ik mag en de andere zovaak ik kan. Helemaal toppie toch? en dat terwijlik het zoeken was opgegeven kot het zo aanwaaien, ik denk dat dit de beste manier is!

Succes allemaal! (ooh ja, de 2e persoon is trouwens fabske op bokt)

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 18:28

Haha, ik wil het ook wel allebei doen, maar ik denk niet dat dit gaat lukken. In de vakantie zou het wel kunnen, maar aangezien ze beiden vooral voor doordeweeks zoeken, ik ookk nog school en werk heb, en 1 van de 2 best ver staat vrees ik dat het niet lukt.
Maar ik kijk wel, en wie weet gaat het wel lukken!

Ik hou jullie op de hoogte!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 17:12

Ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden, dus bij deze.

Waterkippie is verhuisd met haar pony naar Bemmel. Ik weet niet de precieze afstand, maar het is zker een uur fietsen, heen en terug red ik dat niet!! Huilen

Als ze nou juist naar Velp was verhuisd ofzo!! Ik vind het wel heel erg jammer, want het leuk me echt heel erg leuk! Maar ik begrijp het wel hoor, ze had ook niet echt de tijd om rond te kijken, en voor haar valt de afstand mee.

Ik heb volgende week, woensdagavond, een afspraak bij de 2e, haha. Dus nu maar hopen dat dat wat wordt.

Waterkippe, succes en veel plezier in Bemmel en met je zoektocht naar een andere bijrijdster! (Al is er natuuuurlijk niemand zo leuk/goed/aardig/gezellig/lief etc. als ik he, maar ja dan moet je maar iemand zoeken die zoveel mogelijk in de buurt komt Knipoog )
Haha.

Kus

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:59

Mar1986 schreef:
Ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden, dus bij deze.

Waterkippie is verhuisd met haar pony naar Bemmel. Ik weet niet de precieze afstand, maar het is zker een uur fietsen, heen en terug red ik dat niet!! Huilen

Waterkippe, succes en veel plezier in Bemmel en met je zoektocht naar een andere bijrijdster! (Al is er natuuuurlijk niemand zo leuk/goed/aardig/gezellig/lief etc. als ik he, maar ja dan moet je maar iemand zoeken die zoveel mogelijk in de buurt komt Knipoog )
Haha.

Kus



Aahh dat wordt nog lastig...zo iemand als jou vinden Kwijl krijg het zo nog eens druk! en sorry dat ik zomaar ineen verhuisd ben met arti.. geeft die kl*te vent waar ze stond maar de schuld Vork Extreme duivel ben erg blij dat ze daar weg is... Ik hoop dat het wat wordt dinsdag!! laat het me weten keej!!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:39

Dat was bij mij ook, kei lang op zoek naar verzorgpony's, en dan net toen ik het op wou geven, kwamen viv en fire skip, mulo en nero aanwaaien Haha!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 13:48

Wow, weer een mailtje gekregen van een mevrouw op wiens paard ik 1 a 2 keer in de week mag rijden!
Ga snel eenb afspraak met haar maken, en woensdag dan met die andere, ebn benieuwd!!

Lucky me!

denise_oscar
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:56

Ja, kijk gewoon welk paard je het leukst vind, welke het meest dichtbij is en welke mensen je het aardigst vind, het is ook wel handig dat je het paard aankan en dat je er niet snel uitgroeit, succes ermee!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 20:14

Dat zal ik zeker doen!

Nog meer mensen geintereseerd, ik ben nu toch op dreef, haha. Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:07

heej maar voor de vakanties ben je van mij Extreme duivel Knipoog

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 07:47

hej allemaal nou ik ben dus fabske van bokt en heb 4 andere mensen van bokt aan verzorgpony's geholpen ik heb nml vroeger altijd verzorgpony's gehad en later een eigen paardje gekocht nou verzorgde viv mutzje op bokt eerst altijd mijn paardje maar omdat die eerst ook andere paarden verzorgd had miste ze toch wel iets en we kwamen 2 paardjes tegen toen fire en skip die maar 1 keer per week toendertijd verzorgd hoefde te worden dus ben ik dat namens haar even gaan regelen voor haar en mocht ze die pony's gaan verzorgen ze had nml maar weinig tijd doordeweeks voor mijn paardje en kon vaak niet ivm met school dus bleef ze het bij fire en skip houden en deed ik mn eigen paardje zelf. ook met kristel krisje van bokt ging ik ineens eigenlijk wat meer om en we werden steeds beter bevriend kris zocht een verzorgpony dus had ik aan viv gevraagd of ze niet eens met viv mee kon zodat die ook aanspraak had ze is daar wel een keertje geweest en dat vond ze erg leuk alleen ging ik die dag naar een kennis van mij waar ik uiteindelijk mn tweede paard heb gekocht en die had de ouders en oma van mijn paardje staan en die konden wel wat beweging gebruiken dus ging kristel op ramon rijden de vader van mijn present en dat heeft ze een hele tijd gedaan totdat henk die eigenaar verhuisde. toen heb ik geregeld voor haar dat ze shesa bij ons op stal mocht rijden en uiteindelijk met hulp van de eigenaressa van stal dat ze dus ook mocht verzorgen dus dat was de tweede persoon die ik blij maakte. inmiddels zag ik van fleur (fleury op bokt) en ingrid (shiloh) op bokt een advertentie staan en ik denk laat ik hun ook eens proberen te helpen. bij viv op stal had skip een veulen gekregen mullo en was er een paardje nero bijgekomen dus moest ze in dr eentje 3 stallen uitmesten en opstrooien en de paarden poetsen en beweging geven en dat laatste lukte niet altijd dus heb ik aan haar voorgesteld om ingrid langs te laten komen en zodoende verzorgd ingrid nou daar dus mee. alleen ja fleur had nog steeds geen verzorgpaard en ik zat in principe ook zonder verzorgster en had er niet perse een iedere dag nodig dus vroeg ik of fleury intresse had om bij mij langs te komen of niet en ze is dus geweest later heb ik verteld dat als ze wil ze vaker langs mag komen en vaker mag komen rijden ze kan bij mij op stal lessen met mijn paardje voor 5 euro om western te leren rijden en dat vond ze wel leuk (is geen les van mij hoor Tong uitsteken) en ze mag ook buiten rijden springen en endurance mee trainen wedstrijden meestarten weet ik nog niet precies moeten we even kijken hoe het zit spring wedstrijden mag ze wel rijden westernwedstrijdjes als we die ergens vinden en goed genoeg zijn mag ze ntl ook rijden dus ze moet wel heel ver fietsen maar krijgt er iets leuks voor terug denk ik Lachen

en zo heb ik dus 4 mensen gelukkig gemaakt met verzorgpaardjes Lachen

groetjes kusjes fabske

p.s dit was misschien wel een beetje off topic maar wou even laten zien hoe het bij hun allemaal is gegaan omdat ze hier tussen stonden Lachen ik verwacht ook geen onthaal vond het meer als normaal om hun te helpen
wil alleen maar laten zien met geduld en soms een beetje hulp vindt iedereen wel iets Lachen en mar1986 zo zal het met jou ook goed komen Tong uitsteken

groetjes fabienne

en succes met je keuzes

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 20:01

Waterkippie schreef:
heej maar voor de vakanties ben je van mij Extreme duivel Knipoog


Haha, dat is afgesproken!
Dan ben ik de jouwe, haha. Haha! (Wanneer ga je op vakantie dan, hopelijk zijn we niet tegelijkertijd weg).

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 18:33

Ik ben vandaag bij mensen in Rheden langsgeweest, 10 minuutjes fietsen, en heb voor het eerst hun paard gereden, Senna, een 18-jarige ruin. Het was erg leuk, hij was erg lief en hij kan echt heel lekker lopen, mooi aan de teugel, en kan heel goed dressuren, hij kan ook Z-dressuur. Ik kan dat helaas zelf nog lang niet, maar zit er aan te denken om te vragen of ik om de 2 weken ofzo, priveles mag op Senna, die dan bij hun thuis komt, als ik er tenminste 1 kan vinden hier in de buurt die dat voor niet al te veel geld doet. Lijkt me wel leuk, want volgens mij kan ik van Senna echt heel veel leren.
Nou, ik mag volgende week dus terugkomen, dus ik heb mijn eerste verzorgpaardje weer. Het gaat om 1 a 2 keer in de week.
En dan woensdag die andere, en met een beetje geluk heb ik er dan weer 2, en kan ik weer lekker 5 keer in de week rijden ofzo.

Ik ben weer helemaal gelukkig, haha!

Ik zal jullie woensdag laten weten hoe dat is afgelopen bij de 2e gegadigde, haha.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 20:46

En ja hoor, de tweede verzorgpony erbij gekregen. Hij heet Jimmy, is een ruintje van ong. 1.40. Een schimmeltje en hartstikke leuk. Ik mag er lekker mee buiten rijden en het bos in, ik heb er al helemaal zin in. Nu wel eerst even plaatjes aan gaan vragen, want het dichstbijzijnde bos wordt nog best wel streng gecontroleerd.
Ik mag hem 3 keer in de week rijden, die ander 1-2 keer, en ik rij 1 keer in de week in de les nog op de manege dus ik heb helemaaaaaal niets meer te klagen! Ben zoooo blij!!

Haha!