Loopt ze een beetje netjes?Comentaar is welcom!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Loopt ze een beetje netjes?Comentaar is welcom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 19:10

Ik weet het, het zijn niet de duidelijkste foto's.
Om goed te beoordelen, heb je foto's van heel Marilyn nodig, maar dat ging er moeilijk op een recht stuk fotograferen Frusty

Afbeelding
Hier vind ik dat de teugels iets te los hangen

Afbeelding
Handen mogen wel wat hoger, vind ik

Afbeelding
???

Afbeelding
In ieder geval netjes rechtop Lachen

Recht zitten etc lukt me wel, alleen de ene keer zijn me handen TE laag en af en toe te hoog.

Commentaar is welcom hoor
Marilyn en ik kunnen het mooier (en btw we rijden gewoon recreatief, dus niet echt actief a la dressuur), maarja foto's zijn dan ook alleen maar moment opnames!
Volgende keer betere foto's, maar we hebben geen bak Boos! en waar ik normaal reed, stond helemaal onder water.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:17

uhmm je handen zitten zo wel goed moeten niet echt hoger lijkt me.. en de rest heb ik geen commentaar.. (is wel irri doet mijn paardje ook als die ergens anders rijd als in de bak Boos!) maja leuke kleur

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:23

Teugels ietsjes korter en een rechte lijn van onderarm-teugel-bit.
trouwens superleuk koppie!

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:01

Ziet er mooi uit hoor, maar volgens mij zitten je handen wel goed!! Volgens mij kunnen je beugels wel iets langer, maar dat kan ik op de foto's niet zo heel goed zien.
Leuk paardje!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:12

Ik vind je beugels wat aan de korte kant. Verder is het idd lastig te zien op deze foto's...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 21:39

Ja ik zal van de week wel betere foto's maken (als het weer mee zit)
Me beugels kunnen een gaatje langer, ik weet het Haha!


En het komt ook omdat ik moeite heb met been geven, heb absoluut zwakke beenspieren, dus moet zeer me best doen.
Dus heb ik wel eens de neiging me voet iets op te trekken op de een of andere manier.

Maar ze loopt toch in ieder geval niet te diep? Ze zou iets compacter en opgerichter mogen lopen toch?

Of heb ik dat fout?

LaDy_B4LiFe
Berichten: 19
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:49

ziet er goed uit joh!! jah inderdaad beugels iets langer en handen zitten oke!! leuk paardje!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:54

Je handen heb je goed hoor
Alleen hoezo rijd je met zo'n raar bit?

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:20

Ja je handen moeten idd niet hoger, wel je teugels korter je hebt zo helemaal geen contact met de mond.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 00:33

Ze mag nog iets compacter en opgerichter, maar ik weet natuurlijk niet hoever je in je training bent. En ontspan! Je zit er best 'krampachtig' op, voor zover ik kan zien *LOL* Misschien is het wel helemaal niet zo hoor, begrijp me niet verkeerd, een foto is een momentopname Lachen

De fotograaf heeft wel leuke momenten uitgekozen, ze heeft elke keer haar ogen dicht *LOL*

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 00:51

Hai,

Handen zeker niet hoger plaatsen.
Beugels wat langer,meer ontspanning in je nek en schouders.
Zadel iets meer naar achter leggen,ligt iets te ver op de schouder van de pony.
Dit is wat ik er op de fotos uit kan halen.
Echter al eerder vermeld,dit zijn moment opnames dus moeilijk in te schatten over het algehele plaatje in beweging.

Verder een leuke pony Knipoog

Groetjes Smousje.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 01:08

Waarom zijn er alleen foto`s van het hoofd gemaakt??

Ik wil niet vervelend doen, maar om een indruk te krijgen van hoe een paard loopt of zich houdt, kan er toch niet alleen op het hoofd beoordeeld worden? Niemand kan hier zien hoe ze haar rug en benen houdt, voor hetzelfde geld staat ze helemaal weggedrukt! Verward

Verder hou je je handen al redelijk hoog zelfs, en druk je zelf je rug weg! Kijk maar, je zit met je kont achteruit achterin het zadel. Het zadel lijkt zowiezo nogal klein (theoretisch moet er een handbreedte achter je zitvlak passen...). En je beugels kennelijk te kort, maar dat zei je zelf al.

Volgende keer graag foto`s van het geheel maken he!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 09:10

Dankje wel allemaal, tot nu toe.

Margon: Hoezo raar? Is een gewoon gebroken appelbitje. En ik heb het bit niet uitgekozen Haha!

Xono: Ja je hebt gelijk, ik zit soms echt krampachtig, het rare is dat, hoe slechter het weer is, hoe verkrampter ik ben, omdat Marilyn dan nogal vaak afgeleid is.
(ligt natuurlijk ook bij mij, doordat ik dan te weinig been geef en minder contact met der mond heb).

Ja he, ik heb nog meer foto's en daar heeft ze ookal der ogen dicht, het waaide op die dag wel erg.

Koortje: ja ik weet het, ik had het bovenaan ookal uitgelegd waarom.
Op een recht stuk fotogaferen is wel moeilijk vooral, als je een meter van de pony af moet staan, om een foto te maken (anders worden de foto's heel slecht)
En ik kon ff geen gebruik maken van een stuk wei of wat dan ook.
Volgende keer zal ik daarom ook hele foto's plaatsen, want je moet natuurlijk ook mijn been houding zien, haar achterhand etc.

Ja, ik zie het van het zadel, maar jammer genoeg is het niet mijn paardje, dus ook niet mijn zadel, dus ook niet mijn inch.
Dus daar kan ik niet veel aan veranderen, behalve een nieuw zadel kopen, maar dat is nogal zonde, want de stallen gaan binnen nu een jaar tegen de vlakte en of ik dan op der nieuwe stekje nog zo vaak zal komen weet ik niet (ver weg, waarschijnlijk geen bak etc)

Maar ik was gewoon ff nieuwsgierig, of in ieder geval, der nekkie een beetje op de goede plaats zat

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 09:29

wat voor neusriem zit er nou bij haar op kan ik niet goed zien?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 09:31

Paulien schreef:
wat voor neusriem zit er nou bij haar op kan ik niet goed zien?


Gecombineerde, maar de onderste is eraf gehaald