NRPS Goedgekeurde Hengst: De Vito II (westf)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

NRPS Goedgekeurde Hengst: De Vito II (westf)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 16:50

Weet iemand hoe zijn nakomelingen het doen?? Misschien wat fotos.

Ik ben wat aan het rondkijken voor hengsten maar ikkan nog geen D pony vinden die me aanspreekt. Misschien iemand advies?

Ik wil meer beweging erin fokken. De merrie is een Flora's Hof Magic x Condor.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 17:17

Stel je nu al die vragen voor een pony die 2 jaar is die dit jaar toch niet gedekt wordt en die je te koop hebt staan????

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 18:36

Wij hadden een De Vito op stal staan, maar deze is verkocht voor ze drie werd.

Afbeelding
Betere foto kon ik niet vinden.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 18:39

sarabande schreef:
Stel je nu al die vragen voor een pony die 2 jaar is die dit jaar toch niet gedekt wordt en die je te koop hebt staan????


Ik mag toch vragen wat ik wil niet dan? Ik zou het fijn vinden als het gewoon over de hengst gaat.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:28

De Vitto II is trouwens een E-pony en niet een D, maar heeft wel hele apparte gangen, ik zag um vorig jaar op een wedstrijd lopen, dat was echt Kwijl

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:39

Het is mijn type paard/pony niet Ik vind vooral dat voorbeen echt gruwelijk Bloos
Nakomelingen van hem ken ik trouwens niet

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 01:04

gomir schreef:
Het is mijn type paard/pony niet Ik vind vooral dat voorbeen echt gruwelijk Bloos
Nakomelingen van hem ken ik trouwens niet


Ik heb em nog nooit in het echt gezien. Ik ben me alleen aan het orienteren aan de hand van verrichtingsonderzoek en foto's.

Ik weet dat het een E is, dat wil ik dus eignelijk niet maar geen een D stond me tot nu toe aan op papier qua beweging.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:13

Ik vind zelf van de D-pony's Edgar heel fijn(eduard x blue boy's nieuwmoed). Heeft op de verrichtingen een voldoende voor de draf, maar is na die tijd absoluut verder ontwikkeld! (ken hem in het echt van concoursen).
Maar het is natuurlijk net wat je aanspreekt. Ik vind De Vito wel leuk om te zien, zolang hij maar niet gaat lopen Bloos

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 21:48

gomir schreef:
Ik vind zelf van de D-pony's Edgar heel fijn(eduard x blue boy's nieuwmoed). Heeft op de verrichtingen een voldoende voor de draf, maar is na die tijd absoluut verder ontwikkeld! (ken hem in het echt van concoursen).
Maar het is natuurlijk net wat je aanspreekt. Ik vind De Vito wel leuk om te zien, zolang hij maar niet gaat lopen Bloos



Wat is er zo erg aan De Vito?? Ik ken eigenlijk niet veel hengsten van het nrps in het echt. Alleen idzard, ismar en isarco zo'n beetje.

Eigenlijk is mijn oog gevallen op de Welsh hengst Power Boy die in Zweden staat. Ik ben toch aan het uitzoeken hoeveel het kost om verzendsperma van hem te krijgen enzo.
Maar omdat hij zo ver weg staat enzo ben ik wel binnen nederland aan het rond neuzen.

Mijn moeder heeft Edgar ook een keer aangewezen in het boek. Ken jij al een paar nakomelingen van hem?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:59

Ik heb er twee gezien op de keuring in Assendelft. Beide veulens en beter in type en beweging dan de moeder.

Ik vind dat voorbeen echt om nachtmerrie's van te krijgen. Je hoort dat dier ook gewoon langslopen, dat vind ik al helemaal niets
Krijg altijd een beetje het gevoel of ik een kruising fries x welsh zit te bekijken als hij loopt. In het type en de kleur vind ik hem wel mooi En hij is ook best wel interessant gefokt

jamielee_xxx

Berichten: 324
Geregistreerd: 28-03-12
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 09:37

Ik heb een na komer van de vito

Oakley Hill dovicus heet die!