** Selectie Wedstrijd **

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

** Selectie Wedstrijd **

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 21:04

Heeyy heeyy,

Nou vandaag had ik wedstrijd in Winterswijk!
Ik zat al te twijfelen of het wel door ging omdat het de hele week al zon slecht weer was, maar het ging toch door.
Dus ik vanmorgen 7 uur me wekkertje.. en ja hoor... het regende nog steeds Boos! Maarja ik de bikkel tuurlijk ik ga wel wedstrijd rijden hoor das leuk Haha!
Nou Ik moest nog even een hengstevlecht maken en een vlecht in de staart maar achja alles werd toch weer vies Knipoog dus zo mooi hoefde ze neit te zijn.
Toen we er waren ( wat heel eng was want je moest over een heel eng glad zand weggetje ) opgezadeld, kom ik erachter dat ik me sperriem ben vergeten heb ik weer, gelukkig had ik nog wat conecties daar dus.. sperriempje was zo geregeld *LOL*
Ik zal eigenlijk dressuur en springen doen maar omdat het zo glad was en mijne geen ijzers heeft heb ik maar 2 x B-dressuur gedaan.

Nou losrijden ging wel lekker want het was jah toch erg drassig enzo.. dus dat was ookw el zwaar voor de pony, maar ze liep wel lekker!
Toen om 10.30 de ring in.
Ik vond het zelf wel heel goed gaan, alleen een x met middendraf in galop en nou het halsstrekken ging heel goed, ook de overgangen gingen veel beter dan normaal, Ik was Tevreden.
Toen ging ik de jury bedanken, en zegt hij zo van jaa... nette proef, en mooie overgangen, het halsstrekken vond ik geweldig heb je een 8 voor hahaha ikke helemaal lachen Haha! Ik was haha helemaal blij Party!!
De tweede proef was de SELECTIE proef dus ik hopen dat die ook een beetje goed ging, die moest ik om 11.15
Ik vond die ook heeel goed gaan, maar toch net iets minder dan de 1e ook weer de middendraf grr.. maar verder jah wel lekker en vooral LEKKER RUSTIG EINDELIJK!!
Toen snel afzadelen, we waren zeike nat echt iieeh bah....
en toen wachten op de copons, de eerst was er al snel en ik had
163 punten haha jaa ikke helemaal blij stonden ook hele leuke dingen op de copon ook eens van prima en zeer netjes *LOL*
Nou toen wachten op de 2de en tussendoor ff kijken, zagen we dat er echt vet laag gejureerd was in die ring alleen maar 133, 139, 144 enzo ik dacht van oohoohh.. nu kan ik fluiten naar mijn winspunt
Ga ik nog een x kijken zie ik mijn copon met

174 PUNTEN!!!!!!!!!! Haha! WAAHAA EN DAT WAS SELECTIE IKKE HELEMAAL BLIJ

toen even wachten op de prijs uitreiking en
ik was 4e met 163 <-- mooi bekertje met lintje
en ik was 1e jaja met 174 SELECTIE Lachen <-- en een beker met lintje en EEN ZAK BROKKEN!!! Nou daar was de eigenaar heel blij mee hahaha..

Nou Toch nog een hele leuke dag ojaa.. en het wegkomen was ook wel heel grappig Extreme duivel haha met eerst een tractor, toen de auto en toen traier achtermekaar werden we weggesleept uit de drek, bah... mjaa heel thuis gekomen!!

Nou heb ik met 7 wedstrijden al 10 winstpunten en mag dus naar de L1
niet dat ik dat al ga doen maar ik mag *LOL*

Groetjes Laura

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:36

Gefeliciteerd!!!! Party!!
hopen dat je de andere selecties ook goed rijdt

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:57

GEFELICITEERD

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 10:38

Goed zeg!!
Zo snel al naar de L1!

Brabantse Fries ;)

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:07

Wow, gefeliciteerd en hou zo vol!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:41

*superrrr* echt toppie man dat je nou al naar de L1 mag ! Gefeliciteerd Lau Haha!:D:D Daag

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!


Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:57

GOED HOOR ! *LOL*

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 15:46

Gefeliciteerd! Cool
Haha die modderzooi was echt erg ja..wij konden er ook net zo uitgetrokken worden Haha!
Ik had voor het eerst sinds heel lang weer dressuur gereden (rijd altijd 130 pt ofzo, en heb sinds een tijdje (prive)dressuurles dus wilde eens kijken hoe het ervoor stond) en had 150 pt. Vond ik toch netjes voor een selectieproef die vaak scherper gejureerd wordt.
Met springen (M cat E) was ik 2e geworden!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:21

gefeliciteerd, super hoor!
tis wel de dag van de trekkers, hier op wieringen werd er ook al op en neer getrokken van vrachtwagens en trailers! nikx kwam er doorheen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 21:42

Gheghe.. jaa en het erge is hele dag vies weer.. en ist bijna afgelopen word het droog!!!! Boos!
ennuh hebben ze het voor vandaag afgezegd.. is het vandaag ****** de hele dag droog:( Je zou ze daarboven toch een Schop onder de konte geven!!!! grrr... mjaa niks aan te doen!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 17:42

goed man!! 174..!!!!!!!!!!!!!!!! goedzo

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 19:24

carlos schreef:
goed man!! 174..!!!!!!!!!!!!!!!! goedzo


hahahah Haha! Dankjuhh!!!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers