The 6-flags experience, by Fasel :D

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

The 6-flags experience, by Fasel :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 08:47

Nou, hier dan maar even mijn verslagje.

Bedenk even dat Magic altijd moeite heeft zijn bed uit te komen. Nou, niet op SF-day hoor. Om 9 uur Verward werd ik er al uitgerammeld. We hoefden pas om 10:00 weg Verward Schijnheilig . Dus ik dan maar even achter de pjuter. Mag ik niet eens even Emperor, battle for Dune kazen Boos! . Ok, dan maar braaf in de auto. Langs pinautomaat en op naar de zes vlaggetjes.

Daar aangekomen zat Maarten al te wachten. Wij sloten ons gezellig aan nadat ik Maarten even een knuf gegeven had. Lekker kleppen. Maarten begint een verhaal over de El Condor waar een vriendin van hem in zat en waar de beugel niet goed vast zou hebben gezeten Frusty En bedankt he Maarten .

Enfin, uiteindelijk kwamen ook Tallie, Sheerza en Mike aan en vervolgens nog Marco en Mayo. Op Rommie na, die niet meer durfde, was de club compleet.

Eerst even een foto gemaakt van ons allen met de zelfontspanner van onze camera. Hij is nog gelukt ook Haha! . En toen naar binnen.

Binnen wilden we meteen de superman in maar die was nog gesloten. Jammer, dan maar op naar de Goliath. En daar ben ik ook maar meteen in gegaan. Met Magic. Nou, dat heb ik geweten. Eerst paste de riem niet Verward , ik was net van mijn minderwaardigheidscomplex af maar hij wilde niet . Juj, dacht ik. Dan heb ik meteen reden om er uit te gaan. NOT Boos! want de medewerkster van SF deed er alles aan om toch die riem om te krijgen. En, toen ik mijn dikke trui eronder weg had gehaald paste dat ding ook makkelijk Verward. Nou daar ging mijn goede excuus. Boos! Allemachtig wat dendert dat ding een end naar beneden. Lips are sealed . Maar, hij was erg leuk. Alleen vond ik 1 keer wel even genoeg voor een dag. Ik geloof dat de foto's bewezen dat ik enigzins door elkaar gehusseld was:D

Dussssssssssssssss.

Toen zijn Tallie, Maarten, Magic en Sheerza de Spaceshot in gegaan. Daar hebik toch nog wat mooie actiefoto's van kunnen schieten. Wat een eng ding. Bah.

Toen maar op naar de volgende. Ik geloof dat dat de El Condor was. Daar had ik al eens in gezeten en ik vond het ding te lomp. Niet eng maar wel heel schokkerig en zo. Dus daar ging ik maar niet in. Mike daarentegen..... die is gegaan. Twee keer geloof ik zelfs. JUJ, MIKE .

Vervolgens zijn we richting wild waterbaan gegaan. JUJJJJ, dat was leuk. Mike had mazzel dat ik naast hem zat. Tja, dan ben je aardig beschermd tegen het water Haha! . Tallie en Mayo moesten het het ergst verduren. Die waren goed nat. Eeeh, Marco hoe zei jij dat ook weer? 'Ik zat met mijn handen aan Mayo en toen was ze nat Verward . Ja, Ka, hij heeft echt wel wat uit te leggen hoor Haha!. We hebben het nog anders geprobeerd te verwoorden. 'Mayo was nat, en toen zat Marco met zijn handen ..... '. MAar ja, dat loste ook niets op. Het bleef een vaag iets.... Tong uitsteken .

De wildwaterbaan hebben we twee keer genomen. En twee keer bleef Mike zo goed als droog Haha!. Ik daarentegen droop van het vocht Verward, ja ik weet dat het een vage uitdrukking is maar ja, Mike zat naast me, Magic tegenover me, Marco daarnaast en links van me Maarten. Wat wil je met zoveel lekkers om je heen Haha! . Het water was onverbiddelijk Haha!

Na de tweede rit zijn we er toch maar uit gegaan. En op naar de boomstammetjes. Boomstammen?????? Pffew, het niveau was laag, erg laag die dag. Maar ow zo leuk Haha! . Boomstammen waren leuk. Magic en ik zaten achter Mike en ik geloof Sheerza. WEet ik ff niet meer zeker. Achteruit storten we naar beneden om vervolgens de rit te vervolgen en nog natter dan nat aan te komen bij het eind. De foto'hebben Magic en ik maar gekocht Haha! . Hij was lief. We wilden elkaar voor de foto een zoen geven maar dat liep helaas wat anders uit Huilen .

