Gisteravond weer wedstrijd gehad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Gisteravond weer wedstrijd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 10:18

Gisteren had ik een avondwedstrijd met Orri. Het laden ging niet zo geweldig waardoor ik veel te laat aankwam maar onderweg had ik al geregeld dat als laatste mocht starten.

Het terrein is daar nooit zo fijn te rijden, lang gras en hobbelige grond. Orri was superbraaf, ik was af en toe wel bang dat hij een ijzer zou aftrappen door de ongelijke grond maar dat gebeurde gelukkig niet.

Ik mocht de eerste ring in bij de jury die ik zondag als laatste had en waar ik toen eerste was geworden met complimenten. Ik moest dus goed mijn best doen. De ringen hadden geen hekjes en die was Orri's tweede buitenwedstrijd en eerste keer zonder hekjes. Het was dus ook een hele klus om het netjes tussen de bordjes te houden. Haha!
Aan de overkant van de sloot stond een Shetlander en daar bleef hij maar naar kijken, hij lette bijna niet meer op mee. We mochten beginnen, ik wendde af bij A, en TOET!! De jury toeterde en op dat moment realiseerde ik me dat de peesbeschermers nog om zaten!! Frusty
Ik schrok me dood maar gelukkig is sinds 1 april de regeling dat je wel door mag rijden nadat ze af zijn, en dat je dan -2 krijgt. Rijden voor wat je waard bent, zei de jury. Maar ik was natuurlijk helemaal van slag hierdoor. Verdrietig
Gelukkig ging het nog wel redelijk.

Toen de tweede proef, in de middendraf struikelde hij af en toe door het slechte terrein, en hij sprong een keertje verkeerd aan maar ik kon het gelukkig meteen corrigeren.

Naderhand bleek dat ik in die eerste proef 1e was geworden met 169 - 2 = 167. Boos!
Heel erg jammer, die domme fout heeft me dus een punt gekost, anders had ik er 2.
In die andere proef was ik 2e met 154 punten. Jammer zo laag, als die galop meteen was goedgegaan had ik wel een punt. Ik snap ook niet waarom dit zo laag was want hij ging niet slechter dan de eerste proef maar ja. Een puntje rijker dus. Laden was een drama, we kwamen ook erg laat thuis. Verdrietig

AMSAMSAMS, Naiade + vriendinnen bedankt!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:43

Hummm.... geen lachende Maartje dit keer dus... Scheve mond

Nou ja... probeer het een beeeeeetje positief te zien, je hebt iig 1 winstpunt Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:35

Or is helemaal idolaat van shetlanders sinds hij er 1tje een tijd als paddockmaatje heeft gehad. Die lagen ook weleens naast elkaar te doezelen, met zijn 2-en tegelijk NH doen... sindsdien zijn vooral voskleurige shetlanders hem heel speciaal.

Gisteren was gewoon een pechdag, nu even diep ademhalen want die dag is geweest, komt niet meer terug...

Ik ben hartstikke trots op jullie!
En meiden jullie natuurlijk ontzettend bedankt voor al jullie hulp en moeite, echt top!!

(Volgende keer een megafoon mee en omroepen; "doorlopen mensen, hier is niets te zien" )

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:52

Nou toch goed hoor Maartje, ik doe je het niet na. Zonde van dat ene puntje, maar ja, soms gebeuren er van die dingen....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:29

Vind dat je netjes gereden hebt.
Wel grappig, mijn nichtje Karin was 1x 1e en 1x 2e dus om en om met jou.

Tja dat laden hebben we t niet meer over maar brengt wel veel stress mee.

Neem volgende keer Razinda maar, die vind ik zo gaaf Haha!

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 19:44

Razin is wat makkelijker! Haha!

Maar ik hoop toch Orri zaterdagavond mee te kunnen nemen, hij heeft zo'n stoere kur!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:04

Balen dat het laden zo'n drama blijft he?
Maar goed, wel weer een punt erbij, eigenlijk 2 alleen telt die ene niet, maar je hebt hem wel gereden.
Ik zit maar te bedenken waar je was. Woensdag is meestal Heiloo, maar dat terein is toch niet zo slecht? *pieker pieker*
Hoewel het nu overal slecht is denk ik. Ik had dinsdag in Wormerveer gemoeten, maar gelukkig werd dat afgezegd ivm de conditie van het terrein. Vond ik niet zo heel erg Schijnheilig ik was niet echt gemotiveerd, met die storm en regen.

Navragen is beter dan afvragen.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:24

Hey, gefeliciteerd met je punt! Jammer van die fout, maar ja, dat doe je nu nooit meer Haha!

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:39

Gefeliciteerd met je puntje.Ook al is het er maar 1 hij telt toch. Haha!
Ik vind het wel leuk om te lezen dat jullie het zo goed doen
Op naar het volgende puntje!
Soms zit het mee en soms zit het tegen,maar de volgende keer gaat het gewoon kei goed,dat moet gewoon lukken.


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:53

Goed hoor, gefeliciteerd met je winstpunt en met je prijzen !
Met een beetje geluk was het allemaal nog wat meer geweest, maar soms heb je dat geluk helaas even niet, net zoals in jouw geval.
Ik vind het toch knap dat je ondanks de mindere omstandigheden en het gedoe met het laden en de vergeten beschermers toch nog zulke resultaten weet te boeken hoor, petje af !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:05

Nou dat gaat lekker!
Gefeliciteerd! Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 10:10

Jasmijn schreef:
Balen dat het laden zo'n drama blijft he?
Maar goed, wel weer een punt erbij, eigenlijk 2 alleen telt die ene niet, maar je hebt hem wel gereden.
Ik zit maar te bedenken waar je was. Woensdag is meestal Heiloo, maar dat terein is toch niet zo slecht? *pieker pieker*
Hoewel het nu overal slecht is denk ik. Ik had dinsdag in Wormerveer gemoeten, maar gelukkig werd dat afgezegd ivm de conditie van het terrein. Vond ik niet zo heel erg Schijnheilig ik was niet echt gemotiveerd, met die storm en regen.


Het was in de Purmer! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:03

Aha, tja als er ergens kleigrond is en dus een spek gladde bodem bij regen is het idd wel in de Purmer.
Wel jammer dat de jury niet net iets eerder zag dat je de peesbeschermers nog om had en even een seintje gaf voor je de baan in ging.
Probeer ik wel altijd, ook al wordt je nu niet meteen meer uitgesloten.

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker