Wat zou jij doen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Wat zou jij doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 19:45

Als je op internet spullen hebt gekocht van iemand en het geld hebt over gemaakt en op goed vertrouwen hoopt dat die gene na het overmaken van het geld je de spullen opstuurd, maar dat vervolgens niet doet?

(ik heb het zelf nog niet meegemaakt, gelukkig maar wil wel even weten wat je in zo'n geval kunt doen want ik hoor wel van die verhalen (zie andere topic hierover in vmr; geld overmaken en niets meer horen)
Laatst bijgewerkt door Faline op 23-05-03 19:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:51

eehmm ik zou probrene contact op te nemen?? misschien is er met de post ofzo iets fout gegaan?

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 19:58

Ja maar als je bijvoorbeeld geen telefoon nummer hebt, alleen maar een email adres en een bankrekeningnummer ofzo.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:04

Ik heb hier op internet, bij bokt een paardrijbroek verkocht. Ik stuurde hem op, kostte me 5,50, en had na 2 weken ofzo nog geen geld, ik zou 15 euro krijgen! Dus ik haar pb-en, was al bang dat ik genaaid was. Pb-de ze me terug dat ze het helemaal vergeten was, ik krijg nu (als het goed is, haha, maar daar ga ik wel van uit, dat ik het krijg) 20 euro, dus no problemo!!

Maar het blijft link, ik heb ook een telefoon gekocht, zou helemaal goed zijn, niet dus! Gelukkig valt de schade mee en heb ik er wel plezier van, maar toch... ik zou nooit al te dure spullen kopen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:09

*volcano* schreef:
Ja maar als je bijvoorbeeld geen telefoon nummer hebt, alleen maar een email adres en een bankrekeningnummer ofzo.


Nooit zomaar geld over maken, eerst een keer telefonisch contact helpt goed! dan heb je er iig al wat meer vertrouwen in denk ik?
zo is het bij mij tot nu toe gelukkig altijd goed gegaan!