wandelen met jamaica

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 21:52

Vandaag eerst een nieuw halstertje gekocht, daarna naar jamaica en honey toe.
WIlde met jamaica wandelen, maar ze accepteerd het bit nog niet 100% dus ik dacht, dan doe ik het hoofdstel in, en het halster er overheen (tnx nim, ging goed). Zo gaan wandelen, de weg uit en weer terug.
Op de heenweg stond er ineens een paaltje met een rood geval erop. EN tja, voor het geval jullie het nog niet wisten, die bijten!!!!!!
Ze stond stokstijf stil, oren naar voren gespitst, ogen wijd, neus wijd, en maar snurken!!!!!! Geen gehoor, echt niet.
Dus ik denk slim te zijn door haar ernaar toe te brengen zodat ze kon zien dat dat ding haar niet op vreet.
Zo gezegd zo gedaan.
Mevrouw geeft het ding een vluchtige snuffel om vervolgens haar neus in het gras te steken! Haha!

Verder alles heel goed gegaan, alleen sprong ze in de bak een keer omhoog omdat er een trekker langs reed

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 21:54

ja, das toch het belangrijkste in het leven!!eten!!!!!pluutje trekt heeel vaak een hooibaal van de kar af..hihi, maar bij mij is het maar 1 keer gebeurd omdat ik er sinds dien op voorbereid ben!!hihi, echt lollig, hang ik daar aan pluut...hihi

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 21:57

haha eten is idd wel heel erg belangrijk!!Stel je voor dat ze nog eens uithongeren na al dat voer dat ze al krijgen. Knipoog
Hopelijk blijft ze zo rustig. Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 23:10

hahaha jah Pinkynheeft ook zo van die dingen waar hij echt bang van is Lachen Van putjes of wat dan ook en van die felle witte tekens op de weg! Haha! haha toch erg voor zo'n stoere hengst Knipoog

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:44

ja zo reageerd volgens mij de doorsnee haflinger wel. het verhaal komt me heel erg bekent voor. Haha!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:54

En ook echt iets voor Menno Lachen
Ineens spant Menno zijn lichaam begint een beetje te snuiven. Oren naar voren totdat ze niet verder kunnen Lachen Ik dus verbaasd rondkijken wat er nu zo eng is, en voordat ik het weet zit mijn eigenwijze beesje het gras weer te snoeien }>
Heerlijk juist zo'n eigenwijze paarden Party!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:54

haha.. waar ken ik dat nou van zeg!!!
zoiets doet mijn paardje nou nooooooooooit Schijnheilig