Ze is weer thuis!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Ze is weer thuis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 09:53

Hallo allemaal,

Nou gisteren is troy weer terug gekomen uit de klinkiek. Ze is hoefbevnagen en ze stond op kliniek de Keerhoeve in voorschoten S'ochtends was de hoefsmid geweest en daar moesten we op wachten of ze weer naar huis zou mogen.
Ze mocht pas naar huis als de injecties afgebouwd waren en nou heeft ze gisteren haar laatste injectie gehad.
Toen kwam mijn hoefsmid en die heeft samen met de dierenarts besproken wat voor beslag eronder moest.

Het zijn speciaal besmeedde ijzers geworden, met uitgeholde binnekant. Ik had al info opgezocht enzo en ik hoorde dat de meeste paarden voor zolen met siliconen gaan, maar mijn dierenarts vond dit een slecht plan omdat troy extreme plat voeten heeft.

Nou is ze dus weer thuis met een hele apotheek aan medicijnen die ze voorlopig nog moet slikken, uiteraard niet de wei in en ze mag een paar uur per dag de paddock op mits ze zich kalm houd.
Ik moet twee keer per dag stappen en alleen op zachte bodem, en over 10 dagen de veearts bellen.

En nou moeten we maar afwachten hoe ze gaat genezen en of ze helemal kan herstellen... maar ze loopt iniedergeval weer redelijk en ze heeft volgens mij geen pijn meer!

Nou iedereeen bedankt voor het meeleven en graag blijven duimen of ze helemaal kan genezen!

Kus Lindsay

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:03

*LOL* Gelukkig is ze weer thuis!! Ik vond r dr echt heel goed uitzien en ze komt er wel weer helemaal bovenop!! Ach gut

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:01

Fijn dat alles weer wat beter gaat... hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt. Maar zoals ik wel begrijp krijgt ze genoeg aandacht en liefde Ach gut dus dat komt vast helemaal goed!!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 09:12

Ze loopt echt al en stuk beter!! Overdag laat ik haar nu in het paddock, dat mag zolang ze braaf is en het niet slechter gaat maar in stap zie je er eigenlijk bijna niks meer van!

Nu even afwachten wat de Da zegt, nu krijgt ze nog bijna geen beweging, maar dat gaat wel veranderen denk ik...

Tot zover hebben we nog geen terugval gehad!

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Mallow, Skye93 en 75 bezoekers