Ik koop me suf en kan maar niet stoppen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Ik koop me suf en kan maar niet stoppen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 19:19

Hallo,

Kennen jullie dat.........je ziet iets moois en dat wil je erg graag hebben.
Nou ben ik gisteren naar de ruitersportwinkel gegaan voor een paar teugels en kwam met het volgende thuis:
Plinge teugels.
*snoepjes (3 verschillende soorten)
*Sjabrak (lila BR)
*Sjabrak grijs met silverkleurig randje.
*Zeewier
*Foeneknof
*Zemelen
*Een regendeken.(keek naar buiten en vond toch dat ik er een nodig had)
*2 x 4 bandages paard en rood.

Dat heb ik dus altijd!!

En ook heb ik vandaag maar even nieuwe leren rijlaarzen gekocht.

Net of ik aan 1 paar niet genoeg heb.

Ik ben op het moment helemaal gek op Sjabraks!!!!
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed


Groetjes: Corina

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:20

haha, heel herkenbaar, maar vandaag heb ik eens geld uitgegeven aan mezelf i.p.v. aan Starsky! Ik heb heerlijke make up spullen gekocht, kleding, ondergoed etc. En dat was ook wel weer heel prettig!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:23

Wil je mijn bankrekening?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:11

Grr, nou krijg ik weer helemaal zin om dingen te gaan kopen.
Ik heb nog maar 5 schabraks Haha! Tong uitsteken

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:01

hey
dat ken ik ook. Vanaf dat ik geld heb, wil ik dat opdoen aan materiaal voor mijn paard Lips are sealed
Mijn nieuwe paard is vanmorgen aangekomen, en hij werd gereden op een ander bit, dus ik moest weer naar de ruitershop... Ik ging alleen om een bit. Gelukkig heb ik me kunnen inhouden, en heb alleen maar een zak snoepjes en nog een liksteen gekocht voor hem Haha!
xxx

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:11

887 456 456 tnv K. [***] te Delft

Onder vermelding van Het Verwen Kim Fonds

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:14

Volgens mij betreft het een besmettelijke ziekte Schijnheilig . In het kader van "ik heb het echt nodig" }> .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:22

geld teveel? ik doe dezelfde suggestie als kim!!!!1

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:20

Hmm... voor de mensen die van hun geld af moeten: pb me voor mijn rekeningnummer! Haha!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:46

Ja! Ik heb vandaag besloten dat ik een Daihatsu Terios wil... maar dat zit er de eerste tien jaar niet in Tong uitsteken

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 13:07

Ken ik, ik heb besloten dat ik een arabierenveulen wil en heb net een ander heel leuk paardje gekocht. Dus dat zit er de eerste paar jaar ook nog niet in Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 13:28

Heb jij er een paard bij gekocht Henla?!? VERTEL!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:08

Ojee, heb ik ook last van...
Was gister even naar de ruitersportzaak omm zadelzeep te halen...
Kwam ik terug met een halster (lichtblauw!!) Kwijl en een sjabrak (ijsblauw)...Oja, en ik was de zadelzeep vergeten

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:42

haha ik denk dat het besmettelijk is zo te horen haha *LOL*

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 15:00

Liever spullen van de ruitersportzaak dan dat je net zoals ik de smaak van het kopen van beesten te pakken krijgt Haha! .
Vrijdag halen we nummer 2, die mag eerst in friesland op vakantie *LOL*
Ook al weer een hele leuke nummer 3 gezien, soms word ik gek van mezelf , maar dan moet eerst numemr 1 weg zijn.

