Western kleding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:37

Er is een westernwinkeltje in Wormerveer, vlak bij de bibliotheek. Of ze er ook hoeden verkopen, geen idee.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 00:57

Als je een echte hoed wilt hebben voor wedstrijden, zul je niet om een Stetson heen kunnen. Er zijn echte Stetsons te koop, maar ook kopien ervan. De Western Import Company op Trainingsstal Madepolder in Den Haag heeft hoeden, en er is ook een winkel op de Kalverhoek waar je eventueel hoeden kunt krijgen. Ik weet niet of je weleens op Wedstrijden komt, maar daar hebben ze meestal ook stands waar je hoeden kunt krijgen.
Ik zou je persoonlijk niet willen aanraden om een hoed van Ebay te halen zonder dat je hem persoonlijk hebt gepast....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:19

Je hebt ook een winkel in Wormerveer. Hebben hele leuke dingen, misschien ook de kleding die je zoekt en de hoed

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:54

Mara00"]
[quote="Cassidy schreef:
Als je een echte hoed wilt hebben voor wedstrijden, zul je niet om een Stetson heen kunnen.


Er zullen toch ook wel andere hoeden zijn die geschikt zijn voor wedstrijden Verward Ik heb nu ook een Stetson, maar ga een nieuwe hoed laten maken. Sugars vorige baasje maakt hoeden op maat (Montana Beaverhats), heeft hij in Amerika geleerd. Je kunt precies zeggen hoe je wilt dat hij eruit ziet, hij maakt dan een houten mal van de vorm van je hoofd, en maakt een hoed precies op maat en zoals jij het mooi vindt. Bij ons heeft nu bijna iedereen zo'n hoed. Mijn Stetson zit wel erg lekker moet ik zeggen, maar is lang niet zo mooi Tong uitsteken
Groetjes, Mara
[/quote]

Vertel eens even.........hoe duur zijn die zelfgemaakte hoeden eigenlijk?? Enne.........hoe kan ik in contact komen met die meneer??? Het klinkt namelijk erg interessant!!! Ik ben ook toe aan een nieuwe hoed!

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:33

Er zijn ook hele leuke hoeden te koop voor een hele leuke prijs. Alleen moet je daar tegenaan lopen, want als je er om zoekt vind je die niet Haha! .
Kijk ook es bij andere zaakjes op gebied van line-dance of op de markt. Soms kun je op een beurs voor een aanbiedinkje ook slagen , misschien niet de beste kwaliteit, maar dan kun je later nog es een andere kleur of model kopen bij een andere outfit

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:57

Waar is die winkel in Wormerveer dan? Als ik iets nodig heb ga ik meestal naar Steco in Amsterdam.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 12:46