Na het wassende water zijn we richting La Via Volta gegaan geloof ik. Die was wegens storing out of order en dus zijn de mensjes maar naar de Robin Hood gegaan. Mij te houterig dus ik heb aan dekant gezeten. Magic en Maarten zijn de tweede keer nog voorin gegaan.

Een aantal achtbanen moesten nog even over gedaan worden. Eerst nog even naar zo'n klein k*tachtbaantje waarvan ik dacht dat het wel meeviel. Nou not dus. Heb met mijn handen voor de ogen die rit gemaakt. Was NIET leuk. Daarna weer terug naar de Goliath. Mayo en Sheerza moesten nog in een of ander misselijkmakend ronddraaiding. Wij hebben smakelijk gelachen. . De Goliath is twee keer aangedaan door de mannen en vrouwen. Ik mocht voor pakezel spelen. Magic wilde de tweede overslaan om bij mij te blijven maar hij had het zo naar zijn zin dat ik hem er weer ingeschopt heb. Ja, hij moet wel lol maken hoor. Kom nou.

Na de Goliath nog de Superman aangedaan. DAT DING WAS GAAF. ZO GAAF. Je wordt met een kracht afgeschoten dat je eten meteen naar je darmen is afgezakt maar hij is leuk. Helaas was ie daarna ook dicht en moesten ook wij het park gaan verlaten. EInde dag.

Tussendoor hadden we nog gegeten, hebben we de geitjes geaaid en hebben we nog een schattig ganzenkuikje gezien. Zo lief.

Het was heerlijk om Magic zo te zien. Hij zei nog gisteravond. Ik heb een fantastische dag gehad maar jij een leuke dag. Ik zei 'weet jij hoe het voelt om jou zo in je element te zien? Dan denk ik dat mijn dag toch echt leuker was dan die van jou' Lovers . De foto's zullen later wel bewijzen hoe hij zich gevoeld heeft.

Nadien zijn we nog even naar Raakje en Rekje gegaan. Die waren een beetje lui Verward. Raak is nooit lui. Maar wel heel erg rustig geworden sinds hij bij Anton is geweest. Normaal bij drukte wordt ie helemaal gek. Gister met al die pieples er bij stond ie gewoon eindelijk eens te genieten van de aandacht. Ik heb een totaal ander paard terug. DANK JE ANTON!!! ook al bok jij niet Haha! .

Daarna stelde Marco nog voor om met z'n allen wat te eten maar we waren eigenlijk al aardig gevuld van de 6 vlaggen. Dus maar niet gedaan. Afscheid genomen, ieder een dikke knuffel gegeven en op naar huis.

Ik was moe. Maar wel voldaan.

HET WAS EEN HEERLIJKE DAG. DANK ALLEMAAL. OOK NAMENS MAGIC!!!! Die heeft volgens mij nog de leukste dag van ons allemaal gehad.

Liefs Fasel

De foto's volgen maar ik moet Dreamweaver nog even installeren.

'Paint' it 'Black'


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:18

Mike is 1 keer in de El Condor geweest. De eerste keer dat we gingen bibberde z'n knietjes nog teveel Haha!

En dat was ik in de boomstam bij jullie *LOL* Goed gebukt, Mike de volle laag Tong uitsteken

Super dat jullie dag ook zo goed bevallen is, het was ook echt helemaal geweldig!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:31

Het was zeker een hele toffe dag Lachen
En wat mij betreft mag hiervan zeker wel een herhaling komen Haha!
En ik zal hier ook maar even een bewijsje plaatsen van ons avontuurtje in de boomstammen (crazy-river)

Afbeelding

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:38

Djeezzz, mijn mond kan wel erg ver open *LOL* Blij dat ik geen vliegjes ben tegen gekomen onderweg Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:09

hahaha, wat een toffe foto Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:27

Hahahaha hoe bedoel je een "charmante foto!!" Haha! Hihi.. ziet er leuk.. lawaaiig en vooral nat uit! Hihi..

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:40

Fasel schreef:
Pffew, het niveau was laag, erg laag die dag.


Ja, dat idee kreeg ik al. (Geen dank trouwens! Tong uitsteken)

Volgens Marco werd Mayo eerst nat (nadat hij aan haar had gezeten) en daarna liep ze heel hard naar een boomstam toe. Ik heb nu helemaal bizarre ideeën over Mayo. Vingers aflikken

Citaat:
Het was heerlijk om Magic zo te zien. Hij zei nog gisteravond. Ik heb een fantastische dag gehad maar jij een leuke dag. Ik zei 'weet jij hoe het voelt om jou zo in je element te zien? Dan denk ik dat mijn dag toch echt leuker was dan die van jou' Lovers .


