Ik ben dom geweest..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 08:18

Jullie zullen nu vast wel denken, word ze nu eindelijk eens een beetje slim!?
Ik heb gister wéér een gesprek gehad met mijn vader. Ik begon gister middag zelf al een beetje te twijfelen van kan ik dat veulen wel hebben, wat als het iets krijgt dan zit ik in geld nood. Heb toen dus eens goed met mijn vader gepraat. En het veulen komt er niet. Over 3 jaar komt er gewoon een leuk NRPS pony'tje oid, wat gerekend word als paard, waar ik dan lekker mee wedstrijden kan starten enzo. Dan heb ik die lasten van een veulen niet. Erg jammer vind ik het wel, ik had Ilse (van Fenna) heel graag gehad. En wilde al afspreken om te gaan kijken. Maar dit besluit staat vast. De stal eigenaar is het er ook mee eens. De komende drie jaartjes blijf ik nog lekker met Robin bezig, en dan ga ik eens zoeken naar een leuk beestje van rond de 4/5 jaar die nog lekker actief is en waar ik fanatiek wedstrijden mee kan gaan rijden.
Ik had hier beter over moeten nadenken, over een veulen. Maar ik dacht op het begin gewoon van ach, een veulen, dat koop je zo even. Maar niks dierenarts kosten, nee, daar dacht ik niet aan.
Ik denk dat jullie het allemaal wel met me eens zullen zijn. Maar sorry dat ik hier pas zo laat mee kom, en voor Fenna, sorry dat ik Ilse dus niet meer wil kopen. Verdrietig


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 08:27

Heeeeel goed besluit Nathalie Party!! .

Het lijtk zo makkelijk even een veulen kopen opvoeden en inrijden enz..
Laat dat maar aan ervaren mensen over en geniet jij daar dan maar lekker van. Van robin kan je nog een hoop leren en die ervaring neem je meer mee naar een jong paardje dat hierna komt.

BTW Robin verdient om alleen de aandacht te krijgen de komende jaren. Een veulen is alleen maar zorgen je kan er eigenlijk niet echt van genieten en rijden al helemaal niet. Tegen de tijd dat Robin echt met de VUT gaat ga je rustig kijken naar een leuk paardje van 4/5 jaar.

Toppie hoor Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 08:35

Ik vind je helemaal niet dom. Je bent juist heel verstandig. JOnge paarden zijn ontzettend kwetsbaar en er kan gemakkelijk iets mee gebeuren. Vraag maar aan Mark. Die heeft ook al verschillende malen een jong paard af moeten geven. en ik heb het ook eens gemoeten. En dat was beslist niet leuk!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 09:11

Domme mensen denken niet na, ook niet over al min of meer genomen beslissingen. Jij wel, dus ik vind je bepaald niet dom!

Goed idee Nathalie!

groetjes Mieke

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:09

Gelukkig!
Weer een bekeerde! Haha!

BEn benieuwd of je over 3 jaar nog steeds wil kijken voor een pony of dat je tegen die tijd heel andere amibities hebt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 14:14

hoi
Ik vind het juist een super slim besluit.
En net zoals de rest ook al zegt een jong beestje op voeden is zo simpel nog niet.
En je hebt over 3 jaar weer zoveel meer geleerd van robin dat het dan ook veel beter gaar met een eigen paard.

dus helemaal niet dom


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GoogleAdsense, Mark0919, Pallatin, pluklief, stoer, Yinka en 51 bezoekers