Dom, dom, dom!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Dom, dom, dom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 13:35

Sta ik net op het punt om naar de paarden te gaan, wil mijn sleutels pakken....weg....zoeken.....uitiendelijk gevonden...IN DE AUTO, die dus op slot zit. Hoe dom kan je zijn Frusty Frusty . Reservesleutel zit aan de bos van mijn viend die bij Vianen in de file staat. Zit ik dan verplicht binnen.

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:39

*Proest* gelukkig kan ik mijn auto niet afsluiten zonder sleutels en zitten de auto sleutels niet aan mijn gewone sleutelbos *LOL*. Is hij wel al op weg naar huis?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:43

Oei, da's lastig... vooral als je vandaag plannen had. Maar het kan nog veeeeel erger...
Dinsdag stond ik bij de supermarkt voor de deur. Daar moest ik een muntje hebben voor de karretjes, dus ik zoeken in mijn knip. Ik had alleen kleiner dan 50 ct. Dus ik moest eerst de winkel in om te gaan wisselen. Terwijl ik dat zat te bedenken, stapte ik met mijn handjevol kleingeld de auto uit, druk het knopje naar beneden en sla de deur dicht. Fout! Sleutels hingen nog in het contact... Daar zaten ook mijn huissleutels aan, dus ik kon wel naar huis lopen, maar dan had ik daar de hele dag op de stoep kunnen gaan zitten (het was pas 11 uur). Mijn man is zo vriendelijk geweest dik een half uur in de auto te zitten om mij sleutels te brengen... Lovers
Verveel je je al? Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:43

Getver wat vervelend.
Toevallig viel vanochtent de auto van het overbuurmeisje in het slot met de sleutels nog in de auto..
het grote probleem bij haar was dat haar baby ook nog in de auto zat Frusty
maar de meneer die bij ons de wasmachine kwam repareren heeft met een grote tang haar deur toch open gekregen Haha!
allen of dat zonder schade is gebeurd? Verward
vond het trouwens wel knap dat hij die auto open kreeg, alssof ie het vaker deed Tong uitsteken

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 13:45

Sypheron schreef:
*Proest* gelukkig kan ik mijn auto niet afsluiten zonder sleutels en zitten de auto sleutels niet aan mijn gewone sleutelbos *LOL*. Is hij wel al op weg naar huis?


Ja, gelukkig wel. Moet alleen om half drie les geven. Hoop dat ik het haal.

Ik heb dus wel zo'n pokke car...tja, moet je ook maar niet een kanarie gele Atos kopen..... Frusty

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 13:47

Elles schreef:
Oei, da's lastig... vooral als je vandaag plannen had. Maar het kan nog veeeeel erger...
Dinsdag stond ik bij de supermarkt voor de deur. Daar moest ik een muntje hebben voor de karretjes, dus ik zoeken in mijn knip. Ik had alleen kleiner dan 50 ct. Dus ik moest eerst de winkel in om te gaan wisselen. Terwijl ik dat zat te bedenken, stapte ik met mijn handjevol kleingeld de auto uit, druk het knopje naar beneden en sla de deur dicht. Fout! Sleutels hingen nog in het contact... Daar zaten ook mijn huissleutels aan, dus ik kon wel naar huis lopen, maar dan had ik daar de hele dag op de stoep kunnen gaan zitten (het was pas 11 uur). Mijn man is zo vriendelijk geweest dik een half uur in de auto te zitten om mij sleutels te brengen... Lovers
Verveel je je al? Haha!


Dat heb ik dus ook al een keer gehad...ook voor de super....Heb een uur moeten wachten. Waarom maken ze zulke auto's??

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 13:49

SharirBobby schreef:
Getver wat vervelend.
Toevallig viel vanochtent de auto van het overbuurmeisje in het slot met de sleutels nog in de auto..
het grote probleem bij haar was dat haar baby ook nog in de auto zat Frusty
maar de meneer die bij ons de wasmachine kwam repareren heeft met een grote tang haar deur toch open gekregen Haha!
allen of dat zonder schade is gebeurd? Verward
vond het trouwens wel knap dat hij die auto open kreeg, alssof ie het vaker deed Tong uitsteken


Aggggg, dat is helemaal erg. Gelukkie zijn er nog meer slime mensen Haha!

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:51

Hihi, had ik laatst ook; huissleutel (waar ook de garage sleutel aan zit) in de auto laten liggen, auto in de garage gezet en de garagedeur afgesloten. Stond ik daar, mét autosleutel in de hand Scheve mond !
Heb toen snel de auto van m´n buurvrouw kunnen lenen om bij mijn man op de zaak (2 km verop) de huissleutel te gaan halen. Erg onpraktisch allemaal Clown !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 13:53

De mannen van parkeerbeheer maken je auto ook in een oogwenk open, gelukkig nog nooit nodig gehad, bij mijn auto kan het niet dat je de deur op slot doet zonder sleutel.


UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 13:55

Lovely schreef:
De mannen van parkeerbeheer maken je auto ook in een oogwenk open, gelukkig nog nooit nodig gehad, bij mijn auto kan het niet dat je de deur op slot doet zonder sleutel.


Die hebben wij niet hier, parkeerbeheer.