Wow, wat LIEF zijn jullie saampjes!!! Lovers

Leuk dat jullie ook nog eventjes bij de paardenbeesten zijn geweest! Ik blijf het een leuk stel vinden, Zwartje en Witje. Als het goed is, krijg ik trouwens vandaag mijn geborduurde deken in handen, ben benieuwd! Lachen

Maar eh... als ik die verhalen zo lees over achtbanen, snelheden en tig keer over de kop, dan ben ik blij dat ik de hele dag lekker rustig in een overdekte binnenbak in Laag Soeren heb gezeten. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:02

Karin schreef:
Volgens Marco werd Mayo eerst nat (nadat hij aan haar had gezeten) en daarna liep ze heel hard naar een boomstam toe. Ik heb nu helemaal bizarre ideeën over Mayo. Vingers aflikken


Ik was het niet!!! Ik werd nat van het water, Marco was degene met de vunzige uitspraken Schijnheilig *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 12:28

OMG, moest die foto nou? Je kan die mannen gewoon ook niets toevertrouwen he :/ .

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 12:30

Er schijnen nog lievere foto's van ons te zijn gemaakt Ka door Mike.

Enneh, volgende keer nemen Magic en ik onze timex Speed and distance meter mee de achtbaan in Haha!

'Paint' it 'Black'

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:55

Mayo schreef:
Mike is 1 keer in de El Condor geweest. De eerste keer dat we gingen bibberde z'n knietjes nog teveel Haha!

En dat was ik in de boomstam bij jullie *LOL* Goed gebukt, Mike de volle laag Tong uitsteken

Super dat jullie dag ook zo goed bevallen is, het was ook echt helemaal geweldig!


Niet alleen m'n knietjes!!! *LOL*

Die boomstam was erg geslaagd... Onverwacht achteruit naar beneden Haha! Later bleek dat we toch wat water binnen hadden en kon Mayo d'r voeten nog maar net droog houden! Daarna een flinke val naar beneden, waar ik dan uiteindelijk ook WAT water te verduren kreeg... Niet dat het bukken van Mayo nou zoveel uitmaakt, daar kijk je zo ook al overheen }>

Maar het was inderdaad een geslaagd dagje! Ik lag me nog steeds rot om de koppen van Magic en Maarten achter ons in die Goliath! Stelletje droogkloten! Ennuh... Mayo en ik wel met de handen los he? Bikkels dat we zijn! Schijnheilig

Afbeelding

Het was mij iig een waar genoeg jullie eens te ontmoeten Fasel en Magic! Geslaagde dag zo!

Dan ga ik nu maar eens de foto's plaatsen... Ik heb ze kunnen terugbrengen tot euh... 44 stuks Frusty

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:03

geweldige foto´s! de volgende keer wil ik ook mee!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:14

Maarten is having a good time? *LOL* Geweldige pics zeg! Marco en vunzige uitspraken? Are you kidding me? En oh my Mayo, die mond van jou.... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 18:16

Het was ons ook een waar genoegen Mike. Heel leuk je te leren kennen. En ik hoop dat we dit nog vaak over zullen doen. En ik denk dat voor Magic hetzelfde geldt Haha! die heeft het er nu nog over Haha!

'Paint' it 'Black'

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:24

Oftewel 'wat kunnen die gekke bekken trekken hè?' *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:59

Hahah in Amerika doen ze heel wat anders bij die fototoestellen dan schreeuwen en gekke bekken trekken Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 19:01

Eeeeh, wat dan???? (heeft het gevoel dat ze nu iets heel doms vraagt)

'Paint' it 'Black'

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:10

Laten we maar zeggen dat die foto's niet op bokt mogen Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 19:12

ow...........................................

'Paint' it 'Black'

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:16

Oftewel, blouse omhoog en kijken wie het hardste kan flapperen Bloos

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:29

Hahah die laatste foto is echt lachwekkend Haha! Die koppies dan van iedereen *LOL*

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:49

Sypheron schreef:
Oftewel, blouse omhoog en kijken wie het hardste kan flapperen Bloos


Heeeeeeeeey das wel een leuke Haha!

'Paint' it 'Black'

Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:01

Fasel"]
[quote="Sypheron schreef:
Oftewel, blouse omhoog en kijken wie het hardste kan flapperen Bloos


Heeeeeeeeey das wel een leuke Haha!
[/quote]

Volgende keer Hanifa Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:06

Nou die derde van links op de 2de foto had volgens mij de neiging om over te gaan geven of hij vond het niet zo leuk. Hoort hij ook bij het bokt team?"?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:29

Lijkt dat nou zo, of zit Maarten met zijnhanden over elkaar Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers