Rijbroeken gekocht, goed voor m'n ego

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Rijbroeken gekocht, goed voor m'n ego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 20:36

Ik was hevig toe aan een paar nieuwe rijbroeken, maar wilde er niet al te veel voor uitgeven, omdat ik nogal slordig ben.
Kijk ik bij de kindermaatjes, pas ik gewoon in maat 182 Haha!
Dus nu heb ik 2 Pikeur Sioux geloof ik, voor een prikkie. Ze passen goed en zitten netjes Tong uitsteken
Nu ben ik volgens mij een soort semi-snob, niet te veel willen betalen, maar wel een goed merk Knipoog

Goedgekeurd onderschrift :)


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:40

Haha, same here Haha!

Zijn iig fatsoenlijke broeken en dan voor een hoop minder.. prima toch? Sowieso snap ik het grote verschil in prijs tussen kinder-dames-heren broeken nooit zo.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 21:29

Ik ook niet. De broeken zien er goed uit, en de kwaliteit zou ook goed zijn.
Ben heel benieuwd.

Goedgekeurd onderschrift :)

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:38

Heeft toch niets met snob te maken?het zijn gewoon hele fijne broeken ik wil ook geen andere meer. Laatst heb ik een eurostar gekocht maar die pluist al een een pikeur die ik al langer heb ziet er nog uit als nieuw.
Ik spaar liever wat langer door voor een pikeur,voor mij geen andere meer Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 21:40

Hier hoefde ik niet voor te sparen, ze waren nog gen 40 euro per stuk. echt lachen. Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:50

Ikke wel maat 182 heb ik al minstens 10 jaar niet meer Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:53

heb laatst ook 2 nieuwe pikeurs gekocht, maar helaas ben ik niet meer in de kindermaten te krijgen Huilen
maar goed toch maar gekocht ze zitten super Haha!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:48

heeeej dat toch mooi!!! die tijd heb ik helaas wel een beetje gahad dat ik de kinderbroeken paste maar veel plezier er mee!

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:11

Sjeez, dat is nog eens leuk kopen!
Waar ben je geweest?

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 09:13

Bij StaRho in Rhoon.
Ik heb het geluk dat ik wel lang ben, maar redelijk slank.

Goedgekeurd onderschrift :)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:16

Pikeur is een supermerk hoor. Jij hebt echt een koopje te pakken gekregen!

Je suis Charlie.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 09:28

Ze hebben maar een nadeel, ze zijn in niet zoveel kleuren. Heb nu een rafblauwe en een donkerblauwe, verder zijn ze er in zwart, groen en wit. Maar ach, das keus genoeg toch?

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:06

Dat is mooi mazzel
Helaas ligt ook voor mij de tijd van kindermaten erg ver achter me.
Händell is ook erg benieuwd naar broek en mompelde wat over zandkleur Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:26

ik heb een eurostar, en wil niks anders meer, en pluizen??
Is al 10 jaar oud, no way!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:31

ik heb een harry's horse, die's aan het einde van zijn altijn, in mijn knieholtes.. .Wat een ramp... 15 juni... Ik denk dat ik ook een pikeur of eurostar koop. Even wat langer mee door. Harry's horse ben ik een beetje zat... Mijn poetskoffer zit vol met harry's horse... De paarden zijn niet aan het verharen, maar mijn net een halfjaar oude borstels wél... slaat toch nergens op?

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:30

Harry's horse heb ik idd ook niet zulke goede ervaringen mee (ga een beetje off-topic, sorry).
Ik heb dan wel maat 182, maar voor 40 euro vindt ik hier echt geen pikeurbroek. Volgnes mij vindt ik sowieso geen broek van 40 euro die ik pas Verward

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 13:33

Ilindra schreef:
Händell is ook erg benieuwd naar broek en mompelde wat over zandkleur Extreme duivel

Die had ik aan Lia en dat beviel niet zo. Schijnheilig
Of had ik nou de blauwe aan? dacht van niet Verward

Goedgekeurd onderschrift :)

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:33

Ik heb ook een eurostar zit geweldig, maar pluist idd ook flink. Heb ook een pikeur ook een kindermaatje en heb al 5 jaar ofzo endie is nog helemaal goed. Zit alleen niet zo heel erg lekker.

maartje538
Berichten: 92
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: herkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:45

Ik heb veel spullen van harry horse weet nog niet of he goed bevalt. Maar ik heb ook eurostar broeken die heb ik een keer van iemand over genomen en zdie zijn al 11 jar oud nou niks aan de broeken te zien. Maar mij boeit het merk niet zo als ik maar een leuk kleurtje kan vinden


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 15:07

Had gehoopt dat ik ook nog in kindermaatjes zou passen toen ik gisteren bij Divoza was, maar helaas Haha!. Nu sturen ze de door mij gewenste broek wel na, zonder verdere kosten, maar toch... Soms zou ik wel eens wensen dat ik nog in kindermaatjes paste, scheelt idd vaak aardig in prijs! Laatst nog wel wat fleece skipulli's gescoord in maat 152, maar die vielen toch al wat ruim uit. Voor broeken gaat het helaas bij mij niet op.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 17:51

Geluksvogel !
Leuk dat je zulke fijne broeken hebt kunnen scoren voor een spotprijs, da's altijd fijn.
Misschien pas ik ook nog wel in 2 rijbroeken in kindermaat ? Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:17

Karin schreef:
Had gehoopt dat ik ook nog in kindermaatjes zou passen toen ik gisteren bij Divoza was, maar helaas Haha!. Nu sturen ze de door mij gewenste broek wel na, zonder verdere kosten, maar toch... Soms zou ik wel eens wensen dat ik nog in kindermaatjes paste, scheelt idd vaak aardig in prijs! Laatst nog wel wat fleece skipulli's gescoord in maat 152, maar die vielen toch al wat ruim uit. Voor broeken gaat het helaas bij mij niet op.


Ik kan qua omvang nog wel in de 176, de lengte wordt meer een probleem denk ik Haha! Maar ik ga deze week nog effies shoppen bij de Divoza, lag er nog iets soeps in de koopjeshoek? Ik wil ook eens shoppen zonder te veel geld uit te geven? Lachen Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:43

Shirtjes lukken wel maar broeken, nee, ik wil het niet eens proberen. Dat valt toch tegen Boos!
Maar wel handig dat je in die kids maatjes past. ANKY heeft ook hele leuke kinderbroeken voor weinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:12

mss omdat ik een duurdere eurostar heb? die pluist echt niet, is al dik 10 jaar ou, nee 15 jaar!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:17

Picasso, ik was bij Divoza in Zoetermeer, dus geen idee hoe het in Leek was (neem aan dat jij daar naartoe gaat?). Daar lag op zich wel leuk spul in de koopjeshoek, maar niets wat ik echt nodig had. Ik ging uiteindelijk naar huis met een lamswollen zadelonderlegger (aanbieding), een pot gruwelijk stinkende vliegengel van Sectolin, een liksteen en een zak vanillesnoepjes (uiteraard).

En de broek (Mondoni Ghana, heel fijn stofje, viel me alles mee) wordt dus nagestuurd, ben benieuwd. Ben voor die groenige gegaan, helaas paste ik niet in 164 dus kon niet zien hoe die kleur me stond. De babyblauwe variant heb ik wel gepast maar die vond ik niets. Volgens mijn vriendje was het ook net een bakkersruitje: 'witte jas erbij aan en je kunt zo in de oven'. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, JeRekers, Laurora en 32 bezoekers