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:05

Ik heb het wel voor elkaar gekregen om een week met een sleutel in het portier aan de passagierskant rond te rijden. Dacht dat ik hem kwijt was en de auto heb ik overal geparkleerd zonder dat hij gestolen werd. Het kan dus altijd erger. Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:12

Wij hebben een automatische garagedeur.
Ik heb inderdaad al wel eens de huissleutels in de auto laten zitten, op knopje gedrukt om de deur dicht te doen en er dan te laat achter komen dat ik geen sleutels meer had.
Gelukkig was mijn vriend een half uurtje later thuis en hij had ook een sleutel.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:19

Katja schreef:
Ik heb het wel voor elkaar gekregen om een week met een sleutel in het portier aan de passagierskant rond te rijden. Dacht dat ik hem kwijt was en de auto heb ik overal geparkleerd zonder dat hij gestolen werd. Het kan dus altijd erger. Haha!


Dat heb ik dus ook eens gehad, iedereen toeteren en ik me maar afvragen waarom! Haha!

Maarre...sterkte! Hopelijk ben je inmiddels al weg! Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:53

Party!! Vraag me niet hoe vaak IK......... Party!!

Maar ik heb geen problemen meer (afkloppen!) sinds ik een reservesleutel van de auto in m'n portemonnee heb en een voordeur die niet in het slot kan vallen.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:58

Oh ja dat had ik vroeger ook. Zo'n voordeur die makkelijk dichtging. In dit huis moet je een heel plan maken om de voordeur op slot te doen, is voor mij wel goed.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 15:15

Ik heb het alleen nog maar zodanig gedaan dat de achterklep nog open was. En dan moest degene die dan met de auto wegmoest een hele toer uithalen om weg te kúnnen. Goed de reservesleutel was dan wel binnen, maar degene die daar zin in heeft... geloof dat dát familielid nog geboren moet worden!
Mijn vaders auto is een stuk relaxter, zonder knopjes ín de auto waarna je het portier kan laten dichtvallen ofzo. Nee, gewoon een afstandsbediening áán de sleutel met huissleutel. Nog nooit wat misgegaan.
Ik heb overigens wel een hele mooie actie gemaakt. Verzachtende omstandigheid was dat ik íets te veel op had. Ik kom 's nachts thuis van een feestje en ontdek dat mijn sleutel niet in mijn zak zit. Ik ren terug om mijn begeleiding terug te halen, maar nee, die waren er niet meer. Ik op de bel gedrukt, maar familie was nog niet thuis. Dus ik naar de paardenstal, deken gehaald en voor de achterdeur gaan liggen. Komen een uurtje later mijn ouders terug, zij lachen natuurlijk, maar goed ik kon naar binnen. Mijn roes uitgeslapen en de volgende ochtend eens bedacht waar mijn sleutels konden zijn. Na een helse zoektocht nog eens in mijn jaszakken gekeken en wat denk je? Juist ja, ik had voor jan L*l op de stoep gelegen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 15:32

Gelukkig kan dat mij niet zo rap overkomen... Centrale vergrendeling en ik kan m'n auto dus niet sluiten zonder dat ik de sleutel gebruik Haha!
Maar goed, want dat is zo een actie die mij nogal eens zou kunnen overkomen anders...

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 15:34

Dit is zeker niet de eerste keer..... bij ons op stal is het je ook al eens overkomen Haha!

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:43

Ik had eens dat ik er heilig van overtuigd was mijn geld mee gehad te hebben naar het zwembad, ik kon het niet meer vinden... Dus ik twee uur later thuis (ja, we hebben zolang op mijn pa moeten wachten) ik haal mijn zwemtas leeg (had niet gezwommen, kon alles zo de kast in schuiven) Wat ligt daar op de bodem? Juist ja, mijn portemonnee met álles erin... Scheve mond

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:49

Wij hadden een achterdeur waarvan de knip nogal losjes zit...
loop even op sloffen met baby in armen om te kletsen met buurmeisje in de tuin, gooit de toen 2 jarige de achterdeur met een noodvaart dicht...
knip erop gevallen, geen sleutels bij me, heb ik bij buurvrouw op de hoek kunnen wachten tot de huissleutel gebracht werd...
sindsdien heeft zij altijd een extra huissleutel Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:44

Afeglopen donderdag stonden we een fret onder narcose te brengen, zegt mijn collega:" Tes, Bas aan de telefoon, heb jij zijn autosleutel?" *oep* "HIj heeft een sollicitatie Bloos " en ja hoor in alle haast had ik zijn autosleutel meegenomen moest ik dus op en neer naar huis om de sleutels te brengen, zit ik in de auto denk ik: "wat ruikt het hier toch raar......" Tuurlijk, ik had die fret vastgehouden dus stuur, auto, alles stonk een uur in de wind net als ik Koe

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:51

Ik heb tegenwoordig een reserve sleutel van mijn auto in mijn tas, maar dat is gewoon toeval hoor Schijnheilig Schijnheilig
Ik doe nooit domme dingen. Haha! Knipoog

Navragen is beter dan afvragen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:57

dit is gelijk de eerste en laatste keer dat je dit gedaan hebt, grinnik. Ik zit hier achter de computer vanwege het bar slechte weer. Anders was ik nu bij de paarden geweest. Ik ga straks wel eventjes. MAar ik ga niet rijden.

De hond is de betere mens

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:24

Een mij bekende pa ging eens tanken.
Met liefhebbende hond ik de auto.
Pa binnen afrekenen, loopt terug naar de auto. Hond blijblijblij, kaikaikai, trappeldetrappel bij het portierraam..... trapt het knopje naar beneden!! Haha!

(ehm, gaat nu niemand overkomen???)

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:26

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha Bótervlieg, dat kán toch niet?
Ik moest wel vet lachen toen ik je tekst las *LOL* heerlijk, ben je zelf eens nuttig bezig is de hond... hahahahahahahaha Haha! héél sterk!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Eefje_Sammy, Esther, Frieke84, Froukje, MaanNaam, Majestic-12, ogidni, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar en 135 bezoekers