Onder horizontale paal doorgegleden van 1.20m hoog...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 17:26

Ik was Sunny aan het opjaagen in het weiland,d8 dat de weideeigenares het tussenhek goed gemaakt had en dat de pony's niet onder de paal konden kruipen die op 1.20m hoog hangt.Sunny is 1.23m...eerst was de andere pony kimmy onder het hek doorgegaan,die is wat kleiner als sunny dus dat ging makkelijk.Het was vrij drassig en sunny gallopeerde er keihard op af en gleed met haar voorhoefjes languit zo onder het hek door.Daar stond heel veel gras en ik kreeg beide pony's niet terug na een uur rennen Verdrietig koekies geven Verdrietig en eruit proberen te trekken Verdrietig want ik snap helemaal nix van dat klerehek... :
NU staan de twee meiden er nog Misselijk Frusty nou de weideeigenaresse ziet maar wat ze doet,want het is niet mijn land! En ik heb dat hek niet zo raar neergezet : Gaaaap Morgen moet ik shetlanders van een kennis van ons even toiletteren en vlechten want ze gaan Zaterdag naar de keuring in blokker.
Het zijn schitterende shets met veulens Kwijl Kwijl
die man is echt vet aardig dat ik zomaar mee mag!
En ik berijd ook een stermerrie van zijn buren zomaar gratis en ik mag er proefjes mee oefenen voor haar Haha! Haha! *LOL* SUnny noemen ze een kleine minifries omdat ze hele speciale draf heeft Verward
Nou,als het weer zo errug waait als vandaag dan zal ik een keer foto's gaan nemen als ik haar aan het opjagen ben,dan draaft ze zo errug zweeferig dat is gewoon Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl net zoals een arabier en dan dat staartje zo vrolijk en fier in de lucht.
Ook nam ze een sprong dat een beetje op een Carpiool leek, Verward ze sprong heel hoog in de lucht en bokte.HEEL ERRUG MOOI Kwijl Kwijl Denk dat ze vandaag fris was ofzo,zo heb ik haar nog noooit gezien Haha! Haha! Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Ben trots op mijn meisie.

_________________
<font color="deeppink"><b>http://www.rainbowsun.cjb.net</b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-08-16 19:32 ]</font>



coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:40

Een shetje invlechten. Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 17:56

Ehm... niet om banketstaaf te doen hoor, maar je bedoelt waarschijnlijk een horizontale paal? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:33

ja lijkt mij eigenlijk ook wel dat niet verticaal is. ah kan sunny niet ontsnappen als hij daar staat of wel? en die paal die kan je toch verplaatsen of wat. ik vind dat je de weideeigenares erbij had moeten roepen hoor en veel succes met die shets

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 19:29

Sorry,vergipsing Schijnheilig

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 19:30

Yentl:
de weideeigenares was er niet,dan valt ze er ook moeilijk bij te roepen hea Frusty Verward

Ze ziet het vanavond zelf wel en dat hek heeft ze met allerlei touwen vastgemaakt dat ik er helemaal nix van snap...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 19:32

Waarom zou je een shet niet in kunnen vlechten? Ze moeten opgedoft worden voor de keuring zaterdag in Blokker...

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:44

Shets hoef je niet in te vlechten...en al helemaal niet op de keuring. Bij Shets hoort juist een lekkere volle bos lange manen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 19:51

Tja weet ik veel wat hij bedoelde,misschien verstond hij onder mooi maken wel poetsen enzo Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:35

shets hoef je niet in te vlechten? Shets MAG je niet invlechten (op de keuring zelf)
Wat wel vaak gedaan wordt is dat ze de avond van te voren gevlochten worden, en dat ze het er dan 's morgens uit halen zodat er lekker veel volume in de manen en staart zit


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lletam, nafkedemi, Nimby, onpaard, Oza04, Patriesje, Yinka en 96 bezoekers