Mijn verzorgpaardjes op een rij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Mijn verzorgpaardjes op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 12:20

Even de paardjes op een rij die ik 'verzorgde'

Dit is Koos. Ik poetste hem elke woensdag voor de lessen begonnen. Hij is helaas overleden aan windkoliek. Vandaar dat hij ook wat dun is.
Afbeelding

Lucky Star was 1 van de 10 shets die ik 'stiekem' verzorgde. Lucky was echt een droppie!! HElaas stonden ze tekoop en waren ze allemaal opeens weg.
Afbeelding

Snowgirl. Een shet van de manege. Erg schrikkerig en schuw. Ik heb haar een tijd 'verzorgd'. Dat wil zeggen geborsteld. Zij is ook verkocht.
Afbeelding

Legend. Niet verzorgd, maar was mijn lieveling. Helaas verkocht na sluiting manege
Afbeelding

Toen werd ik verzorgster van Lenteroos. Een jaar lang verzorgd, maar zij werd opeens verkocht.
Afbeelding

Kobus. Een fries van een meisje bij ons op stal. Niet verzorgd, maar wel eens geborsteld voor zijn vrouwtje. (let vooral op het hoofd van Tancreda Haha!)
Afbeelding
Afbeelding

Gonja, een 15 jarige tuiger merrie. Ze heeft een tijd bij ons op stal gestaan, maar is daarna doorverkocht. Ze was vreslijk groot, maar wel heel lief. We hebben haar ook 'ingereden'.
Afbeelding
Ze had aparte ogen
Afbeelding

No Luck. Stond een week bij ons op stal. Was van iemand anders. Ze was een slachtpaard. Wij hebben haar de laatste week van haar leven verzorgd. Ze mocht alleen neit uit stal komen, heel sneu was dat. Maar anders zou ze teveel afvallen :-? De naam hebben we zelf verzonnen. Ze was iets van 11 jaar oud.
Afbeelding
Afbeelding

Oriska, 6 jarige kwpner. HEb ik een tijd met Mariska verzorgd omdat het vrouwtje dat emotioneel niet meer kon. Ze werd namelijk afgemaakt, vanwege atrose in de ribben ofzoiets. Ze was harstikke lief en mooi. Zonde van zo'n jong paard. Ik heb haar iets van 1 tot 2 maanden verzorgd.
Afbeelding
Afbeelding

Toen ging ik Tancreda verzorgen.
Afbeelding
Afbeelding

Nadat Tannie was afgemaakt heb ik een paar weken Victoria verzorgd. Helaas verkocht.
Afbeelding
Afbeelding

En natuurlijk Wiskey niet te vergeten
Afbeelding

Nu verzorg ik dus Genderose en Wodka
Afbeelding

Dat was het wel zo'n beetje Lachen

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:25

ah, ik vind het echt zielig voor je, dat al die paarden moeten worden verkocht of worden afgemaakt.
ik hoop voor je dat het met genderose en Wodka allemaal wel goed gaat en dat je er ontzettend veel plezier van hebt.
damn wat had No Luck mooie ogen, niet normaal meer, lijkt net of het niet van een paard is.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:25

ow, volgens mij was het gonja met die mooie ogen, ik keek verkeerd

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 12:27

Ja, Gonja had hele aparte ogen. Echt mooi! Iemand vond ze er 'onbetrouwbaar' uit zien :-? Ik vind ze echt mooi!!