Wat een aso's op de weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Wat een aso's op de weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 13:40

Gisteravond liep ik de hond uit te laten. Ik moest de dijk op en bleef netjes op de hoek wachten, want er kwam een auto aan. Nou is er geen voetpad, dus ik stond op de weg.
Die auto moest aan mijn kant de dijk naar beneden. Hij nam de bocht zo kort dat als ik mijn hond niet aan de kant had gesleurd hij er zo overheen was gereden. Boos! Boos!
Hij stopte en vroeg of er iets was. Ik kwaad natuurlijk en zei: 'Misschien kun je de volgende keer wat zachter rijden en de bocht wat ruimer nemen. Of heb je dat niet geleerd met rijles.' Ik was zo pissig dat ik erniet bij nadacht wat ik zei.
Waarop hij zei: 'Ja, ik dacht, ik stop maar even, want je zag er nogal geschrokken uit.'
Grrrrr, ik dacht dat ik ter plekke ontplofte. Ik heb toen even duidelijk gemaakt dat als ik mijn hond niet had weggetrokken, dat ik nu geen hond meer had gehad en toen ben ik weggelopen.
O, wat was ik kwaad. En later kwam de schrik natuurlijk. Stel dat die gozer uit de auto was gestapt en weet ik veel had gedaan. Het was 11 uur 's avonds en geen mens op straat. Brrr, ik moet er niet aan denken.
Maar goed, er is niets gebeurd en ik en mijn hond zijn okee. Lovers

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 13:44

Grrrrrrrrrrr ik haat dat soort figuren.
Komt mij bekend voor tegenwoordig neem ik altijd een zaklamp mee en heb ik lampjes op mijn hond zijn halsband.
Kunnen ze in iedergeval niet zeggen dat ze mij niet gezien hebben.

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:17

ja echt je zou ze zo onder een auto duwen zo kennen wij ze genoeg met de paarden langs de weg steletje aso's