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 15:09

Ik geloof dat iedereen dat probleem heeft. Ik koop me ook helemaal lens maar de laatste tijd valt het wel mee. Ik heb nu echt alles en het past allemaal niet meer in de kast. Moet ook mijn vakantie nog betalen dus voorlopig even rustig aan.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 15:59

Dat probleem heb ik niet, heb niet zoveel geld dus dan gaat het niet he Knipoog Haha!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 16:23

Dat probleem heb ik niet echt.. Ahhhh, nou is mijn paard niet in de mode!!In dat opzicht ben ik een echte springruiter misschien hahaha. Hij heeft drie paar dekjes zodat hij elke dag wel een schone opheeft en goede gitten van eskadron en daar loopt ie net zo goed op als met een gouden dekje met glitters! hahaha. Ik denk altijd maar, mijn paard heeft alles wat hij nodig heeft, en hij ziet het heus niet als je dekje niet bij je bodywarmer past!! net als dekens, hij heeft een winter, zomer en cooling deken van Bucus, die dingen zijn niet kapot te krijgen en daar doet ie het nu al 4 jaar mee. Waar ik wel veel geld aan uitgeef is aan instructie... ik heb een hele goeie instructrice en dat kost geld!! Goed voer, en nu heb ik weer peperdure vitamines voor hem.. een doosje waar je 1,3 maand mee doet voor 76 euro! Maar dit is het enige product dat ik echt vind helpen, want dat Max H etc is ook best wel prijzig, maar ik heb er nou nooit resultaten mee gezien.. Ik probeer mijn voldoening altijd uit mijn rijden te halen.. Als mijn paard super loopt ben ik veel gelukkiger dan met dat ene nieuwe dekje!! Probeer anders gewoon oogkleppen op te doen, naar de kassa te lopen.. ik wil ...(zadelzeep) en dan ... RENNEN uit die winkel!!

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 16:41

Ik heb dat vooral met rijbroeken. De rest op zich niet zo. Maar die broeken. Ik heb er nu 4. Het valt nog mee. Er was een periode dat ik er 7 had, terwijl ik maar 3x in de week reed. Ik heb dat nu terug gebracht naar 4. 1 voor in de zomer, 2 met leren kont en 1 voor reserve, als ik echt niets anders heb.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 17:37

Passionato schreef:
Probeer anders gewoon oogkleppen op te doen, naar de kassa te lopen.. ik wil ...(zadelzeep) en dan ... RENNEN uit die winkel!!


En dan in het voorbij gaan toch nog even dat ene dekje meenemen Tong uitsteken Haha!

off topic: voor het antwoord op je onderschrift...kijk even bij amanda's onderschrift Haha!

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:36

Als ik geld heb is het direct op maar dat gebeurt niet veel want ik heb bijna nooit geld.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:08

EvaloveSandy"]
[quote="Passionato schreef:
Probeer anders gewoon oogkleppen op te doen, naar de kassa te lopen.. ik wil ...(zadelzeep) en dan ... RENNEN uit die winkel!!


En dan in het voorbij gaan toch nog even dat ene dekje meenemen Tong uitsteken Haha!

off topic: voor het antwoord op je onderschrift...kijk even bij amanda's onderschrift Haha!
[/quote]

Grappig, had ik nog niet eens gezien. Ha ha!

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:12

Ik ben minstens zo erg, de laatste maand, zowaar geen dekjes meer gekocht, heb al een hele lading nieuwe met bijpassende bandages (wit, creme, beige, blauw, babyblauw, bruin) Maar wel een katoenen zomerdek, een vliegendeken, reisbeschermers, en zaken voor mijn nieuwe kooponderwerp "de vrachtwagen" kettingen met plastic erom, waterbak, verf (hij wordt groen vanbuiten en creme vanbinnen met knaloranje zadelkast. en ik ben nu opzoek naar een mooi systeem om dekens en dekjes enzo op te hangen in de vrachtwagen!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:40

Heb ik even geluk, dat ik bandages rotdingen vind.. Mijn zwarte eskadron getten passen overal bij!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:08

Heeeeeel bekend! Ik kom ook nooit met een klein beetje of klein bedragje weg... *zucht* En ik iedereen maar uitleggen dat ik geen geld heb, omdat ik paarden heb... Zou het dan toch ook aan mezelf liggen dat ik ze teveel verwen (plus mezelf erbij?) *LOL*