Meer bewegen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:00

Ik heb me voorgenomen om zo vaak als het kan met de fiets naar stal te gaan. De stal zit maar 5 km van mijn huis vandaan dus dat is goed te doen. Nu maar hopen dat het eenbeetje droog blijft.
Wat doen jullie om meer te bewegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:02

Ha ha, steeds uitstellen dat ik weer eens ga lessen voor een rijbewijs. Dan moet ik wel steeds naar stal fietsen (doe ik ook wel 7 minuten over dus het zal wel niet echt helpen voor de lijn).
Ik zou wel willen gaan fitnessen maar dan ben ik helemaal nooit meer thuis.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:20

Ik fiets ook altijd naar de paarden, dat is 20 minuten heen en 20 terug. De laatste tijd staat het paardengebeuren op een laag pitje (Aldira hoefzweer) dus dat fietsen wordt ook minder.
Verder fiets ik alles of loop ik.
Sinds gister weer begonnen met de Fit-n-Fold Strider en de Abroller Plus *LOL* Maar dat hou ik vaak nog geen week vol!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:04

Ik fiets 5x in de week zowiezo 20 minuten (10 minuten heen en terug van station-huis),
daarbij fiets ik paar keer in de week gemiddeld 45-60 minuten, om naar een winkel toe te gaan of met de kinderen naar een vriendin toe...
met de kinderen op de fiets, fiets ik met zo'n 35 extra kilo aan gewicht op dat ding, ik heb geen versnellingen... Pling

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:10

Van mijn huis naar Shadow is het 30 minuten fietsen en van mijn huis naar de manege 20 minuten pff....das veel hoor!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 13:21

Helemaal niets. Max staat 8 minuten fietsen bij mij vandaan. met de auto nog minder. ben erg lui en pak dus altijd de auto. Ben 4x gaan fietsen maar daar wordt je moe van. Gaaaap

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 13:25

Oja, ik doe wel veel waterskien in de zomer als het weer het toelaat. of geldt dat niet?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 15:11

Het paardrijden staat even op een laag pitje...
Fietsen doe ik minstens twee keer in de week. Dan gaan Robert en ik minstens twee uur intensief mountainbiken.
Tja en af en toe neem ik de trap in plaats van de lift, maar dat is maar zelden...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 15:18

ik ga vanaf vrijdag weer 1 * per week zwemmen. En ik roep ook steeds dat ik weer ga fietsen maar dat komt er nog niet zo van ........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:30

Fanatiek rijden alleen schiet dat niet zo op op het moment Frusty

Ik ga toch weer doorzetten met hardlopen (eeeh, joggen, maar goed, dat gedoe met gympjes aan een paar kilometer over asfalt) want in het begin is het vreselijk, je merkt het wel na een paar weken. Ik deed het vroeger heel veel en moet dus weer naar m'n oude "niveau" toe zegmaar denk ik zelf. Tot die tijd maar ff doorbijten dus...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 13:25

Ik zwem zowiso 1 x in de week! (moets ook van e dokter om mijn conditie weer op te krikken na aan leiding van mijn ziekte van pfeiffer) En dat werkt echt super goed! En ik fiets bijna elke dag naar de manege das heen ±10 min en terug dan ook. En dan rij ik ook nog paard....

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 23:21

Ik vind je paard poetsen en rijden al beweging genoeg. Ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om nog een andere sport te doen. Wanneer doen jullie dat dan? Na je werk naar je paard en dan ook nog sporten??????

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:26

Ik zou ook wel willen sporten en dan min 2x per week. maar ik heb ok 2 paarden dus heb er eigenljk geen tijd voor.
Misschien als ik straks mijn paarden weer op een stal heb en alles weer zijn gangetje heeft gevonden, dat ik ze dan min 1 dag laat staan en dan ga sporten.
Maar juist wat ik wil is bijna niet mogenlijk. Geloof het of niet maar het zwembad is VOL. Dan wil ik mijn duikbrevet halen(al 10 jaar lang) en beginnen de lessen pas om 10 uur sávonds. Te laat want ik moet om 6 uur mijn bed uit.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 18:21

Hmmm 5 keer per week naar school fietsen (40 min fietsen op hoog tempo) behalve in de vakantie dan he.
En naar de paarden iedere dag dat is per dag 10 min, en we rennen vaak met de shetlanders een halfuur, krijg je wel conditie van moet ik zeggen. Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 04:07

Ik fiets eigenlijk best wel veel dus dat zal het wel wezen Haha!