Krabben jij en je paard elkaar?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Krabben jij en je paard elkaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 18:22

Net al paarden vriendje's doen.

Dat doe ik ook bij bunny ga ik aan de zijkant staan en bij haar schorf krabben en dan gaat zij met haar lippen voorzichtig mij rug doen, best lekkere massage.
En echt leuk dat ze een beetje een band beginnen te krijgen Lovers
Eerst deed ze dat echt noooit en sinds een tijdje krabt ze terug Lachen
Doet jou paardje het ook terug?


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:25

Als ik aan het poetsen ben dan ga ik wel vaak met mijn handen bij haar schoft masseren en krabbelen, soms krijg ik dan ook een snuit in mijn rug geduwd. Gelukkig gaat het niet zover bij mij en Shalan dat ze echt gaat krabbelen want dan denk ik dat het voor ons met ons dunne velletje niet gauw meer zo fijn is.

Maar ja ik doe dat dus ook en het geeft je een betere band met je pony (ookal is Shalan een manege pony, voor eventjes heeb je dat toch bereikt)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:28

Als ik aan eht peotsen ben wijst Lois vaak met zijn neus aan waar hij jeuk heeft. Ik krab dan *LOL*
Lois gaat niet vaak terug knabbelen maar hij gat vaak wel heel idioot met zijn hoofd staan zwaaien, net Steevie Wonder

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:29

Ik doe het ook met Stella. Op haar schoft krabben vind ze helemaal geweldig, en zolang zij met haar neus terugkriebelt vind ik het ook leuk. Als ze met haar tanden begint vind ik het wat minder.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:30

Camilla doet dat ook.Lovers Gelukkig wel heeeel erg voorzichtig! Als ze het echt heel lekker vind doet ze het ook met haar tanden, maar nog steeds heel erg voorzichtig gelukkig.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 18:33

Ik vind het wel lekker hoor, Bunny doet het soms ook een beetje met haat tanden, maar dan krrab ik zacter doet zij het ook.

ALs ik elise ging krabben ging ze helemaal met haar lip naar boven en nek gestrekt Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:34

Dat doet Camil ook als ik heel hard over haar hals wrijf, aan de onderkant van de hals zeg maar. Dat doe ik wel eens met de rosborstel en dat vind ze zooo heerlijk!

Krab54

Berichten: 349
Geregistreerd: 11-02-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:46

Ja! Ik ook.
Ik vind het heerlijk om paarden te kroelen, en met een beetje geluk, kroelen ze jou terug! Pling
Je merkt indedaad dat het helpt de band te verbeteren...
Communiceren met paaren, toch?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:57

Rinkja doet niet anders,meestal schooit ze dan gewoon om wat biks. Knipoog

Maar bij sommige plekjes bij het poetsen krabt ze gewoon terug omdat ze het zo lekker vind.

Er zijn wel veel mensen hier die zeggen dat je het beter niet kunt doen,want paarden krauwen elkaar met de handen,dus kun je het ze moeilijk kwalijk nemen als ze dan per ongeluk bijten.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:09

mijn verzorgpaardje krabt voorzichtig terug en haar veulen bijt mijn jas kapot hahaa die weet niet dat ze zachtjes moet doen maar begint het te leren dan staan we nek aan nek te krabbellen Haha!

Your stairway lies on the whispering wind

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:16

Ja hoor Magic en ik kunnen elkaar uren knuffelen/verzorgen Knipoog
Alleen is zij soms wel erg fanatiek hoor! Maar een rugmassage is natuurlijk altijd welkom *LOL*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:17

Lindy schreef:
Er zijn wel veel mensen hier die zeggen dat je het beter niet kunt doen,want paarden krauwen elkaar met de handen,dus kun je het ze moeilijk kwalijk nemen als ze dan per ongeluk bijten.


Klopt, heel soms 'bijt' magic ook. Echt per ongeluk, ze schrikt er zelf ook altijd van. Meestal zeg ik met een iets verheven stem: zachtjes!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:21

Ja, Marca kroelt lekker terug. Echt heel zachtjes zoooo lief. Ik zou het ook aandurven in mijn blote velletje, ze is echt enorm zachtzinnig dan. Wat ze ook doen is plekken aanwijzen met haar lippen waar ik eens extra hard met de ros moet rossen......Leuk joh

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:30

Jippie schreef:
Als ik aan eht peotsen ben wijst Lois vaak met zijn neus aan waar hij jeuk heeft. Ik krab dan *LOL*
Lois gaat niet vaak terug knabbelen maar hij gat vaak wel heel idioot met zijn hoofd staan zwaaien, net Steevie Wonder


dit doen ze bij mij ook. vooral met die neus vind ik altijd zo schattig. heb soms bij eentje sta ik te wachten gaat hij me een rug massage geven:)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:46

Hij wil wel, maar het mag niet.
Zal best dat het met z'n paardenvriendjes ook zo gaat, maar ik vind dat het wel iets zachter mag!

