verslag meeting Six Flags 25 mei

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:27

MEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!! Ik wil weer!!!!

Ben thuis... Helemaal verrot!

Vanmorgen in de auto zag ik het helemaal niet zitten, maar ik ben echt van m'n angst af

Damn! Die Goliath!!! Die was met Superman toch wel de beste! Toppie! Ik ga zo eens mijn welverdiende pizza naar binnen werken, lekker onder de douche en dan is kijken wat ik voor foto's heb gescoord!

Het was super gezellig mensen! Lachen

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:29

Fout Mike...

Je gaat eerst foto's op bokt zetten en daaaaaaaaaaaaaannnnn mag je douchen! Tong uitsteken Schijnheilig


Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:32

Nee, ik moet nu toch ook een keer nat worden Haha! Ik kan immers niet achterblijven op de rest }>

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:13

Nouuu Mike }> Foto's !!!!! Haha! PLease Tong uitsteken

Jewel... :+:

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:23

Ik vond de La via volta het beste toen ik er geweest was, maar had de superman toen ook maar niet gepakt omdat die nog regelmatig storingen had toen (was 2 of 3 dagen na de opening, nog voor de officiele opening van six flags)

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:31

Helaas had de Via volta vandaag een storing....

Dat was dus de enige achtbaan die we gemist hebben Boos! Maar de Goloiath was gaaaaf!!

Enneh Mike, niet meteen afdrogen he Knipoog D'r zijn meer mensen geweest die drijfnat moesten rondlopen.

Karma is biding its time

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 21:33

Spades schreef:
D'r zijn meer mensen geweest die drijfnat moesten rondlopen.


In sommige gevallen geen straf... Tong uitsteken

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:36

*huil*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 21:37

Jij bent een stout kaboutertje!!! Boos!

We hebben nog wel een leuke foto voor je Tong uitsteken

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:41

Er waren zelfs speciale kabouterritjes... Zijn er eigenlijk nog foto's van dat kabouterritje in de achtbaan? Extreme duivel

Op zeker moment leek het nl. alsof er een lege trein over die houten achtbaan ging, maar ik en velen met mij Schijnheilig Zijn er van overtuigd dat het ding afgeladen was met krijsende kaboutertjes

Karma is biding its time

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:50

Kabouters krijsen niet, die juichen Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:00

Mike"]
[quote="Spades schreef:
D'r zijn meer mensen geweest die drijfnat moesten rondlopen.


In sommige gevallen geen straf... Tong uitsteken
[/quote]

Extreme duivel

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:20

Dusss... Ik hoor hier de hele avond al wilde verhalen en vooral een boel 'ik kan alles uitleggen hoor, heus!'.

Overbodig om te zeggen dat ik OOK benieuwd ben naar foto's. Extreme duivel

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:33

Mike"]
[quote="Spades schreef:
D'r zijn meer mensen geweest die drijfnat moesten rondlopen.


In sommige gevallen geen straf... Tong uitsteken
[/quote]
Schijnt ook dat sommigen Schijnheilig de hele handel droog geföhnd hebben..... Dat riep toch nogal 'Bean'associaties op....

Ben benieuwd of daarvan nog videomateriaal op gaat duiken Verward

En ik ontken nog steeds alles en kan het allemaal uitleggen

Karma is biding its time

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:02

Nu mijn verslagje maar even Haha!

Het was vanmorgen vroeg!!!!!! Zeker nadat ik pas rond 04.45 uur m'n oogjes sloot na paps en mams op Schiphol afgezet te hebben. Rond 09.30 uur haalde Marco mij op, Six Flags here we come!!!!! Haha!

Toen we aangekomen waren bleek kabouter afgezegd te hebben onder een of ander vaag motto. Mijn conclusie kabouter-watje durfde niet }> Toen even een groepsfoto en kaartjes gekocht en vervolgens het park in gegaan. We wilden gelijk in superman The Ride, maar die was op dat moment nog dicht. Dus als eerste naar de Goliath. Maar Mayo had nog niks gegeten en eindigde met een dubbele hamburger (voor de prijs van een enkele Tong uitsteken) als ontbijt Vingers aflikken

