Jong geleerd......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clair

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: Zuid Holland

Jong geleerd......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 10:25

oud gedaan..... wat een droppie he..... en hij vind die manen heeeeeel erg leuk om mee te spelen....jammer dat ie nog niet kan vlechten hahahahahahah.......het begin is er.... Party!!

Dit is dus ons peetkind Miguel van 1,5 jaar.. helemaal gek van dieren dus dit was het helemaal..........

Afbeelding

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:30

Ah super! Ik hoop dat ik mijn nichtje over een half jaartje ook zo op Camil kan zetten. Lovers
Ze is nog nooit mee geweest naar de paarden, maarheb het er laatst wel al met m'n zus over gehad. Wel is ze helemaal gek van onze hond. Lovers

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:44

Ach wat schattig! Hij moet wel helemaal in de split zitten op zo'n brede rug! Lief hoor! En dat vlechten leert ie zo te zien vanzelf wel Knipoog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:00

Cute! Lovers
Wat een schatje! Lachen
En ja, jong geleerd is oud gedaan Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:04

Wat een schetige foto!! Lovers

Maar doe je wel heel voorzichtig met de kleine, zo los op de pony is toch wel tricky business!

Clair

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 23:35

Ik weet het Imker... maar terwijl we er naast stonden heb ik geprobeert hem te laten stappen en hij vertikte het want er zat iets kleins op zijn rug.. en toen die een stap deed liep hij op eieren.... wij stuiteren het hele bos door maar zodra er een kind op zijn rug zit is hij zo voorzichtig... dat is wel heel erg fijn..... maar thanks voor de tip.....

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:55

Clair schreef:
Ik weet het Imker... maar terwijl we er naast stonden heb ik geprobeert hem te laten stappen en hij vertikte het want er zat iets kleins op zijn rug.. en toen die een stap deed liep hij op eieren.... wij stuiteren het hele bos door maar zodra er een kind op zijn rug zit is hij zo voorzichtig... dat is wel heel erg fijn..... maar thanks voor de tip.....

Leuk zijn die pony's he? Mijn pony is net zo lief voor de kleintjes, vanmiddag zat er een kleintje op van 6/7 en maar galopperen, hij deed geen stap fout Lovers
Maar het ziet er echt wel schattig uit hoe hij zo met die manen bezig is.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:38

Wat lief om te zien zeg! Lovers

En leuke haf trouwens Lachen

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 12:14

wat schattig!

Clair

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 20:23

Dank je Elke..... hij is ook echt leuk. Lief, ondeugend, maf, gek, knuffelig, lomp.. tja... een echt haf dus.. gni gni