gisteravond naar charmotte geweest ZUCHT

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 11:20

Was eigenlijk niet van plan te gaan rijden gisteren, maar verveelde me en het was lekker weer, dus maar fiets gepakt en op naar Charmot en Boes.

Rij ik langs een best stille weg, langs de bosjes, hoor in die bosjes geritsel, oke logisch is meestal zo maar toch.... Einde van die bosjes, vliegt er precies naast mij een duif uit die bosjes, en ik schrokkkk *LOL*

Op die zelfde weg staan er 3 surinaamse jongens op brommer/scooter, ik fiets langs komen ze me achterna Frusty oke ik denk: rustig doorfietsen en hun beetje klotuh weet je wel: hee schatje! maar goed, ik doorfietsen en niet reageren... oke ze draaiden om *pfffffoe*

Kom ik bij Charmotte en Bucephala, normaal moet je over hekje stappen, maar nu zat er stroomdraad voor, DACHT IK. dus ik denk: ja hoe ken ik er nou bij? oke alle moet verzamelt en stroomdraad vast gepakt....... poeh was gewoon een los stuk dat vast geknoopt zat aan 2 palen daar, dus zat helemaal geen stroom op *LOL*
Boesjes been is eg eng, hangt nu helemaal vel aan Misselijk Verdrietig
Motje gepoets en opgezadelt, ze was heel lief, liet haar gewoon losstaan met poetsen en... ze bleef staan!!! Haha! Zelfs met opzadelen bleef ze los staan toen ik effe uit de stal haar hoofdstel pakte, terwijl ze zadel wel al op had. En normaal rent ze het lieft weg hihi Lovers

Toen gaan rijden, wat een krengtje!! Ze was echt vervelend. Wou niet aan de teugel, en liep ze eenmaal aan de teugel, sneed ze de hoeken af, ik binnenbeen eraan schiet ze weg (nee ik gaf geen trap ofzo, legde hm er gewoon rustig aan). En de hele tijd doen of ze iets zag, ook zo irri. En steeds wegschieten. Ik vanachter uit de wei naar voren galloperen en sjoeffff het liefst ging ze in rengalop volgens mij, maar heb haar maar ingehouden. Eevn flink laten galloperen en weer aan de teugel gezet, maar nog wegschieten en doen of alles eng was. Frusty

Toen kwam er een vrouw met het verhaal, dat haar kleinkind van 5 met zijn nekje tegen het schrikdraad aan had gezeten, dus we moesten ook maar aan het begin (waar dat hekje staat waar nu dat losse schrikdraad hangt) een bordje neerhangen met een waarschuwing. Oke, aan de ene kant heeftz e wel gelijk, maar van haar verhaal klopte NIETS. Want bij dat hekje waar hun stonden, staat dat schrikdraad dus helemaal niet aan!!!!!! Boos! Dus ik weet niet wat ze banketstaaf?!?! Maar ja.... ik gezegt dat ik het tegen de eigenaar zou zeggen, ben ik daar ook weer vanaf.

Motje weer naar beneden gereden en echt flink boos geworden ze moest en zou luisteren! }>
Dus trap en tik op d'r kont als ze liep te kloten, oke eindelijk had ze door dat het nu echt genoeg was en liep ze best netjes, niet echt super maar goed....
Toen aan lange teugel wat rondjes gedraaft en toen was ze flink moe. Uitgestapt en afgezadelt en gepoetst.

Op de terugweg weer veeeeeel sukkels tegengekomen (=raampje opendraaien en roepen: hee moppie!!! smak smak smak geluiden maken, tongbeweging recht voor je bek maken enz.) Misselijk

Maar goed, weer heel thuisgekomen *LOL* , daar de film Chucky (2) gekeken met m'n zussie, vriendin van m'n zussie en een goede vriend (jongen uit m'n vorige klas).




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-08-17 11:23 ]</font>

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 11:35

Hi hi,wat een dag joh!!!!!!!!! *LOL*

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 12:07

Jah erg he? *LOL*
Nog vergeten te vertellen:

Na het rijden was ze niet zo lief meer met poetsen en afzadelen, 1 beweging en ze vloog weer de lucht in Extreme duivel Ook zo irri!!!
Ja Charmotte is niet altijd dat kleine, slome, brave ponytje hoor.....

Afbeelding
Haar bollebuikie begint nu trouwens weer wat dunner te worden.... Veel mooier! Ze is nu op dieet en er wordt nu natuurlijk heeeelllll hard met haar getraint, nu ik huiswerk van Roel heb gehad *LOL*