helpt dit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

helpt dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 23:19

Afbeelding

Help zo'n deken tegen schuren op manen en staart met andere worden tegen zomerexeem?
Iemand ervaring mee, stonden op divoza in reclame zag ik

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 23:22

jep ik zag het ook al, is al opgelost

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:24

Kan me niet voorstellen dat een deken kan helpen tegen zomerexceem.. maar goed. Mijn paard heeft in de zomer een Bucas vliegendeken op met hals. Lijkt wel een beetje op dit hierboven maar mijn deken is inderdaad niet bedoelt tegen zomerexceem... het helpt iniedergeval super tegen de muggen/dazensteken, die kunnen er mooi niet meer bij. Maar zomerexceen, I don't think so...
Sorry.. zie net een topic hieronder over zomerexceem.. het meisje daar heeft het ook over zo'n deken, dus maybe dat je daar wijzer wordt en heb ik het helemaal bij het verkeerde eind Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Mursey op 22-05-03 23:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:27

bij deze deken kunnen ze zowiezo nog op de buik gestoken worden , en als het een deken met mazen(gaatjes is werkt ie ook niet)
beter echt een boett of een gelijksoortige deken kopen , die beschermen het paard ook onder de buik en die werken zeker weten doordat het van een dichte stof is gemaakt

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:29

nou das toevallig, ik heb op stal een merrie staan van mensen die ook zomer exceem heeft die merrie heeft ook ongeveer zo'n dek op en het helpt echt!! die vliegjes kunnen dan niet steken dus krijgt ze ook geen jeuk, ik geloofde er ook niet echt in maar het helpt echt, die deken is er ook speciaal voor gemaakt heet geen bucas maar boet deken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:02

Deze deken heeft veels te grove mazen en helpt alleen tegen vliegen/horzels/dazen etc.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 12:18

Ok bedankt voor de tips! Ik zit momenteel met de handen in het haar en alles wat kan helpen wil ik proberen, maar dit dan niet dus.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:39

die boet deken doe je dus op als de mugjes het meest aktief zijn, als die mugjes niet kunnen prikken dan heeft je paard ook bijna geen jeuk, helpt echt!!!