Nou en snik.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 12:55

Wie van jullie weet iets tegen blaasontsteking? Behalve veel drinken om het te voorkomen (wat ik de afgelopen paar dagen niet heb gedaan). Ik heb dus nu weer blaasontsteking en om nu weer antibiotica te gaan halen bij de dokter... HELP!!!! Frusty

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 12:57

Ik denk dat het toch het beste is naar de dokter te gaan. Die zal wel weten hoe het ervoor staat en je verder helpen.

Veel sterkte Knipoog

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 13:01

Je zal toch echt wel naar de dokter moeten hoor! Je moet echt antibiotica hebben!

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 13:36

Snel naar de dokter een een potje met urine meebrengen. Hij geeft je 1 tabletje en dan ben je overal weer vanaf. Ondertussen moet je heel veel kuiden thee of water blijven drinken zodat je blaas schoon spoeld, hierdoor doet het plassen ook minder pijn.
Sterkte er mee!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:03

Vitamine C!

Veel tabletjes slikken, werkt bij honden en katten wel! Door de vitamine C wordt de urine zuurder waardoor de bacterien er niet (zo makkelijk) in kunnen groeien. Overmaat van Vitamine C wordt niet in het lichaam opgenomen, maar gewoon met de urine uitgescheiden, dus een overdosis kan niet....
Verder om het te voorkomen, regelmatig naar de wc (veel drinken), de urine niet ophouden (immers in een warm lichaam kunnen bacterien snel groeien, en blijft de urine lang staan kan de infectie in de blaas optreden)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 16:46

Hou het even goed in de gaten.
Mijn zusje had voor 2 maand geleden blaasontsteking en elke keer als ze van de pilletjes af is begint het zo een paar weken later opnieuw.
Nu dus bloed laten prikken omdat ze het best vaak had vandaag de uitslag en ze heeft 1 of andere infectie ze moet nou om de zoveel tijd d'r tempratuur opnemen want er was ook iets mis met d'r bloedbeeld ze krijgt nu weer andere pillen....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:52

Ik ben mijn kat aan het prikken tegen blaasontsteking...zal ik jou ook even prikken... Knipoog

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:57

Ga AUB toch naar de dokter.

Ik weet hoe klo te zo een blaas ontsteking is, en weet ook wat daarna komt als je er niets aan doet. Nierbekken ontsteking doet nog meer pijn.

Ga AUB AUB AUB, want ik heb er de lol al niet meer van, nu zowat vaste prik ieder jaar blaasontsteking, omdat ik 1x tje niet ( veel te laat ) naar de dokter ben gegaan.

GA !!!!!!!


groetjes ;lara

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:38

Ook ik heb regelmatig last van blaasontsteking. Wat mij goed helpt is het drinken van cranberrysap. Niet echt lekker, maar voor het goeie doel moet je wat over hebben.
Daarnaast is er een goed homeopatisch medicijn ter voorkoming van blaasontsteking.
De naam weet ik ff niet uit mijn hoofd, maar die zal ik je nog wel Pb-en.
Enne... liters water blijven drinken!!!!

Sterkte ermee


ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:59

Geen strakke spijkerbroeken dragen, niet met korte rok/broek op de brommer. Zomaar wat zaken die, volgens mensen die er verstand van zouden moeten hebben, van invloed zijn.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 08:17

DAt zijn toch bakerpraatjes, van die korte rokjes... VAn strakke kleding kan ik me wel wat voorstellen want in een warme omgeving gedijen die bacterien het beste. Ik ben gisteren geweest trouwens want er kwam alweer bloed mee maar dit is al de zoveelste keer en als je vaker dan 4 keer per jaar behandeld moet worden voor blaasontsteking krijg je een verwijzing naar het ziekenhuis en daar heb ik geen trek in, ik ben al veels te vaak geweest. Ik heb wel een vermoeden hoe het gekomen is. Ik heb namelijk ongeveer een maand op pijnstillers geleefd vanwege die fijne tandarts die het maar niet voor elkaar kreeg om een kroon te plaatsen en aangezien met een kapotte kies rondlopen erg pijnlijk is. Nu zegt mijn huisarts dus dat het daardoor komt, want als je veel pijnstillers gebruikt die ontstekingsremmend werken merk je het niet als je daadwerkelijk een onsteking hebt ergens waardoor het gaat sluimeren.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 11:43

Bij mijn zusje is het niet goed afgelopen.
Gister is ze opgenomen in het ziekenhuis niet vanwege haar blaas maar vanwege haar blindedarm achteraf zijn de heren doktoren erachter gekomen dat ze al ruim een half jaar met een blinde darmontsteking moet lopen.
Geen acute maar eentje die af en toe opspeeld...
toch maar naar de dokter..?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:28

ik had vroeger ook altijd last van blaasontstekingen. Wat heel erg goed helpt is solidago complex! dat werkt echt fantastisch. kan je kopen bij de drogist of reform zaak.

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 13:39

Ik heb er zelf geen last van, maar ik wilde je gewoon ff heel veel BETERSCHAP wensen!
Dus heel veel beterschap en sterkte, ik hoop voor je dat je niet naar het ziekenhuis hoeft
Grtz. -xxx- As

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, anjali, Appieflap, Capriootje, Domi_94, irene_sarah, Jintexx, Kaus, Koekie_186, kwii, Laurora, linoleum, lletam, LWDaisy, MagicBullet, ManonGrr, maya12333, MelissaV, nathe, Suliko, Suusw, Ubermetrics, WendyShet, XxMariellexX, YandexBot en 80 bezoekers