Welke bokkers gaan er naar clinic A. de Bodt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 15:15

Ben even benieuwd wie er nog meer a.s. zaterdag naar Lunteren gaan voor de clinic van Antoine de Bodt die door training hoefkatrolpatienten weer rad krijgt! Miriam en Christa gaan in ieder geval, verder nog Bokkers? Timvdh komt ook, dat weet ik!

Ik ben heel nieuwsgierig naar wat ik te zien krijg en hoop er wat van op te steken ook al heb ik zelf geen paard met hoefkatrol. Kan ik, hoop ik, in ieder geval voorkomen dat de mijnen het ooit krijgen.... Verward

Groetjes Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:19

Ik wist daar helemaal niets van, zou ook wel wat voor mij zijn omdat mijn paard hoefkatrol heeft.

Maar ik kan niet helaas. Hoe laat begint het eigenlijk? Wil je mij vertellen wat er werd gezegd over training, ik ben best wel benieuwd!

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 15:32

Voor meer info kun je kijken op
http://www.hoefkatrol.com dit is een site van TimVDH die ook wel eens op bokt komt, hier staat info over hun mening over hoefkatrol.
Op http://www.hoefkatrol.nl staat ook informatie over deze clinic.

Ook kun je natuurlijk een mailtje of PB naar Tim sturen of even zoeken op Medisch. Daar heeft een maand of twee geleden een discussie gestaan over deze methode.

In oktober schijnt er weer een clinic te zijn, als ik een datum weet laat ik het je wel weten, wie weet heb je er wat aan?

In ieder geval zal 1 van onze bokkers wel verslag uitbrengen hier op bokt!

Groetjes Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:37

Oke dank je wel!

En ik hoor het dan wel wanneer de volgende is! Lachen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:46

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 15:53

het is in Lunteren in of bij een Pannekoekenhuis... voor het precieze adres moet je maar even kijken op 1 van beide sites.

De dag is verdeeld in twee clinics: 1 van 10 tot 14:00 uur en 1 van 14:30 tot....?? ikweetutnietmeer...

Christa heeft geregeld dat wij beiden de gehele dag aanwezig zijn.

Groetjes Mieke

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 16:08

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Tim VDH

Berichten: 195
Geregistreerd: 08-05-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 09:27

Ik kom inderdaad ook naar de clinic Haha!

Is het echt moeilijk om te vinden Janna? Dan zullen we maar best op tijd vertrekken. Het zal toch wel een kleine 3 uur rijden zijn voor ons denk ik!

Leuk dat er enkele Bokkers komen! Ik zie jullie dan morgen wel. Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 22:49

Bij ons op stal staat voor een paar dagen een meisje met haar paardje (een kwijlpaardje ten top) die vanuit Belgie is gekomen voor deze clinic! Haar paardje heeft ook hoefkatrol, maar ze wil hem niet wegdoen, dus is ze al heel lang op zoek geweest naar zoiets en dus is ze nu hier terechtgekomen. Bij ons op stal. Had ik nou ook maar geweten dat dit was, was ik misschien ook wel komen boktmeeten en je wordt van zoiets nooit dommer!!! Maar helaas, ik moet weer werken..kon ook al niet met haar op buitenrit, baalde ik erg van.Iloon