meeting met Janna op ZH

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

meeting met Janna op ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 22:08

Op deze bloedjehete dag heb ik gemeet met Janna op ZH. Zij zou daar zijn voor de KWPN-keuring, en ik had 's middags vrij dus dat kwam mooi uit. We hadden om 2 uur afgesproken, maar om half 2 stond ik nog in de rij bij de supermarkt en dat werd dus scheuren naar de manege (nadat ik thuis ff alles had afgeleverd wat kon bederven en/of smelten Haha! ). Ik was om 5 voor 2 op de manege, nog ruim op tijd bleek later, want het liep toch al een beetje uit. Snel op zoek naar Janna, toch maar eventjes gebeld want er stonden zoveel trailers! Janna was snel gevonden. Zo grappig, ze had me al een foto gestuurd en die kwam al helemaaaaal niet overeen met wat ik in gedachten had (ik dacht lang, met kort donker haar - en dat dus juist helemaal niet!)! Janna lijkt trouwens heel erg op het meisje van wie ik les krijg met Leys (hihi, zo heeft iedereen wel een bijna-dubbelganger rondlopen Lachen.

Anyway, toen kwamen Fiona en haar veulen uit de trailer. Hele mooie paarden! Fiona werd later gemeten op 1.71, nog een centimetertje groter dan Leys dus. Haar veulen is ook al vrij groot, en hij liep errug te glimmen, was ook heel blij. Het was de eerste keer dat hij op pad was, hij durfde ook niet goed te drinken bij mams en er was ook zooooo veel te zien! Anyway, de keuring zelf was in een smoorhete binnenmanege. Normaal staan de grote deuren altijd tegen elkaar open, maar nu om de paarden niet af te leiden zat natuurlijk alles dicht. Na de rondjes voor de jury was de stamboekopname rond, ze kreeg een brandmerk en ze konden weer op de trailer naar huis.

Janna, het was leuk je nu eens in het echt gezien te hebben! Was je trouwens al eens eerder op ZH geweest of was dit de eerste keer?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:13

Niet eens gebruik gemaakt van Leys zijn stal ??

Helaas kon ik geenvrij krijgen het was te druk Huilen maar ik baal echt dat ik dit gemist heb zeg. Volgend jaar ben ik er zeker bij. Party!!

Maar ze is niet door met merrie en veulen ?? Verward

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 23:09

*snif* heb ik weer moeten missen *snif*


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 08:40

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 08:48

Fijn zo'n voorbrenger! Kun je het beter zelf doen! Pffff....!

Ik heb van meer mensen gehoord dat ze dit jaar erg streng zijn met keuren, vreemd hoor, wat vorig jaar sterwaardig is, komt er nu niet voor in aanmerking? Wazig....

Maar je hebt in ieder geval Karin ontmoet! Pling

Groetjes Mieke

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:56

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 11:36

Janna http://www.kwpn.nl

He balen zeg als ik er was geweest had ik nog wel een paar mensen geweten die konden helpen.

had je misschien wel iest gekost (biertje of zo) maar deze mensen brengen dageslijks Tuigpaarden voor. Echt jammer ze Frusty g.

Ene van de winter ben ik er ZEKER bij Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 11:44

f

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers