gezocht groot springconcours of concours hippique

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

gezocht groot springconcours of concours hippique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 16:36

wie weet er een leuk springconcours...lekker groot! Haha! na de zomer ongeveer moet mijn pony weg, ivm 18 jaar
maar nu zou ik nog een keer een groot concours willen rijden
heb afgelopen jaar meegedaan aan Indoor Meppel(ja mensen hier in NH is dat dan behoorlijk groot!!!!!!!!!!!!!! Nerd ) maar heb je dat van de zomer ook ergens?! hippique mag ook, kan ik ook nog dressuur hobbelen! Tong uitsteken


groetjes

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 17:54

Lisse? ik weet niet hoe groot je zoek? (selecteer je voor de kampioenschappen?? Knipoog ). Toen ik eens tijdens outdoor Lisse was wezen kijken vond k t wel aardig groot (niet super) maar er was zowel dressuur als springen alle klassen, geldprijzen etc.
Maar ja, ik kom ook uit NH dus ook voor mij is alles al groot Knipoog

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:48

Kijk eens bij: http://www.vloh.nl/con2002/nieuws.asp Dat is een echt groot concours, maar wel al vrij snel, dus ik weet niet of daar nog plek is, maar je kan het proberen. Kijk bij programma, dan zie je wanneer je kan starten. Er staat vast wel een telefoonnummer waar je kan bellen of je nog kan inschrijven. Succes!
P.s., dit is Hoofddorp!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 18:51

haha nee Lisse kick ik niet zo op! ik kom sowieso op het NH kamp. en dat wordt dit jaar weer in Lisse gehouden. in 1996 was dit ook het geval! toen was het 23.30 en toen zaten we nog in de parade Verward Haha!
Zoals Indoor Meppel, vond ik super gaaf(is ook internationaal)
ik ga me zeker selecteren voor het kampioenschap, maar das niet echt super groot! das normaal, ene kampioenschap...tja leuke is als ik door mag naar het NK
maar als ik hier in NH op gewoon wedstrijdje kom dan moet ik tegen een stuk of 3/4 nou das wel erg saai! in Blokker(indoor) zijn het er meestal wel een stuk of 7/8 dat is dan nog wel leuk!
maar wil het wel eens groot zien! andere provincie, gewoon over 2 dagen ofzo!
lijkt me leuk om mee te maken!
zoals Indoor Meppel, heb ik me 2 dagen reuze vermaakt!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:10

21 juni is in Heiloo weer de 'heilo-er pony en paardendagen' het is niet supergroot maar wel gezellig vind ik Lachen Maar jij bent daar als het goed is zelf ook gestart toch vorig jaar?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:18

Ahh jammer dat je het niet eerder hebt gezegd. In Vriezenveen is er het volgend weekend een super groot springparcour met best veel prijzengeld. Het is ook meerdere dagen (finale enzo) maar je bent helaas te laat daarmee.
http://www.vjenneruiters.nl Dit is de site ervan.

Ik zal nog eventjes voor je kijken verder.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 22:10

zeker groot concours amy!
Heiloo heb ik vorig jaar ana meegedaan maar dat vond ik super klein hoor! schoorl is ook wel ene leuk wedstrijdje

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:07

Heiloo vind ik een vrij kleine wedstrijd. Hoofddorp en Schoorl zijn nog wel leuk
Verder moet je echt een eind weg voor de grote concoursen...Verdrietig

Snel bij de paarden gaan rijden, daar heb je wat meer ruiters in de hogere klassen


Dat kampioenschap van 1996 is volgens mij heel legendarisch Knipoog Dat komt regelmatig ergens bovendrijven...(ik kon toen amper lichtrijden en kreeg die winter mijn eerste (leen)pony dus ben er zelf niet bijgeweest Tong uitsteken )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 12:53

gomir schreef:
Heiloo vind ik een vrij kleine wedstrijd. Hoofddorp en Schoorl zijn nog wel leuk
Verder moet je echt een eind weg voor de grote concoursen...Verdrietig

Snel bij de paarden gaan rijden, daar heb je wat meer ruiters in de hogere klassen


Dat kampioenschap van 1996 is volgens mij heel legendarisch Knipoog Dat komt regelmatig ergens bovendrijven...(ik kon toen amper lichtrijden en kreeg die winter mijn eerste (leen)pony dus ben er zelf niet bijgeweest Tong uitsteken )


zekers!!!!!! dat jaar was mijn 1e jaar van wedstrijd rijden haha! ik werd wel mooi reserve kampioen B springen en reserve kampioen B dressuur(had alleen geen idee wat het nou precies inhield Haha! ) met de het 4-tal en ponyclubkamp. werden we kampioen! Tong uitsteken en ik mocht me helemaal DE reserve noemen van het 4-tal haha...geweldig! (ik heb wat met reserve! Tong uitsteken )

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 18:46

zijn de almelose ruiterdagen geen optie?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:12

susan schreef:
zijn de almelose ruiterdagen geen optie?


Daar is ze dan ook te laat mee.. Scheve mond

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:57

Is ook geen super wedstrijd, maar wel leuk parcours bij manege Spaarnwoude 6 juni. Allemaal nieuwe hindernissen.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:01

In odijk is een hele grote wedstrijd 29 juni aanstaande! echt een aanrader

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:12

Urk is ook altijd een hele belevenis....

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:54

New-Forest"]
[quote="susan schreef:
zijn de almelose ruiterdagen geen optie?


Daar is ze dan ook te laat mee.. Scheve mond
[/quote]

ja inderdaad, is wel groot concours, maar ik denk dat dat nu niet meer lukt... Ach gut

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:08

Springen pony's in almelo zit inderdaad helemaal vol

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:18

het Pinksterconcours in Hattem.
Dat is voor de pony's op za 7 juni (dus al best snel). Het is één van de grootste eendaagse concoursen in Nederland heb ik gehoord. Er is ook een kermis bij en er zijn verschillende showrubrieken.
Voor de paarden is het op ma 9 juni.

Je moet je er wel heel tijdig voor opgeven anders heb je grote kans dat alles al vol zit! info: www.marleruiters.nl

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:08

In Bemmel dan? Ik zal even voor je zoeken naar de site.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:19

zondag ben ik dus in noord holland geweest, heel leuk concours, maar niet echt groot nee, dus kan me wel voorstellen dat je ook eens een groot concours rijden wil
weet zo even geen groot concours, maar als me wat te binnen schiet... Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:09

Hallo in Tinte is in juni een concours het is aardig groot kijk effe op onze internetsite dan krijg je gelijk een pop-up met de voorwaarden etc etc
http://www.rvhetcolinsland.nl