Toen doorgehobbeld naar de Goliath. Mèèèènnnn, dat ding is hoog en stijl!!! Bloos Leek me nog even geen leuk plan met een hamburger halverwege m'n strotje Haha! Dus daar nog even mee gewacht. Mike en Marco hadden nog even het idee eerst wakker te worden, dus die waren ook niet gegaan. De rest is er wel in gegaan *trots op de Bokkers Tong uitsteken*

Mijn eerste ritje werd El Condor *GAAF* Het ritje beviel zo goed dat we gelijk omgerend zijn om nog een keer te gaan. En *tadaa* Mike ging weliswaar mee! *bikkel* Hij heeft de hele rit gelachen, dus dat beviel wel geloof ik Haha! Daarna zijn we in de wild waterbaan geweest, conclusie: veel gelachen en zeiknat! Behalve Mike }> Natuurlijk konden de mannen het na dit ritje niet laten om diverse bipsjes in natte broeken op de foto te zetten *LOL* Stelletje vunzen! Tong uitsteken

Omdat we toch al aardig doorweekt waren toch maar gelijk naar de boomstammen gegaan, waar vervolgens Mike de volle laag kreeg Extreme duivel Toen was La Via Volta aan de beurt. Helaas storing. Tallie, Sheerza en ik zijn toen met onze bips onder een blowdryer in de toiletten gaan hangen om onze inmiddels best koude bipsjes even te drogen (tenminste poging tot Haha!) Daarna doorgehobbeld naar Superman The Ride om te kijken of die inmiddels open was. JAAA!!!! Dus hup met z'n allen in de achtbaan. Djeezzzzz, wat een lancering!!! Alsof je mondhoeken even terugklappen om je oren *LOL* Daarna allemaal loopings en kurketrekkers en weet ik 't wat nog meer. Heel gaaf Party!!

Hierna even wat gebunkerd en door naar het 'spookhuis' (weet de naam even niet meer Haha!) een kopie van La Villa Volta van de Efteling. Maar wel heel leuk gedaan. Tallie voorzag misselijkheid en was niet gegaan en Mike wenste achteraf hetzelfde gedaan te hebben *LOL* Toen direct doorgespurt naar Robin Hood, houten achtbaan. Niet gekeken, direct erin. *JIKES* helling op en toen zag ik de rest van de baan pas! Steile afdaling, na afdaling, na afdaling... brr.... ineens vond ik die wat minder geslaagd (hoogtevrees en absoluut geen fan van naar-beneden-stort-afdalingen) Ik heb flink gekrijst en Mike heeft me alleen maar uitgelachen *niet lief* Tong uitsteken Hij was wel heel gaaf, maar toch, pfoe Haha! En toen nog naar Rom z'n manege gekeken en z'n wooncommune om vervolgens te ontdekken dat hij stiekem met al z'n vriendjes toch gekomen was. We dachten eerst dat een ritje leeg was, maar na beter kijken ontdekten we toch echt allemaal krijsende hyperactieve kabouters *LOL*

Toen moesten ik, Marco en Mike eraan geloven.... de allesgevreesde Goliath Bloos Hoe bedoel je naar-beneden-stort-afdalingen! Dat ding gaat recht omhoog en dan veeeeeeeels te lang naar beneden om gelijk weer omhoog te gaan en dan heel erg veel strakke bochten te maken waarbij je het idee hebt finaal uit de baan gelanceerd te worden. Mike zei vooraf dat hij me finaal zou uitlachen. Nou we zaten naast elkaar en ik kan je vertellen ik heb m'n longen ergens daarboven achtergelaten en Mike was zelf veels te erg onder de indruk om te lachen }> We zijn toch nog wel bikkels genoeg geweest om onze handjes voor de foto in de lucht te steken *ieks*

Daarna zijn we zo gek als we waren nog een keer gegaan. Tsja, ik moest toch m'n stem weer ophalen die ik ergens boven had achtergelaten *LOL* Nou, ik had 'em en ben 'em net zo hard weer een gedeelte verloren Haha! Maar weer even bikkels geweest en netjes de handjes voor de foto opgestoken.

Daarna zijn we naar een kleine achtbaan gegaan waar ik ook de naam van vergeten ben Bloos Wat een rotding zeg! Allemaal kleine bochtjes waarbij je alleen maar het idee hebt dat je elk moment naast de baan ligt Haha! En de afdalingen waren nou ook niet wat je zegt zachtzinnig. En aangezien ik met Marco in het karretje zat en hij toch ietsepietsie groter is dan ik en we maar 1 veiligheidsbeugel hadden kwam ik totaal los van het bankje waar we op zaten tijdens de afdalingen. Geen fijn iets Haha!

Na dit was het de bedoeling om ter afsluiting nogmaals Superman The Ride te overwinnen. Maar ondertussen kwamen we langs een attractie die Sheerza en ik toch wel erg aanlokkelijk vonden. Een ronddraaiend ding met wiebelbakjes eraan. We wisten niet wat het deed, maar toch ff een spurtje getrokken en ondertussen gevraagd wat het deed. Antwoord: vanalles! Dusss! Haha! Dat werd dus omhoog, schuin, wiebeldewiebel en ineens over de kop *LOL* Erg gaaf!!!

Daarna zijn we ter afsluiting nog een keer in Superman The Ride gegaan. En weer *KRIJS* Haha! Vervolgens hebben Sheerza, Tallie en ik nog fijn gespeeld met bellenblaas *LOL*

Na afloop zijn we met z'n allen nog even naar de stal van Fasel gegaan om Marek en Maaraak te bewonderen. Conclusie: cute!!! Lovers Echt hele leuke en mooie paardjes

Toen afscheid genomen en richting huis. In de auto kwam het brak-gevoel wel erg omhoog en klapte m'n oogjes vanzelf dicht, om tussendoor af en toe bruut gewekt te worden van m'n elleboog die telkens van de deurpost afgleed Frusty *rot glad leren jasje* Haha! Toen was ik veilig thuis, gebracht door privé-chauffeur Marco Tong uitsteken

Het was een supergave dag! Echt helemaal totaal voor herhaling vatbaar

Mike, ik moet het nog even kwijt: ik ben trots op je Haha! Als achtbaan-watje Six Flags in en als achtbaan-overwinnaar er weer uit. Toppie!!! Knipoog

Oh ja, bedankt dat je niet op me gekotst hebt Tong uitsteken

En nu: op naar de foto's die anderen wel hebben en ik niet Haha!
Laatst bijgewerkt door Mayo op 25-05-03 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:07

Grappig, een stalgenoot van mij was vandaag ook in SF, ik zal eens vragen...

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 08:26

Zoooo stoer!!! Mike ik vind je echt een held!!! Je bent gewoon die enge gekke en vooral gestoorde dingen gegaan.. damn.. nu weet ik zeker dat ik heel blij ben dat ik niet mee ben geweest, want ik had nooit zo stoer durven zijn!
Maar zo te horen hebben jullie wel een super gezellige dag gehad! Leuk hoor.. ik ben ook al erg benieuwd naar de foto's! *LOL*

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 08:30

Helemaal top Mike. Is er weer een iemand van zijn achtbaanangst af.

Nu ik nog. Scheve mond

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:10

Heeel tof, jammer dat ik het gemist heb Verdrietig
Maar ik ben een stal aan het bouwen vandaar dat ik er niet bij was Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:41

Heej mensjes ik wil wel foto's zien van de meeting he!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 19:31

Mayo schreef:
Daarna zijn we in de wild waterbaan geweest, conclusie: veel gelachen en zeiknat! Behalve Mike }> Natuurlijk konden de mannen het na dit ritje niet laten om diverse bipsjes in natte broeken op de foto te zetten *LOL* Stelletje vunzen! Tong uitsteken


Tja... Jou schuld! Schijnheilig Zo'n Wet-butt contest is volgens mij wel een prima vermaak! Tong uitsteken Ik heb me prima vermaakt in die wildwaterbaan... "Jullie krijgen gelijk de volle laag" En hoppa! Daar kwam het water *LOL* Nog een rondje? Prima! Wat denk je? Op precies dezelfde manier naar beneden en weer kwam het water naar binnen zetten! In een woord: GEWELDIG! Extreme duivel

Citaat:
Ik heb flink gekrijst en Mike heeft me alleen maar uitgelachen *niet lief* Tong uitsteken


