daar zit ik dan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 02:18

om half drie snachts(nou ja, bijna) oza had laast nogal koliek, dus toen er weer erg veel herrieuit de stal kwam en er inmiddels drie keer uit te zijn geweest, zit ik nu te observeren. ik gok dat ze jeuk had en heb olie op haar gesmeerd en het lijkt erop dat dat het is. maar als ik het niet zeker weet kan ik niet slapen he, dus hier zit ik dan. ik verveel me dood. gelukkig kan ik nog bokkend mijn paardje in de gaten houden, maar in je uppie ishet hier wel errug saai.......

_________________
You only got one life to live, so give it your best, give it a lot, give it all you've got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-16 13:18 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 02:50

naja en nu zeker gauw naar bed gaan he?net nu ik er aan kom(2.59 uur)ach ja.het onweert hier ..............en ik had honger en dan ben je ook gauw wakker Vork
ik heb tegenwoordig altijd snachts een keertje honger,ook zoiets raars......... Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 13:11

Dat is rot om om zo'n reden wakker te blijven...gaat het inmiddels weer oke? Enne..Sanderijn...wakker omdat je honger krijgt...'s nachts... Verward Ik was ook wakker vanacht omdat het veeeeeeel te warm was om te slapen...dus ik heb lekker een film gekeken met Eric Schweig EN Adam Beach...tsja, toen had ik het natuurlijk nog warmer... Schijnheilig

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 13:14

hahahaha je hebt zeker gelijk de video gekocht vik? hoe vaak heb je al gekeken? Het viel mee met oza gelukkig maar ik ben wel brak, drie uurtjes pitten en om zes uur weer op pfffff

_________________
You only got one life to live, so give it your best, give it a lot, give it all you've got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-16 13:27 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 13:22

Hoe vaak heb ik hem al gezien...uhm, zo vaak dat ik mee zou kunnen spelen! Haha! Blijft leuk om die mannen slechts gekleed in een lendedoekje om het kampvuur te zien dansen... Knipoog Eric is trouwens ook kunstenaar en je kan een masker of pendant bestellen die hij gemaakt heeft...*zucht* Maar nu...masker (mooi!!! Kwijl ) kost $3500...arghhh! Niet te betalen met de huidige koers... Huilen Ik denk dat ik maar ga sparen voor een pendant...$300...ik hoorde dat Eric (iig voorheen) altijd graag even zijnklanten opbelt om over de telefoon een beeld van ze te krijgen zodat hij het kunstwerk wat persoonlijker kan maken... Haha! Tsja, telefoontje alleen is al leuk...maar niet $3500 leuk of ik moet de loterij winnen...maar een pendant...hmmm... Schijnheilig

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 15:39

Jeetje Puck, wat een toestand.
Gaat het nu wel wat beter met Oza??

't is toch ook niet alles om je paard aan huis te hebben *LOL* *LOL* , dan maak je je veel te veel zorgen!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 15:45

yep fitz gelukkig wel, mevrouw had gewoon erge jeuk Clown