Gipsy is wel heel voorzichtig, maar die is niet zo heel aanhalig, nogal op zichzelf.

Nulla tenaci invia est via

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:48

De mijne doet het ook..maar niet alleen bij mij jammer genoeg, het maakt haar echt niets uit wie dr kriebelt, iedereen krijgt een massage terug Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:49

daan schreef:
De mijne doet het ook..maar niet alleen bij mij jammer genoeg, het maakt haar echt niets uit wie dr kriebelt, iedereen krijgt een massage terug Lachen


slet Haha! Haha! Haha! Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:52

gijsenkim"]
[quote="daan schreef:
De mijne doet het ook..maar niet alleen bij mij jammer genoeg, het maakt haar echt niets uit wie dr kriebelt, iedereen krijgt een massage terug Lachen


slet Haha! Haha! Haha! Knipoog
[/quote]

*LOL*


maar goed,als ik me paard verzorgt heb en ze hangt nog wat over de deur kriebel ik haar welles en dan gaat ze me altijd terug kriebelen,super lief vind ik dat Lovers
soms gaat ze de hele tijd aan me gezicht en haren snuffelen enzo.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:25

Ja, zij vraag het vaak, ze begint dan met mijn hand te likken, dan draai ik me en krabbel met mijn andere hand bij haar schoft, en als ik het goed doe gaat ze met haar lip mijn hand poetsen. Heb ik blote armen dan krijgen die ook een lippenpoetsbeurt, ze heeft ook wel met haar tanden gepoetst maar ik heb haar aan het verstand gebracht dat ze wat zachter moet doen, dus dat doet ze niet meer zoveel. Ik ben ook wel eens "gefouilleerd" door een vorige verzorgpony, die poetste mij dus ook met haar lippen, maar dan werkelijk geheel mijn bovenlijf en benen, was wel een aparte ervaring Lachen


Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:03

jaaah zazou ook Haha!...
als ik met een massageborstel op dr hals masseer dan gaat ze op m'n rug kietelen met dr lippen
is wel grappig Haha!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:13

Tos gaat eerst een tijdje gekken bekken trekken, en dan terug doen...
Met hoeven uitkrabben wil hij ook altijd een rug massage geven...
Hangt hij in zijn halster, tussne de kettingen, in een onmogelijke houding...

bedoelt hij vast lief Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:35

Nee Haha! Bud is aan het puberen en is nog aan het uitzoeken wie op welke plaats staat. Hij is ook nog een beetje happerig en er wordt niet gekroeld voor hij weet dat ik de baas ben Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:38

Ja Nuala en ik doen dat wel, alleen ze mag mij niet terugkrabben. Ze mag wel een beetje met d'r neus aanraken enzo, vind ik prima, maar echt krabben nee dank u! Ik duw dan zachtjes haar neus weg, en nu doet ze het al niet meer terug, ze gaat er gewoon al heerlijk voor staan hahahaha die bovenlip trekt ze dan zo leuk naar voren!

Trow

Berichten: 12
Geregistreerd: 25-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:32

Soms begint Trow zelf al aan te geven wanneer hij wilt kroelen.
Dan gaat hij met z'n lipje heel zacht in m'n rug porren.
En als ik dan bij zijn schoft kriebel gaat z'n lipje heel lief heen en weer Lovers

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:38

Met Early doe ik dat vaak. Dat is echt lief Lovers
Maar soms doet Early ook zo'n tanden erbij en dat is wel wat midder lief Tong uitsteken Maar dan zorg ik dat die alleen me jas pakt zodat ik er niks van voel Haha!
Met Melano heb ik het eigenlijk nog nooit geprobeerd.. Misschien moet ik dat maar eens doen, kijken of zij het ook doet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Esperanza, MairiMacBran, Nina1999, Poety, Sanet en 66 bezoekers