weer die jongens!!! ik durf niet meer het bos in

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

weer die jongens!!! ik durf niet meer het bos in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 19:26

Vandaag weer een rit met mijn paard gemaakt. Ik had het er over gehad met mijn moeder, want na vorige keer (toen die jongens stenen naar String en mij gooiden en String daar helemaal van in de stress schoot) durfde ik eigenlijk niet. Mijn moeder zei dat ik beter zo snel mogelijk weer kon gaan, omdat ik het anders nooit meer durfde.
Maar zo wat precies op dezelfde plek kwam ik weer die 3 jongens op hun scooter tegen. Ze stonden daar een beetje te roken en te praten en ik wilde om keren voordat ze me zagen. Maar helaas hadden ze me al in het oog en toen zeiden ze dat ze hun peuken op mijn paard uit zouden drukken dan zou hij wel wat sneller lopen! Misselijk Ik was helemaal aan het trillen van de schrik en ben snel omgekeerd met String en hard terug gereden.
Ik heb er niet eens aangedacht goed op te letten hoe ze er uit zagen en de kentekens van hun scooters heb ik al helemaal niet kunnen zien. Frusty
Moet ik nu nogmaals aangifte doen? De politie ziet me aan komen ...

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.


Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:45

Ja! zeker weer aangifte doen, dadelijk durf jij het bos niet meer in.
Kom nou, zijn ze helemaal betoeterd.
Lijkt me ook wel leuk om er in volle galop aan te komen, piepen ze vast wel anders......
Ik kan mijn paard laten " stuiteren ". Gelukkig heb ik het nog nooit nodig gehad.

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:59

ja idd naar de politie gaan.. maar als je verder niks van ze weet kom je niet ver...

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:14

Gewoon weer aangifte doen, doe je het niet, dan kan de politie ook niets voor jou doen!!! Liever een keer teveel, dan een keer te weinig!

Maar kan je de volgende keer niet iemand meenemen? Op de fiets ofzo?
Is misschien een ideetje..

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:19

Die jongens zullen wel altijd op dat plekje "hangen", kun je niet via een andere weg bij het bos komen, zodat je die jongens niet tegen hoeft te komen? Zij vergallen zo mooi jouw buitenrijplezier... stelletje sukkels!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:22

Zeker naar de politie gaan!! Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Boos!

Ojah, en laat vooral niet merken dat je bang bent, want dat vinden die "types" alleen maar leuk.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:31

Ik zou weer naar de politie gaan.
Volgende keer weer gaan buitenrijden, en neem een mobieltje mee. Als ze dreigen peuken op je pony te gaan uitdrukken, bel je 112...daar zitten ze voor.

Die jongens zullen daar wel vaker rondhangen. En daardoor maken ze het de politie wel erg makkelijk om ze te vinden...

Wat zei je moeder ervan?

Je suis Charlie.

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:40

Je kunt wel aangifte doen voor die eerste keer, want dat is mishandeling (toch?)
Misschien kun je de volgende keer als je het bos in gaat, beter niet alleen gaan. Ik zou me namelijk niet meer veilig voelen om in mijn eentje door het bos te rijden. En jij aan je verhaal te horen ook niet. EN dat is het ook niet, Straks doen ze echt wat! Dan ben je mooi de pineut!
En ik zou ook die plek proberen te vermijden, mar ja dat is geen oplossing.

tssss

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:42

heet je paard string???wel orgineel Haha! maarre idd, gewoon pliessie bellen hoor!

fiath ik moest je laten gaan.. nu heb ik LaRona en Noeska.. maar ik mis je wel

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:43

Aangifte doen hoor! Zekers te weten.
Misschien kun je tegen de politie zeggen dat dit nu de 2e x was dat je ze op die plek tegenkwam. Waarschijnlijk hangen ze daar dus altijd. Dan kan de politie eventueel een keertje langsgaan...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:48

The_man schreef:
Je kunt wel aangifte doen voor die eerste keer, want dat is mishandeling (toch?)
Misschien kun je de volgende keer als je het bos in gaat, beter niet alleen gaan. Ik zou me namelijk niet meer veilig voelen om in mijn eentje door het bos te rijden. En jij aan je verhaal te horen ook niet. EN dat is het ook niet, Straks doen ze echt wat! Dan ben je mooi de pineut!
En ik zou ook die plek proberen te vermijden, mar ja dat is geen oplossing.


Ze heeft al aangifte gedaan voor die eerste keer. Maar goed, ze blijven haar lastigvallen.

Ik zou in ieder geval ze met de zweep er van langsgeven als ze mijn paard ook maar met een vinger zouden aanraken! Wat denken ze wel wat ze aan het doen zijn?

Je suis Charlie.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:01

gewoon nog een keer aangifte doen.
zeggen dat je je erg bedrijgd voelt.
en als je nog een keer gaat, probeer eens een paar man mee te nemen.
te paard wel te verstaan, en paarden die niet bang zijn.
en dan gewoon door rijden naar hun, gaan ze drijgen? met zijn allen effe in volle draf erop af eens kijken of ze dan nog een grote bek hebben.
enne proberen een kentekenplaatje te onthouden als het mogelijk is, dan kan de politie daar iets mee

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:01

Natuurlijk aangifte doen, laat ze anders daar een keer komen met een auto. Ze hangen daar dus wel vaker rond.
Die jongens hebben jou nu al in de macht, wie weet doen ze het wel bij meer mensen!! Stelletje klootzakken!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:06

Bij ons mag je niet met een scooter de bossen in, dus wellicht ook niet bij jouw. Zeker de moeite om aangifte te doen. De volgende keer een mobiel meenemen en de politie bellen.

Cowgirl

Berichten: 23729
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:28

mobiel mee en een fototoestel, kun je ze op de foto zetten zijn ze makkelijker herkenbaar.
Is er niet iemand die met je mee wilt rijden volgende keer.

Je moet wel het gewone politie nummer bellen en niet 112 dat is alleen voor spoed gevallen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:31

Ik heb gelukkig een nogal groot paard.... RESPECT!! hahaha, ik heb het een keer met van die rotjochies gehad van 16, liepen ook een beetje bijdehand te doen..Ik heb hem in volle galop gezet, en er gewoon op af gereden.. die van mij stopt toch niet..hahaha, ik heb nog nooit een stel apen zo snel een boom in zien klimmen, en daar zijn ze ook niet meer uitgekomen.. hahaha, prachtig.. ben trouwens nooit meer lastig gevallen Lachen

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:36

Haha dat heb ik met Kore ook, als die al stuiterend over het bospald darteld wil je daar echt niet langs staan hoor!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:37

tuurlijk doen!!! zijn ze helemaal van de por gerukt?! oeh ik kan hier zo kwaad om worden hè?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, jaap_2005, Stp en 81 bezoekers