Verwijderen van reakties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 00:24

Het valt me op dat er, zonder een melding, een reactie zomaar wordt verwijderd. Indien jullie een reaktie niet in orde vinden, stuur eerst ff een pb- tje en geef de mensen de tijd om de reactie aan te passen. Dit zou wel zo vriendelijk zijn. Soms is een reactie wel nodig, al valt die dan misschien niet zo vriendelijk uit. Verward

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 00:29

ik weet niet waar dit over gaat Verward maar als het niet vriendelijk is mag het wat mij betreft verwijderd worden ook onder berichtgeving vooraf. aanpassen heeft ook geen zin al reacties belangrijk zijn toch?

Voorzitster AFM


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 00:50

Ik geef nooit bericht als ik iets verwijder of aanpas, als ik dat zou doen dan zou ik al helemaal een dagtaak hebben aan bokt..

Maar er moet redelijk wat gebeuren voor een reactie verwijderd wordt (of het moet zo zijn dat het een 1 of 2 regelig, niets toevoegende reactie is).

Maar ik neem aan dat je zelf ook wel aanvoelt wat je wel en niet op bokt kan zetten. Schijnbaar ben deze keer toch over die lijn gestapt. Hoop dat je hier de volgende keer rekening mee kan houden..

Er is helemaal niets mis mee als je het niet eens bent met iemand, maar breng dit dan in iedergeval op een beetje een vriendelijke, constructieve manier. Als dat niet lukt, of je hebt daar zin in; bijt ff op je vingers en reageer niet..

Overigens heb ook ik geen idee waar dit over gaat. Of ja, weet wel welk topic maar had geen zin alles te lezen Lachen Heb het toen doorgegeven aan de moderator van het betreffende forum..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Floko, haffiefreak, Josien_, laran, Lestria, LisaVH96, mika11, Mo_86, Piekosjj, Venthe, wiifke en 173 bezoekers