foto kruising Welsh Cob x Appaloosa

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 12:29

[img]../upload/2/cob_appaloosa.jpg[/img]
dit is hem dus. Dus als Barley drachtig zou zijn dan zou er wellicht zoiets uit kunnen komen..... Ik vind hem eigenlijk wel leuk zo. En veulentjes zijn ook leuk. Maar liever nu nog niet van barley.

De kans is trouwens erg klein. En aangezien ze weer hengstig is denk ik bijna zeker dat er geen veulen inzit. is wel fijn. Ik wil nog wel ooit een veulen maar pas over een flinke tijd. Ze is nog zo jong.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 12:40

Ziet er inderdaad leuk uit. Ik zie een voordeel geen witte benen?

Hij/zij heeft al een mooie staart. sorry hoor ik ben gek van staarten. Een mooie staart met het paard af.

Ze is niet te jong om een veulen te krijgen. Het zou jammer zijn want tegen de tijd dat het veulen komt kan je met haar echt aan het werk.

Wanneer ga je het laten onderzoeken of ze wel of niet drachtig is.

Gr Pris

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 12:47

Barley komt dus uit het wild en is nog niets gewend. Ook de dierenarts is erg spannend nog. dat opvoelen gaat nu helemaal nog niet en dus zou ik naar de kliniek moeten waar ze dan verdoofd kan worden. De dierensrts heeft namelijk al eens geprobeerd om een thermometer in haar kont te stoppen en toen ging ze dus gewoon zitten. Verder schrok ze er heel erg van. zo breekt de dierenarts gewoon zijn arm.

Ik heb besloten het veulen gewoon te laten komen als het zo mocht zijn. Dus dat kan Barley nog een beetje meer wennen. Maken we over een tijdje wel een scan.

Julius had ook een hele dikke en volle staart
Afbeelding
en hele lange manen
Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 12:49

Wat een leukerd. Ik vind stippeltjes erg leuk. Pippi Langkous-stippeltjes zijn ook leuk.

Hihi...

Een pippi-Barley! Sorry hoor, beetje melig.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 13:55

Ik had het gezien op de Welch-cob site dat Julius zulke mooie manen en staart had. Lekker veel onderhoud of viel dat mee?

Ik denk dat barley wel dezelfde staart en maanen gaat krijgen.

Als ze inderdaad drachtig is kan je het beter laten komen anders is ze helemaal van slag. De natuur doet zijn werk vast wel goed.

Gr Pris

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 14:06

paasei wat een mooie manen en staart (vooral de staart) dan kan sya nog ff haar best gaan doen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 17:50

Het was niet erg veel ondrehoud. er zaten eigenlijk nooit knopen in. Alleen de staart daar was ik wel uren mee bezig. als ik hem uitgeplozen had dan had ie wel een hele dikke staart. wel erg mooi om te zien.

heb trouwens een kerstkaart gemaakt van julius.[img]../upload/2/julius.jpg[/img]
ik wens u een prettig uiteinde!)stond erop hihi

[img]../upload/2/juliushow.jpg[/img]
Je ziet hier had ie al beel minder lange manen. vind het zo toch wel mooier hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 18:46

Wat een mooie fotos van Julius.
Ik vond hem echt een mooi paard!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers