Wat een banketstaaf streek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Wat een banketstaaf streek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 11:28

ik reed bij een boer zijn paardjes...kom ik gister op msn...zegt een jongen die daar zijn duiven heeft: Jij en Sharon (meisje die er ook rijd) hoeven niet meer te komen van de boer...Ik zo waarom niet: ja jullie kunnen niet rijden... Verward die boer zei eerst tegen mij van wel en ik weet wel dat ik kan rijden dus dat is gewoon dom...Dus ik zo wat is het telefoon nummer van de boer? Hij van ja geef ik niet...ik via via er toch aangekomen..ik bel hem op, eerst wist hij niet eens wie ik was Verward daarna zegtie: Ja er zijn vanmiddag twee nieuwe meisjes bij gekomen en Sharon galopeerd teveel en jij durft niet op alle paarden...(T enige wat ik nie doe is op een twee jarig paardje rijden en dat lijkt me logisch Scheve mond ) Dus ik zo: ik ben op alles gegaan wat van u moest...zegtie zo ja ik heb het er nog even over met de jongens en dna hoor je het wel...nou hij kan in de stront zakken van mij zo wens ik niet behandeld te worden...ik hoor het via via dat vind ik een beetje banketstaaf...hij moet het zelf zeggen en geen loopjongens ervoor hebben...maarja nu weet ik hoe hij is en voel me niet echt blij, maarja gelukkig heb ik nog twee andere verzorgpaardjes en daar ben ik super blij mee Haha! Haha!
Kep wel zin om die vent aan te vliegen maar daar schier ik niets mee op

Kuzz Maaike Schijnheilig

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:41

Laat lekker gaan wees de weiste !! dat sommige mensen zo omgaan met andere mensen echt walgelijk!!

Succes met je andere verzorgpaardjes!!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 11:46

thnx Haha!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 17:38

ik heb die boer net opgebeld...want ik hoorde nu dat het was omdat ik zou hebben geblowd... :S ik heb dik veel medicijnden dus ik ga echt niet blowen slaat nergens op :S maar dat was dus dat andere meisje: ik moet wge omdat twee jongens mij daar leuk vinden en ik niets met hun wil :S over een domme reden gesproken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:20

Als ik dit allemaal zo hoor kun je daar ook beter stoppen. Van dit soort onderling gezeur komen alleen maar problemen. Jammer, maar waar...