En terecht! Vond het echt geweldig gewoon *LOL*

Citaat:
Toen moesten ik, Marco en Mike eraan geloven.... de allesgevreesde Goliath Bloos Hoe bedoel je naar-beneden-stort-afdalingen! Dat ding gaat recht omhoog en dan veeeeeeeels te lang naar beneden om gelijk weer omhoog te gaan en dan heel erg veel strakke bochten te maken waarbij je het idee hebt finaal uit de baan gelanceerd te worden. Mike zei vooraf dat hij me finaal zou uitlachen. Nou we zaten naast elkaar en ik kan je vertellen ik heb m'n longen ergens daarboven achtergelaten en Mike was zelf veels te erg onder de indruk om te lachen }>


Ja, die eerste keer deed je echt niet voor de lol! Kolere wat gaat dat enorm de lucht in! Ik heb m'n ogen open gehad, niet naar beneden gekeken... Alleen maar naar dat punt waar we naar beneden zouden vallen... En dan kijk je ineens naar beneden... Ziet geen rails en plotseling ga je me daar met een vaart de diepte in! VRESELIJK NAAR! Maar dan die bochten daarna! De tweede keer vond ik toch bruter, maar ook omdat ik die toch wat bewuster meemaakte! Tweede maal heb ik ook weer heerlijk gelachen om die krijsen naast mij! }> Maar man wat een bruut apparaat! En ik heb het gewoon gedaan! Wie had dat die morgen gedacht... Ik kneep hem iig flink en ondanks dat je hem zelf ook niet echt geslaagd vond ben je ook geweest! Sportief, vinkwel!!! Ben niet de enige bikkel geweest Haha!

Citaat:
Mike, ik moet het nog even kwijt: ik ben trots op je Haha! Als achtbaan-watje Six Flags in en als achtbaan-overwinnaar er weer uit. Toppie!!! Knipoog


Is dat Whimp toch nog ergens goed voor geweest! Ik heb eerlijk waar enorm in de stress gezeten. Ik zat echt met kleffe handjes in de auto, maar eenmaal thuis had ik een enorm kick gevoel! Een van m'n grootste angsten ben ik gewoon kwijt nu... En ik hoef nu ook nooit meer met handtasjes te sleuren Tong uitsteken (alleen met de leuke modelletjes dan misschien Schijnheilig )

Citaat:
Oh ja, bedankt dat je niet op me gekotst hebt Tong uitsteken


Ik heb ook niet geknepen... Maar ja... Had het ook te druk met andere zaken :D

Verder kan ik eigenlijk weinig verslag uitbrengen... Ik was enorm onder de indruk van al dat geweld dat ik bijna alles vergeten ben *LOL* Ik weet nog wel dat Marco zijn zakgeld niet gehad had en kon meegenieten van mijn familie zak frites (bestel in 6-flags even een grote patat... Daar is het tenminste ECHT groot! ) Alleen krijg je Mayo er niet zomaar bij! }>

Een aantal mensen waren ervan overtuigd dat ik er spijt van zou krijgen, maar ik heb er geen problemen van ondervonden in de banen... Dat kasteel was echter wel op het randje! Maar goed, die optische dingen liggen mij toch al niet zo! Was allang blij dat het niet zo'n simulator achtig iets was, want dan mogen de zakjes tevoorschijn komen! Misselijk Bloos

Verder was het ritje richting Sixflags ook gezellig met Tallie en Sheerza! Nooit geweten dat Piershil zo dicht in de buurt lag *LOL* Ik kan het bijna kruipen... Nou ja... Ook niet echt aan te raden, maar het kan! Haha!

Op de weg terug, na even de stal van Fasel bezichtigd te hebben, nog een bizar geval!!! Rij je achter Marco aan... Rij je door rood en spontaan word je voicemail ingesproken door de Regio Politie Bloos Agent Droog Stoffel liet mij weten dat ik dat voortaan maar niet meer moest doen! Hoe ze in godsnaam aan mijn nummer komen... Het is me nog steeds een raadsel! Tong uitsteken

8 bokkers... Allemaal bizarre machines... Een laag niveau en redelijk weer... Ik was KAPOT! En ik kan me nou echt niet meer voorstellen dat ik daar nou vrees voor heb gehad. Nog een keer!!! En dan gaat die Goliath als eerste.... En ach... What the hell! Die Via Volta doen we gewoon ook! Dan maar misselijk *LOL*

Top meeting!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers