Lange bevredigende zondag gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Lange bevredigende zondag gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 18:58

Vanmorgen om 6.00u bliepte de wekker, hop, mezelf uit bed gehesen en naar de manege gecrosst. Leroon wakker gemaakt (stond te ontbijten en was dus helemaal niet gediend van mijn komst om half 7). Van 7.15u tot 9.45u lekker gereden met een hele ploeg. (ben er gelijk achtergekomen dat ritten die langer duren dan anderhalf uur, helemaal niks voor mij zijn. Leroon wist ook heel goed de weg naar huis te vinden, die vond het ook te lang duren). Toen een paard uit de wei gehaald zodat Leroon daar kon staan (na haar even te hebben laten drinken natuurlijk). Lekker geontbijt op de manege met de ploeg.
Zadelkast uitgemest (was helemaaaal niet niet nodig Schijnheilig )Ik dacht laten we het gelijk maar goed doen en meteen hoofdstel en zadel maar gevet nadat ik madam weer uit de wei heb getrokken.
Maar gelijk de manen getrokken, helemaal afgespoeld, (je wilt niet weeeeeten hoe ze eruit zag, heel haar buik onder de modder, de benen tot boven aan ook onder de modder en de singel kon je herkennen aan een "verdikking" bij de buik....pfff, leuk hoor, als het al de hele week regent, zo'n modderpoelochtendrit) voetjes en staart gewassen....en toen was het half 5!
Zo, de paardenwas zit in de machine en ik zit te bokken met een Mcmenu naast me.......

Een heerlijke vermoeiende dag gehad!
En dadelijk ga ik in bad en naar bed, heb ik wel verdient.

Dit is natuurlijk helemaal niet interessant voor jullie, maar goed, het staat er al! Vergeef me!

gr. Joos

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!


Kieffertje

Berichten: 1742
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:29

Toch nog best een leuk verhaaltje! En ja.. mijn pony is de laatste tijd ook ver-schrik-ke-lijk vies!!!!!!!!!!!!!
echt niet normaal meer!. Maar ja, wordt vast wel weer beter. Hoop ik..


The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:44

Die rit duurde ook wel heeel erg lang! langer dan twee uur!
Ik zou bekaf zijn als ik dat ouz doen.
Maar het klikt idd toch nog best leuk. Ziet je paardje er nou weer netjes uit?

tssss

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 20:47

Ja, we gingen om kwart voor 9 weer richting manege..ikke blij, vond het wel mooi geweest. Zegt de "leider", we gaan nog naar het bos hoor....AAAARGH, we kwamen op het galloppeerpad en waar ik normaal een stuiterbal bezit dan....had ik vandaag een zeer rustig verbaasd galloperend paard. Ze snapte er niets van!
Maar ze is weer helemaal oppietoppie nu.....(bijna jammer dat ze morgen weer die modderwei ingaat).

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 127 bezoekers