Het is nu echt uit.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Het is nu echt uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 12:58

Donderdag heeft mijn vriend waar ik bijna een jaar mee had het uit gemaakt.
Voor mij compleet uit het niets hij is niet meer gek op mij en wil geen tijd meer voor mij maken!
Tja en daar zit je dan, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, hij betekende zoveel voor mij( nog steeds) en ik wil en kan gewoon niet geloven dat het echt over is!

gister kwam ik hem tegen met uitgaan en ik wist niet hoe ik me moest gedragen, hij keek wel heel lief naar mij en we hebben even gepraat maar dat was het dan ook.
Later heb ik hm gebeld dat ik het even allemaal niet meer zie zitten, hij wist ook niet wat hij daar aan kan doen.
Ik vind het echt zo erg, maar ja wat kan ik hier nog aan doen? niets helemaal niets vrees ik.
dus ga ik maar proberen me er door heen te slepen als me dat lukt....

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:05

Ja bij mij is eht ook sinds donderdag uit. Wist ook niet waar ik het zoeken moest, maar het gaat stukken beter. Weet nite wat er gebeurd als ik hem tegen kom, maar dat zien we dan wel weer.
Het is echt heel vervelend vooral als het zo uit het niks komt. Maar aub zoek geen contact meer met hem. Zo blijf je hoop houdenen dat ik echt nit goed.
Ik heb het zelf wel gedaan gister. Maar ik weet dat wij super goede vrienden van elkaar blijven en dat maakt het echt een stuk beter.

Maar echt ga leuke dingen met vriendinnen doen, en laat hem zien dat je het ook wel gezellig kunt hebben zonder hem. Want dat kun je best. Het is nu nog heel erg moeilijk, maar het gaat over echt.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 13:09

jawel, ik kan het ook wel leuk hebben zonder hem, maar dat wil ik nog niet....
En ik weet dat wij ook vrienden worden maar dat kan ik nu nog niet. En waar ik nog het meeste tegen op zie is dat we samen op vakantie gaan. Wel met nog meer mensenmaar toch, als hij daar met iemand gaat zoenen trek ik dat zeker niet.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:28

Jah, dat is ook heel erg moeilijk. En vooral dat op vakantie gaan. Maar echt laat je vakantie er nou niet door verpesten. Je moet nu voor je zelf gaan kiezen of je dat nou leuk vind of niet.

Oh ik snap ook we dat je nou nog geen vrienden met hem kan zijn, maar dat komt echt vanzelf wel. Het is bij mij heel snel gegaan, heb die van mij al weer gevraagd of een keer voor mijn pony kon zorgen als ik er niet was en hij gaat ook met mij naar de keuring.
Het vershcil bij mij is dat het al een keer uit is geweest denk ik. Weet nu een beetje hoe ik er mee om moet gaan, en dat ik nu vooral hem geen aandacht meer hoef te geven. Lekker dingen doen die ik leuk vind.
En ja natuurlijk mis ik hem want ik hou van hem. Maar van zijn kant wil het gewoon niet meer.
Wees blij dat je vriend eerlijk is geweest en je niet aan het lijntje heeft gehouden want dat zou nog veel erger zijn geweest. Hij heeft je precies verteld waarom en hoe het zit. Je weet volledig waar je aan toe bent,en nu moet jij je strepen gaan trekken. dat hoeft niet nu, want nu mag je nog lekker huilen en nergens zin in hebben. Maar aub blijf niet te lang rouwen, want dan doe je jezelf echt te kort.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 14:02

Daar heb ik ook last van gehad. We hadden bijna 2 jaar en toen maakte hij het uit. We hadden wel vaker ruzie in die tijd en het ging niet zo heel goed, maar dat hij het toen uit zou maken had ik nooit verwacht. Ik heb er ook heel lang mee gezeten, maar ik danste ook nog steeds met hem. Nu ik hem niet meer zie gaat het veel beter. Ondertussen is het al weer 8 maanden uit en wij kunnen dus geen vrienden meer zijn

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 14:19

Ik weet wel zeker dat wij dat wel kunnen zijn. Ik weet ook niet waarom. Hij geeft veel om me maar niet meer op de manier zou als het zou moeten zijn.
Komt nog bij dat wij elkaar zullen blijven tegenkomen of ik het nou leuk vind of niet, dan kun je beter vrienden zijn.
En hij wil mij ook graag helpen met mijn pony voor naar de keuring enzo. Mede doordat hij veel om me geeft, vond hij het heel erg moeilijk om het uit te maken, hij wou me absoluut geen pijn doen. Maar 2 dagen later weet ik ook wel beter, het is goed zo het is beter zo.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 14:24

Ik weet precies hoe je je voelt.
Gelukkig is het bij mij goed gekomen (hij maakte het ook niet uit omdat hij niets meer voor me voelde maar om er even overna te denken oid).
Ik wist ook echt niet wat ik moest. Zeker het weekend was onwijs zwaar. Ik kon niet veel meer dan slapen en janken... Verdrietig
Doordeweeks ging het stukke beter doordat ik toen veel afleiding had van vrienden, school enz. Maar toch denk je er condstand aan.. Of je wil of niet...

Sterkte

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 14:30

Maar Pinky ik dacht dat jij het later weer uitgemaakt had?

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:10

Sterkte! Rot voor je joh! Maar helemaal uit t niets zal t toch wel niet gekomen zijn? Hebben jullie er nooit over gepraat dan?