2de Jetset D veulen geboren!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

2de Jetset D veulen geboren!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:16

Gisterenavond om kwart over 10 is het tweede veulen bij ons op stal geboren. Zijn naam: weet ik nog niet...........dus als je een leuke suggestie hebt!

Een Jetset D uit een Jazz x Holland merrie, hij is erg groot, een vos, en je raad het al een hengst!!
Nog maar een paar uur oud, en qua hoogte scheelt hij niet veel met kleine maar ozo stoute Wannabet!

Foto's volgen!


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:18

Gefeliciteerd!!!

Wat dacht je van: Who am I?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:22

Dat is inderdaad een leuke naam..............Hij lijkt overigens meer op opa Jazz dan op moeder of vader. Dezelfde kleur, en ook qua exterieur is het wel net Jazz. Maar goed................dat vinden we niet zo groot probleem. Hij lijkt een hele mooie schuine schouder erin te hebben. Dus ik verwacht dat hij wel genoeg kan bewegen!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:24

Wij willen foto's zien!!! Haha!

Zijn roepnaam is dan emmie....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:31

Saluut is toch klaar met school, dus die kan mooi fotos maken van dit kleine wondertje. Kan ze gelijk ook wat fotos maken van stoute wannabet, die zich aan het verlekkeren is, dat hij met zijn broertje in de wei mag, kan ie lekker van zijn eigen soort pesten. Dus deze grote goedzak krijgt het flink zwaar!

Ik ga haar zo even vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:58

Wazzit (tja, Jazz It maar dan anders).

Gefeliciteerd met de geboorte van deze jongeman.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 07:29

gefeliciteerd.
Er zijn leuke namen genoemd hierboven!
Ben benieuwd naar foto's van de knapperd Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:42

GEfeliciteerd! Als hij echt zo goed kan bewegen, kun je hem natuurlijk "Wow" noemen!

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:56

What´s up...?? Past wel bij zo´n bijdehand ventje!!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:37

Suzanne F. schreef:
What´s up...?? Past wel bij zo´n bijdehand ventje!!


En dan gespeld als Whazzup


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:06

Morgen neem ik het fototoestel mee. Vandaag kwam de hoefsmid en ook mama was aan de beurt. Dat vond de kleine niet zo'n heel goed plan. Boos! Ik had hem een halster omgedaan, wat hij ook totaal niet waardeerde!! Hij dacht, om dat ding af te krijgen gooi ik mezelf maar in de strijd. Hij lanceerde zichzelf tegen mij aan. Verward Maar de keer daar op zette hij af met zijn achterbenen en knalde vol tegen de muur op. Frusty Dat doet ie dus niet nog een keer Haha!
Maar ja, verder gaat het heel goed met het knaapje zonder naam. Wannebet wil graag met hem spelen en als het weer zo blijft kan die wens heel snel vervuld worden. Al denk ik dat Wannebet niet zo heel veel stouter en sterker is. Zijn kersverse broertje is nu al 110cm. Morgen zijn de foto's er.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:05

Je kunt hem natuurlijk nog Wet Set noemen, maar dat roept alleen maar vage associaties op Verward.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:21

Ze knallen zichzelf zo nog een paar keer tegen de muur op hoor saluut! Wencke heeft zichzelf ook al een paar keer flink gelanceerd, leren doet ie er niet van.

Maareuh Piep, hoe 'lekker' is 'ie, die hengst? Om door te gaan op Lovely's Wet Set: Wet Shirt Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:58

Tja, kijk blijf Wannabet natuurlijk leuker vinden, maar das niet geheel objectief natuurlijk!

Het lijkt zo wel een mooi veulen te zijn, hele schuine schouder erin.MOoi in het type...................ach over drie jaar zien we wel weer!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 12:56

Sorry, was mn camera vergeten Boos! morgen zal ik echt foto's maken dna kunnen jullie het kleine grote ventje beoordelen.

geen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:44

Zijn er nu dan foto's?
Ik ben erg benieuwd naar een jetset veulen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:31

hé, wat leuk, weer een kleine erbij op stal!! ik kom snel weer eens buurten, ben benieuwd naar die andere jazz (die donkerbruine) onder het zadel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:22

Die doet het verschrikkelijk goed Mause, echt superfijn dier geworden, ze blijft lekker bewegen, en is heel erg braaf!!

Dus mocht je nog een paard willen kopen..........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Googlebot en 2 bezoekers